home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 383 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: VM-Konkurrence
| | | |-+  Infotråd / Snakketråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Infotråd / Snakketråd  (Læst 43007 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #15: 12 Jun 2010, 17:44 »

Nogle som havde gættede på Sydkorea idag? Smiley
Logged

FCK

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #16: 12 Jun 2010, 21:32 »

Hey alle,

Jeg har fået et lille problem at rette kampene, har været igang i over 2 timer nu og redigeret en masse indlæg, men opgiver den måde at gøre det på, det tager ALT for lang tid. Jeg gennemtænker en måde at gøre det på, så det er nemmest for mig. I skal ikke regne med at der bliver redigeret mere i jeres indlæg i tråden. Så side 7 og 8 sker der ikke mere ved, indtil jeg har fundet en løsning.

Som det ser ud lige nu, så tror jeg alle bonus spørgsmålene bliver rettet EFTER vm er færdig spillet. Men nu må vi se hvad jeg gør, håber i har tålmodighed, trods alt over 100 jeg skal rette.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #17: 12 Jun 2010, 23:16 »

Hey alle,

Jeg har fået et lille problem at rette kampene, har været igang i over 2 timer nu og redigeret en masse indlæg, men opgiver den måde at gøre det på, det tager ALT for lang tid. Jeg gennemtænker en måde at gøre det på, så det er nemmest for mig. I skal ikke regne med at der bliver redigeret mere i jeres indlæg i tråden. Så side 7 og 8 sker der ikke mere ved, indtil jeg har fundet en løsning.

Som det ser ud lige nu, så tror jeg alle bonus spørgsmålene bliver rettet EFTER vm er færdig spillet. Men nu må vi se hvad jeg gør, håber i har tålmodighed, trods alt over 100 jeg skal rette.
blazzo det jo ikke særlig svært, jeg har siddet oggjort det hele i hånden efter hver eneste kamp tar ingen tid.
 jeg bruger under 5 min efter hver kamp på og har opdateret det hele indtil nu, du behøver jo ikke gøre det særlig avanceret.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2010, 23:47 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #18: 13 Jun 2010, 07:14 »

Jeg ved godt at jeg kan gøre det meget enkelt med at rette selv resultaterne. Jeg skal bare have selv have et overblik over hvilke ting der ALLEREDE er tage point for når man laver en stilling så man ikke regner de samme point med 2 gange. Jeg kan hurtig lave en stilling, men så får i ikke at vide hvordan i har fået de point, sådan kan vi også bare gøre det, så må i stole på at det er rigtig regnet sammen. Det var bare en service overfor jer brugere at jeg ville vise hvordan i har fået jeres point ved at redigere jeres indlæg. Men hvis jeg skal redigere over 100 indlæg, der er meget forskel på det, også bare regne jeres point ud.

Så nu gør jeg bare det at i får en stilling og jeg ikke viser hvordan i har fået point.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #19: 13 Jun 2010, 07:42 »

Så er stillingen klar efter de 2 dage plus åbningskampens resultat. Der bliver IKKE redigeret mere i jeres indlæg, så det er op til folk selv at tjekke deres point hvis i ikke stoler/tror på det bliver gjort rigtigt Opstemt

Somsagt var det andet bare en service overfor jer brugere at i bedre kunne se hvordan i havde fået jeres point. Men jeg behøver jo ikke gøre det avanceret. i næste update af stillingen kommer der en top 5, da der er mange brugere der har samme point antal, så en top 5 ville være ligemeget at skrive.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #20: 13 Jun 2010, 11:23 »

er osse ligegyldigt om vi kan se hvordan vi har fået vores point, vi kan jo selv gå ind i vores tip og se det.
men super fed konkurrencen, ros til den
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #21: 16 Jun 2010, 06:20 »

Mange tak southside.

Næste update på stillingen kommer når de 3 kampe i dag er spillet, hvis nogen skulle være i tvivl så giver bonus spørgsmål 4 point og rigtig tegn på kampene giver 2 point. Vi regner stærkt med at der er 3 personer som står tilbage i en top 3, for der bliver mange point at spille om, når vi kommer forbi gruppespillet så skal der nemlig også gættes resultat på kampene.

Hvis uheldet skulle være at vi har flere som har samme antal point, så tager vi en lodtrækning. Men lad os allesammen satse på at der er 3 der skiller sig ud Opstemt Indtil videre har det jo være meget tæt fordi der ikke har været voldsomt mange point at spille om.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #22: 16 Jun 2010, 23:51 »

kunne man ikke gøre det sådan efter gruppet spillet at top et eller andet går videre lissom i vm, så det både mere overskueligt og så er der hele tiden mål om at nå cuttet.
desuden nemmere at opdatere og mere konkurrence.
eller er det helt skidt?
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #23: 17 Jun 2010, 16:11 »

Alle som har deltaget i gruppespillet kan komme med deres bud i hele konkurrencen, dog kan brugere som ikke har gættet i gruppespillet ikke komme med deres bud i resten af VM. Alle som deltagere i konkurrencen skal selvfølgelig have chancen for at vinde konkurrencen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #24: 19 Jun 2010, 08:35 »

Lige nu er disse deltagere med i kampen om de 3 præmier:

1) KrookDale(Crew), southside, Maldinho og TimE 30 point
2) SeRuX og maUnit 28 point

Der er mange der både har 26 og 24 point, så alt kan ske endnu. Der er rigtig mange runder tilbage, og husk at være opmærksom på når 1/8 finalerne bliver smidt op.

