home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 551 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks
| | | | |-+  Vis dit grafik (blandet)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik (blandet)  (Læst 133459 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #165: 31 Mar 2011, 22:09 »

Ingen tvivl om at du er et grafisk geni, Kevin! Fantastisk flot! Især Hulk og det tredje nederste billede er super fedt! :-)
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #166: 11 Apr 2011, 18:37 »

Nok en af de "værker", der har taget mig længst tid at lave, og er da også blevet ret så tilfreds med udfaldet. Giv gerne jeres mening

Logged


Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #167: 11 Apr 2011, 20:13 »

Et wallpaper efter samme tut som Katanka, rigtig lang tid siden sidst jeg har lavet noget i photoshop så er rigtig godt tilfreds  Wink



Intet mindre end fantastisk!  Thumbs Up  Shockeret
Logged

Aldrig alene!

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #168: 11 Apr 2011, 20:18 »

Et wallpaper efter samme tut som Katanka, rigtig lang tid siden sidst jeg har lavet noget i photoshop så er rigtig godt tilfreds  Wink



 Græder så smukt å så smukt  Thumbs Up
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #169: 13 Apr 2011, 20:17 »

(tryk for fuld størrelse)

Noget jeg lavede da jeg legede med Cinema 4D og nogle textures og gradient maps i Photoshop Smiley
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #170: 13 Apr 2011, 21:59 »

(tryk for fuld størrelse)

Noget jeg lavede da jeg legede med Cinema 4D og nogle textures og gradient maps i Photoshop Smiley

Flot!  Thumbs Up
Logged

Aldrig alene!

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #171: 21 Apr 2011, 13:14 »

det rigtig flot faktisk .. især når man tænker på du ikke har brugt det meget... eksplosions effekten med farverne ser rigtig fedt ud ... hvordan har du lavet det brugt en Tut eller lign? Smiley dog synes jeg Napoli trøjen er lidt overflødig men stadig rigtig godt arbejde... Wink
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #172: 21 Apr 2011, 13:21 »

http://www.rnel.net/tutorial/Photoshop/15890 Her er den tut jeg har brugt, dog har jeg ikke brugt hele tut'en da jeg fx. ikke kan finde ud af at bruge Pen Tool, til at lave det der flag, osv. Og Ved godt trøjen er overflødig, men det var også kun et projekt for sådan at tjekke effekter osv i Photoshop Opstemt Og Mange tak Smiley
Logged

timan500
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #173: 21 Apr 2011, 16:14 »

Nogen der vil lave et Ava og Wallpaper med Frank Lampard:).
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #174: 22 Apr 2011, 12:28 »

Ved godt jeg måske poster lidt for meget herinde, men er jo som sagt lige begyndt med Photoshop og så vil man jo bare lave og lave Wink Så jeg kommer nok til at være meget aktiv herinde, det næste stykke tid. Men ja, begynder efterhånden at lære Photoshop mere og mere at kende, og er netop blevet færdig med mit første værk uden tutorial. Det er en Nicklas Bendtner Signature. Hva syntes i? Smiley

Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #175: 22 Apr 2011, 12:38 »

Ved godt jeg måske poster lidt for meget herinde, men er jo som sagt lige begyndt med Photoshop og så vil man jo bare lave og lave Wink Så jeg kommer nok til at være meget aktiv herinde, det næste stykke tid. Men ja, begynder efterhånden at lære Photoshop mere og mere at kende, og er netop blevet færdig med mit første værk uden tutorial. Det er en Nicklas Bendtner Signature. Hva syntes i? Smiley



Udover den er for høj hvis det skal være en signatur, er det sgu et flot arbejde. Thumbs Up
Logged

FCK

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #176: 22 Apr 2011, 12:40 »

Ved godt jeg fik lavet den for høj hvilket var lidt af et fail, da jeg faktisk bare kiggede på et forum for Tutorials osv. Hvor der var en signatur tut, og der stod den skulle være 500x200 Tunge
EDIT: Og mange tak!!! Opstemt
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #177: 22 Apr 2011, 19:49 »



Den seneste kreation Peace

Har selv lavet den, og det tog næsten ingen tid Thumbs Up

På nummer 2 har jeg bare prøvet at give den noget sharpen og lave det som om, at han kom ud af lyset Cool

Må jeg bruge det som topbanner til en blog?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #178: 22 Apr 2011, 22:01 »

Ved ikke hvorfor, men min bruger kan ikke sende mere end et billede på et indlæg hvis i forstår. Altså sætter jeg to billeder ind, så loader den i lang tid, og skriver database fejl? Hvorfor det? Nogle der kan hjælpe, det er nemlig grunden til at jeg hele tiden er nød til at lave et nyt indlæg når jeg skal ligge billeder herind, istedet for at jeg kunne samle dem alle i et indlæg..
Ps. Her er mit seneste værk. Ja, ved godt der måske er lidt for mange effekter og textures, men sad bare og legede lidt med dem, og syntes faktisk der kom en rigtig god ting ud af det Smiley


Fedt! Thierry Henry er min yndlingsspiller, så jeg synes det er rigtig fedt! Smiley
Logged

Arsenal <3

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik (blandet)
« Svar #179: 23 Apr 2011, 01:16 »

Syntes personligt at det er alt for lyst, så jeg syntes ikke så godt om det som jeg gør om nogle af dine andre Smiley
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010