|
Badefar
|
|
Er i igang? Ellers kommer jeg NU.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Hvem tager enhver?
Vi er ikke gået i gang endnu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg tror den bedste måde man kan forberede sig til tysk eksamen på er at spille en masse FIFA  Lad os håbe det .. Har lavet opgave 1 og 7 ...  .. Ialt 7 opgaver.. Så jeg har da en smule travlt... Håber bare at lysten kommer jo nærmere vi kommer kl.9 imorgen... Lysten har ikke været særlig stor siden mandag kl.8 ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Bliver det spillet ligesom "Holdspil online" ? eller er det lidt anderledes pga. det der be-a-pro
Man styrer sin egen pro og ser det selvfølgelig fra pro-vinklen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg frøs .. Vent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Der skal lige være en til at acceptere min anmodning.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Man styrer sin egen pro og ser det selvfølgelig fra pro-vinklen.
Du ser det da ikke fra provinklen? Du ser den vel fra den normale. Ellers er du den eneste jeg kender der bruger den vinkel og jeg kender mange der spiller clubs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Er han godkendt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
Er han godkendt?
ja nu er han
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg tager gerne AV
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Du ser det da ikke fra provinklen? Du ser den vel fra den normale. Ellers er du den eneste jeg kender der bruger den vinkel og jeg kender mange der spiller clubs.
Så må jeg være den eneste, der ser det sådan. Jeg vidste slet ikke man kunne vælge en anden vinkel når man spiller med sin pro 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Så må jeg være den eneste, der ser det sådan. Jeg vidste slet ikke man kunne vælge en anden vinkel når man spiller med sin pro  Nu må du jo efterhånden have vænnet dig til pro vinklen men ellers vil jeg nu sige at det er lettere hvis man bruger den almindelige.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Nu må du jo efterhånden have vænnet dig til pro vinklen men ellers vil jeg nu sige at det er lettere hvis man bruger den almindelige.
Helt enig... Vildt du har spillet på den måde Crazy, jeg synes det er sygt svært at spille på den måde og dårligere overblik...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Helt enig... Vildt du har spillet på den måde Crazy, jeg synes det er sygt svært at spille på den måde og dårligere overblik...
Ja, det gør det også til tider. Især når man er enhver..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|