home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 292 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Honduras
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Honduras  (Læst 5413 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Honduras
« : 08 Jun 2010, 03:58 »


HONDURAS
Honduras ligger i det nordlige Mellemamerika, og det er et spansk-sproget land. De blev uafhængige fra Spanien tilbage i 1800-tallet, så der blive en lille spændende duel, når de to lande mødes indbyrdes. Honduras præsident, Porfirio Lobo Sosa, vedtog at den dag som Honduras kvalificerede sig til VM, skulle være en national fridag. Så det er stor ting, at de har kvalificeret sig til slutrunderne. Der er ca. 1½ mill. flere indbyggere i Honduras, end der er i Danmark. Derudover kan det siges, at en gennemsnitslig arbejdsuge i Honduras ligger på omkring de 50 timer, hvorimod vi ligger på 37 timer.

Honduras kvalificerede sig med nødt og næppe, da de sluttede som 3'er i den Mellemamerikanske gruppe. Kun overgået af USA og Mexico, men tæt forfulgt af Costa Rica, der tabte i playoff-kampen mod Uruguay.

FORVENTNINGER
Honduras vinder VM, så enkelt kan det siges! Hvis man tror på denne blog, så vinder Honduras VM i følge statistikkerne. Desværre er det ikke statistikkerne, men fødderne der skal tale, når VM bliver skudt i gang. De er havnet i en meget svær pulje, de forsvarende mestre fra Spanien regnes sikkert med at gå videre som vinder af puljen. Personligt tror jeg de skal være yderst heldige for at komme videre fra gruppespillet, og hvis de formår at komme videre, så skal de højst sandsynligt op imod nogle af de tunge drenge. Hvis vi går ud fra at de for den anden plads, så skal de møde nummer ét fra gruppe g. Det bliver højst sandsynligt Brasilien, der regnes som favoritter. Selv om Honduras har statistikkerne på deres side, så skal de vist også bede til Guderne om deres videre færden i VM. Gruppespillet bliver deres stoppested, da modstanderne er alt for stærke. Schweiz kommer som vindere af gruppe 2 i VM kvalifikation, hvor de bl.a. sluttede foran Grækenland. Det blev kun til ét nederlag her. Spanien vandt gruppe 5, hvor de gjorde rent bord og ikke tabte en eneste kamp. Chile endte som 2'er i Sydamerika, hvor kun Brasilien var placeret højere. Argentina, Paraguay mv. endte efter dem.     

GRUPPE H
Honduras
Spanien
Chile   
Schweiz


KAMPPROGRAM
Onsdag den 16. juni: Honduras - Chile
Mandag den 21. juni: Spanien - Honduras
Fredag den 25. juni: Schweiz - Honduras


TRUPPEN
Truppen må jeg indrømme, jeg ikke kender så meget til igen. Så det har været lidt svært at udnævne deres profiler. Så har valgt 31-årige David Suazo, som jeg selvfølgelig kender fra FM. Den næste jeg har valgt er Wilson Palacios, der spiller i Tottenham. Han er også en dygtig spiller, har jeg erfaret igennem FM. Den sidste spiller, der er blevet fremhævet som profil, er Maynor Figueroa. Disse tre spiller har jeg valgt ud fra FM, så hvis I kender mere til dem end jeg, bøjer jeg mig gerne i støvet. Derudover kan det siges, at langt over halvdelen af holdet spiller i den hjemlige liga i Honduras. 

Ricardo Canales (Motagua)
Noel Valladares (Olimpia)
Donis Escober (Olimpia)


Victor Bernardez (Anderlecht)
Maynor Figueroa (Wigan Athletic)
Boniek Garcia (Olimpia)
Sergio Mendoza (Motagua)
Emilio Izaguirre (Motagua)
Johnny Palacios (Olimpia)
Mauricio Sabillon (Hangzhou Luchen)
Osman Chavez (Platense)


Edgar Alvarez (Bari)
Julio Cesar de Leon (Torino)
Roger Espinoza (Kansas City Wizards)
Amado Guevara (Motagua)
Ramon Nunez (Olimpia)
Wilson Palacios (Tottenham Hotspur)
Hendry Thomas (Wigan Athletic)
Danilo Turcios (Olimpia)


David Suazo (Genoa)
Georgie Welcome (Motagua)
Carlos Pavon (Real Espana)
Walter Martinez (Marathon)
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

theALEXANDER
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Honduras
« Svar #1: 08 Jun 2010, 08:48 »


HONDURAS

[size=7pt]FORVENTNINGER

[size=9pt]Honduras vinder VM, så enkelt kan det siges! Hvis man tror på denne blog, så vinder Honduras VM i følge statistikkerne. Desværre er det ikke statistikkerne, men fødderne der skal tale, når VM bliver skudt i gang.


Rimelig nice statistik der alligevel  Grin
Logged

FC Barcelona - Mes que un club <3

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Honduras
« Svar #2: 16 Jun 2010, 01:13 »

http://www.bold.dk/nyt/Spurs-spiller-bliver-historisk-med-familien

Brødreparret Palacios er allerede i truppen, men pga. en skade er endnu et familie medlem indkaldt til truppen. Jerry Palacios kommer til at spille sammen med sine to brødrer, hvilket er en ny rekord. Aldrig før har der været tre brødrer sammen under en slutrunde Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Honduras
« Svar #3: 16 Jun 2010, 09:31 »

http://www.bold.dk/nyt/Spurs-spiller-bliver-historisk-med-familien

Brødreparret Palacios er allerede i truppen, men pga. en skade er endnu et familie medlem indkaldt til truppen. Jerry Palacios kommer til at spille sammen med sine to brødrer, hvilket er en ny rekord. Aldrig før har der været tre brødrer sammen under en slutrunde Smiley

Det er da alligevel godkendt og være 3 brødre på landsholdet  Tunge
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010