home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Aahhr-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint
Forfatter Emne: Aahhr-tråden  (Læst 70430 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #240: 28 Okt 2010, 21:10 »

Nooo.. Hader det der med at bestyrelsen accepterer bud på spillere. Nu er Krohn-Dehli blevet solgt for 25.000.000 til Malaga Skuffet.. Han har ellers været den der har taget ansvaret på midten Skuffet

Det er bare røv Skuffet

Men det er vel også meget realistisk Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #241: 28 Okt 2010, 21:57 »

Det er det vel, men forsatan det er irriterende Peace
Logged


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #242: 28 Okt 2010, 22:00 »

Det er det vel, men forsatan det er irriterende Peace

I FM09 accepterede bestyrelsen (Don Ø) bud på Marquinhos (125 millioner) og Keirrison (100 millioner), hvor jeg kunne have fået MEGET mere for dem Skuffet
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #243: 28 Okt 2010, 22:03 »

Og det gør det hele bare endnu mere surt nu når man ved at man kan få mere for dem Peace
Logged


batmankent
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #244: 11 Nov 2010, 11:07 »

Foran 2-0 på udebane mod AC Milan i Champ L kvartfinalen med BIF efter 1-1 på hjemmebane 13 minutter før tid. Ronaldinho satte det på plads med  1-2 (78), 2-2 (86), 3-2 (90+3)
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #245: 05 Dec 2010, 00:57 »

Har stadig ikke fået anskaffet mig FM11, da jeg venter på at kunne investerer i en ny computer. Det har givet mig en lille  pause og har spillet lidt FM10 på en vens computer, hvor jeg ville prøve noget nyt, nemlig at spille med Marseille. Katastrofen sker så i sidste kamp af første sæson, hvor jeg overraskende er havnet i Champions League Finalen mod Arsenal. Jeg vandt Ligue 1 samt Coupe de La Ligue, hvilket bestyrelsen var begejstret over. Samtidig stod jeg nu i Champions League Finalen, hvor jeg havde slået Liverpool, Manchester United og Lyon ud på vejen. Jeg kunne vinde The Trible, hvilket ville være fuldstændig fantastisk. Jeg havde faktisk ikke købt nogle forstækninger til truppen, udover Romelu Lukaku, som jo egentlig kun var en langtidsinvestering, og derfor ikke havde niveauet endnu, men jeg fik stablet en god taktisk konsistens på banen og det kørte for mig.

-Nok om det, nu til mareridtet!...

Champions League Finalen skulle spilles på Santiago Bernabeu mod Arsenal. Jeg var totalt dominerende  og chanceskabende, hvilket også gav pote efter 17 minutter, efter Brandao smukt satte den ind i englændernes kasse, og jeg var ovenud lykkelig!  Opstemt

Jeg fortsatte med min kontrollerende tilgang og Brandao, Valbuena, Niang fortsatte med at skabe chancer og de var konstant en trussel. Jeg var næsten 99% sikker på, at den ville gå hjem... Lige indtil en fed bøsse hollænder ved navn, Robin Van Persie smadrede den ind på et langskud i det 85. minut! - Der brød min verden sammen! Men ved nærmere eftertanke styrede jeg spillet og fortsatte optimistisk... I den forlængede spilletid skete der bare det der ikke måtte ske... Nicklas Bendtner headede den ind i det 111. minut  Sur  Græder
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #246: 30 Sep 2011, 10:36 »

Elendige dommer...   ticked off  Smider to af mine spillere ud på samme tid lige inden pausen. Det har jeg sgu ikke prøvet før.
Desuden giver han dem et tyndt straffe til sidst i kampen.

Men flot af mine spillere at holde skansen så længe.

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #247: 30 Sep 2011, 11:20 »

Elendige dommer...   ticked off  Smider to af mine spillere ud på samme tid lige inden pausen. Det har jeg sgu ikke prøvet før.
Desuden giver han dem et tyndt straffe til sidst i kampen.

Men flot af mine spillere at holde skansen så længe.



den første får direkte rødt for at begå straffet og Mikkel Cramer brokker sig og får sit andet gule, vil mit gæt være Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #248: 30 Sep 2011, 11:23 »

Nu blev straffesparket jo først begået sidst i kampen Baloo...
Tror blot at Dumic lavede en svinsk tackling og får direkte rødt, hvorefter Cramer brokker sig og får sit andet gule.
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #249: 30 Sep 2011, 11:29 »

Nu blev straffesparket jo først begået sidst i kampen Baloo...
Tror blot at Dumic lavede en svinsk tackling og får direkte rødt, hvorefter Cramer brokker sig og får sit andet gule.

ja okay, havde ikke lige set hvornår straffe var begået men havde bare læst de havde fået det Peace
Logged

Tidligere: Baloo38

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #250: 30 Sep 2011, 11:50 »

Nu blev straffesparket jo først begået sidst i kampen Baloo...
Tror blot at Dumic lavede en svinsk tackling og får direkte rødt, hvorefter Cramer brokker sig og får sit andet gule.

Helt rigtigt set Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010