home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 43563 gange)
Legenden
Manager

Sv: Fremtidige blogs
« Svar #75: 11 Jul 2010, 11:51 »

Ingen der vil høre om nogen af disse hold?  Smiley
Det har jo som sådan ikke rigtig noget at gøre med, hvad vi vil høre om. Du skal nok få læsere, hvis du skriver godt eller på en anden måde kan fange dem. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Fernando
Gæst

« Svar #76: 11 Jul 2010, 11:53 »

Det har jo som sådan ikke rigtig noget at gøre med, hvad vi vil høre om. Du skal nok få læsere, hvis du skriver godt eller på en anden måde kan fange dem. Smiley

Det ved jeg godt Smiley

Men vil bare høre hvilket hold i helst vil læse om og så finder jeg ud af hvem jeg vil starte med Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #77: 11 Jul 2010, 17:55 »

Jeg har valgt FC Midtjylland og bloggen er snart klar men mangler bare et top banner så ville blive taknemmelig hvis nogen kunne lave et Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #78: 11 Jul 2010, 18:51 »

Efter at have startet et spil op, hvorefter jeg fandt ud af at jeg havde glemt at slette Fake.ink filen, og dermed manglede det tyske landshold, har jeg endelig igen fået mandet mig op, og fået startet en nyt spil, hvor de tre første updates ligger klar..

Mit "problem" er blot, at jeg om to uger skal på ferie i to uger, hvorfor jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal starte bloggen nu, eller vente til jeg kommer hjem..?

Hvis jeg smider den nu, har jeg to uger til at komme med nogle updates, men bliver derefter tvunget til en pause.. Omvendt kan jeg vente, men vil dermed komme yderligere frem i spillet, og risikere at være over en sæson længere fremme i spillet end jer.. Hvilket kan fjerne lidt af glæden ved at blogge, da jeg helst gerne vil være samme "sted" som jer. Men omvendt vil jeg så have tiden til at kreere nogle fantastiske updates til jer, og gå blog-amok efter ferien..

Men hvad syntes i? skal jeg starte nu her, eller vente til efter min ferie?

Swizz CataR
Manager

« Svar #79: 11 Jul 2010, 19:16 »

Personligt ville jeg vente. Smiley En pause så tidligt vil være træls. og såfremt du skriver updatesne nu i takt med at du kommer fremad i spillet, men altså holdet dem tilbage de næste par uger, så kan du stadig bevare "gløden" Wink

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #80: 11 Jul 2010, 19:20 »

Personligt ville jeg vente. Smiley En pause så tidligt vil være træls. og såfremt du skriver updatesne nu i takt med at du kommer fremad i spillet, men altså holdet dem tilbage de næste par uger, så kan du stadig bevare "gløden" Wink

Jeg hælder nok også mest til selv at vente, men omvendt har jeg en enorm lyst til at blogge her og nu.. Og der er trods alt en hel måned til at jeg så "får lov" at komme med mine updates.. Men som du siger, så er en pause efter bare to uger træls, og kan måske endda være ødelæggende for en blog..  Ubeslutsom

Swizz CataR
Manager

« Svar #81: 11 Jul 2010, 20:04 »

Jeg har selv gjort det samme.. Men man kan jo spørge sig selv; hvis ikke du har lyst til at blogge om en måned, så var det måske også bedst slet ikke at starte Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

dida
Gæst

« Svar #82: 12 Jul 2010, 13:42 »

Jeg har virkelig stor lyst til at starte en blog, og har også fundet holdet og alt ting. dog skal jeg til københavn i fire idag i næste uge, og ugen efter det skal jeg en uge i sommerhus, så vil lige hører om jeg skal komme med den nu eller vente til efter jeg har været på ferie?

Klangie
Gæst

« Svar #83: 22 Jul 2010, 14:31 »

Efter at have vendt hjem fra ferie, har jeg nu en del tid til manager og derfor leder jeg mine tanker hen mod en blog.

Jeg har for nyligt været i Portugal og et portugisisk hold trækker lidt i mig

Var det noget ?