Du kan se hvor mange point du har under stillingen. Hvis det uheldige skulle ske at når vi er færdig med konkurrencen at der måske er 3 deltagere som har samme antal point, så bliver der trukket lod hvem der skal have hvilken placering. Men mon ikke der er nogen der er gode nok til at have æren alene og vise de er den bedste tipper.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #25: 19 Jun 2010, 09:23 »

Fuck troede sku Tyskland - Serbien ville spille til et kryds, men forhelvede Podolski.
Logged

FCK

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #26: 23 Jun 2010, 17:10 »

Hey alle,

Husk at der er oprettet en tråd omkring 8-delsfinale kampene, den kan findes her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=26433.0

Der bliver fundet nogen nye kampe iaften, men det kan være jeg først får dem smidt ind imorgen tidlig. Men i kan allerede nu give jeres bud på de kampe som er fundet.

Desværre tror jeg ikke det bliver muligt at opdatere stillingen før på Fredag, men måske har jeg lige noget tid imorgen efter arbejde inden jeg skal til fodbold.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #27: 23 Jun 2010, 19:17 »

hej blazzo!
har læst din point deling på spørgsmålenei 8. dels finalerne.
jeg mener point delingen er helt hen i vejret.
Point:
1) 2 point
2) 4 point
3) 5 point
4) 1 point

ingen vil turde at tage chancer i f.eks spørgsmål 2 og 3 fordi man kan gå glip af 4-5 point, mener det helt forkert og opfordre folk til kun at spille sikkert.
går udfra det handler om at finde den bedste gætter/oddser i konkurrencen og det får du ikke ved den point deling.
5 point for at ramme 1. målscore? det jo et eller andet sted rent held og ramme den person og giver så 5 point men at gætte vinderen af kampen giver 1 point. så du kan i 5 kampe lade være med at gætte hvem der går videre men ramme en målscore og så få 5 point på den.
så blir det tilfældigheder der afgøre konkurrencen og ikke hvem der er bedst. mener virkelig du burde genoverveje point systemet til 8. dels finalerne. kan du ikk selv se det blazzo?
« Seneste Redigering: 23 Jun 2010, 19:23 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #28: 24 Jun 2010, 00:14 »

Forstår hvad du mener. Jeg tager det lige op, så må jeg se om det bliver ændret. Har du forslag til point system så ?

2 kampe er fundet til 8-delsfinalerne og de nu er smidt på også. Jeg finder ud af om der bliver ændret i point imorgen efter arbejde. Indtil da er alle velkommen til at kommer med deres mening om det og evt forslag til hvordan vi giver point.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #29: 24 Jun 2010, 13:10 »

Forstår hvad du mener. Jeg tager det lige op, så må jeg se om det bliver ændret. Har du forslag til point system så ?

2 kampe er fundet til 8-delsfinalerne og de nu er smidt på også. Jeg finder ud af om der bliver ændret i point imorgen efter arbejde. Indtil da er alle velkommen til at kommer med deres mening om det og evt forslag til hvordan vi giver point.
personligt mener jeg ikke nogen spørgsmål er vigtigere end andre eller bør have større betydning end andre.
så jeg vil sige 2 point pr pørgsmål, for mener det alt for lotto agtigt hvis den som ligger sidst f.eks rammer begge spørgsmål til 4-5 point to kampe i træk og så måske fører konkurrencenm det mener jeg er for urealistisk.
alle har kæmpet hårdt indtil nu, derfor synes jeg det forkert pludselig at gå over til lotto point fordeling.
ved at alle giver 2 point så åbner du osse op for man tør satse lidt i sine gæt fordi risikoen så ikke er 4-5 point på 2 spørgsmål. men man "mister" kun to.
ellers spiller alle bare sikkert og vælge f.eks at svare argentina i alt i den kamp, deres målscore, deres sejr i ordinær osv.
med 2 pont i hver kan man satse lidt, skille sig lidt ud fra mængden, halvgardere lidt eller hvad man er til.
synes bare 4-5 point i de spørgsmål blir alt for voldsomt og så kører alle bare sikkert og så spiller alle det samme.
f.eks med spanien ingen ville turde ikke og tage Villa som 1. målscore fordi de ved tager jeg torres eller iniesta og Villa score først så har 90% villa og får 5 point.
håber du kan følge mig og tager det til efterretning.

endnu engang vil jeg benytte muligheden til at rose konkurrencen som er super, fantastisk initiativ og fedt du gider bruge så meget tid på at opdatere.
ville være synd hvis du ødelagde den mening som jeg deler med mange, ved at lave konkurrencen til lotto spil
« Seneste Redigering: 24 Jun 2010, 13:44 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010