Ellers er jeg også åben for andet

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #84: 22 Jul 2010, 14:36 »

Efter at have vendt hjem fra ferie, har jeg nu en del tid til manager og derfor leder jeg mine tanker hen mod en blog.

Jeg har for nyligt været i Portugal og et portugisisk hold trækker lidt i mig

Var det noget ?

Ellers er jeg også åben for andet

Jeg ville faktisk gerne høre en blog om Benfica eller Braga, Benfica grundet pengene & historien, Braga grundet man skal overvinde Benfica, Porto & Sporting..  Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #85: 02 Aug 2010, 15:54 »

Jeg sidder og tænker over, at det kunne være spændende, at lave en blog. Jeg har aldrig lavet en blog før, men er relativt god til det skriftlige, så derfor vil jeg ikke kalde mig nybegynder. Smiley

I øjeblikket er jeg igang med et spændende F.C. Nordsjælland save, men starter selvfølgelig fra begyndelsen, ved en eventuel opstartelse af en blog, men er dog i tvivl om jeg skal vælge FCN eller en lidt større klub i udlandet.

Jeg vil i hvertfald have henblik på det skriftlige, da det er min spidskompetance, men vil selvfølgelig også prøve, at rode lidt med det grafiske og poste nogle SS ind osv. I selve det skriftlige, vil jeg have henblik på pressen/journalister og selvfølgelig manageren. Derudover vil jeg gerne lave nogle taktiske overvejelser, som jeg også vil skrive om i bloggen. Men hovedsageligt, skal bloggen foregå i managerens hoved, pressen, udtalelser osv. Når jeg hentyder til pressen, journalister osv. Er det som om noget af teksten er skrevet fra en avis, og uddrag/analyser af kampe osv.

Håber I kan følge mig lidt, og kom endelig på banen med nogle klubber, som I helst kunne tænke jer, at hører om. Smiley

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #86: 02 Aug 2010, 15:58 »

Det ville gud at høre en blog om Dortmund Smiley Jeg er selv igang med et save med dem, og midlerne er små, men truppen har masser af talent Smiley

asj89
Gæst

« Svar #87: 02 Aug 2010, 16:02 »

Jeg sidder og tænker over, at det kunne være spændende, at lave en blog. Jeg har aldrig lavet en blog før, men er relativt god til det skriftlige, så derfor vil jeg ikke kalde mig nybegynder. Smiley

I øjeblikket er jeg igang med et spændende F.C. Nordsjælland save, men starter selvfølgelig fra begyndelsen, ved en eventuel opstartelse af en blog, men er dog i tvivl om jeg skal vælge FCN eller en lidt større klub i udlandet.

Jeg vil i hvertfald have henblik på det skriftlige, da det er min spidskompetance, men vil selvfølgelig også prøve, at rode lidt med det grafiske og poste nogle SS ind osv. I selve det skriftlige, vil jeg have henblik på pressen/journalister og selvfølgelig manageren. Derudover vil jeg gerne lave nogle taktiske overvejelser, som jeg også vil skrive om i bloggen. Men hovedsageligt, skal bloggen foregå i managerens hoved, pressen, udtalelser osv. Når jeg hentyder til pressen, journalister osv. Er det som om noget af teksten er skrevet fra en avis, og uddrag/analyser af kampe osv.

Håber I kan følge mig lidt, og kom endelig på banen med nogle klubber, som I helst kunne tænke jer, at hører om. Smiley
Kunne være fedt med en blog om Newcastle. Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #88: 02 Aug 2010, 16:03 »

Sjovt du lige nævner Dortmund, da jeg netop selv sad og overvejde det, da det er en utrolig spændende og samtidig udfordrende klub, da der er høje forventninger, grundet deres tidligere storsucces. Smiley

Har også overvejet Sporting CP, men venter med en endelig beslutning, indtil der er flere bud. Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #89: 02 Aug 2010, 16:05 »

Kunne være fedt med en blog om Newcastle. Smiley

Newcastle er et super bud, da situationen minder lidt om Dortmunds, dog er Newcastles lidt mere voldsom, da de røg ned i en dårligere række, men også en traditions-klub, som virkelig er til overvejelse! Wink

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010