home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Rate mit talent (FM10)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent (FM10)  (Læst 180724 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #555: 10 Okt 2010, 11:25 »

Har lige en dejlig ung spansk Central midtbane, jeg meget gerne ser vurderet af Dexter Smiley

Og så ville jeg gerne vide om du ved hvordan jeg kan give mine spillere mere udfordring? Hernán Bony jeg viste dig tidligere han er begyndt at tænke over om han skal videre og det er jeg ikke glad for Skuffet Håber du/i kan hjælpe Smiley

EDIT: Bonus info, solgte en anden spansk midtbanespiller for 200 mio til City, hos mig var han reserve og fik 32 mio årligt, hos City får han nu 85 mio. om året det er da en lønstigning de fleste gerne ville have Smiley

Nu er jeg ikke Dexter, men det skal ikke forhindre mig i at rose din spiller lidt Smiley

For han er da pænt awesome Opstemt

Hamrende gode stats i en alder af 20 år, fodrer angriberne med sukkerballer, arbejder som en hest og han er den fødte anfører om 4-5 år! Smiley

9,5/10 Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #556: 10 Okt 2010, 11:34 »

Har lige en dejlig ung spansk Central midtbane, jeg meget gerne ser vurderet af Dexter Smiley

Og så ville jeg gerne vide om du ved hvordan jeg kan give mine spillere mere udfordring? Hernán Bony jeg viste dig tidligere han er begyndt at tænke over om han skal videre og det er jeg ikke glad for Skuffet Håber du/i kan hjælpe Smiley

EDIT: Bonus info, solgte en anden spansk midtbanespiller for 200 mio til City, hos mig var han reserve og fik 32 mio årligt, hos City får han nu 85 mio. om året det er da en lønstigning de fleste gerne ville have Smiley

FUUUCK!!!! Han er vild!!!!!

Ved ikke, hvad du skal bruge Dexter til, da han er færdig udviklet, medmindre du vil vide, hvordan du skal bruge ham. Men for alt i verden, gør alt, der står i din magt, til at beholde ham!

korzika
Gæst

« Svar #557: 10 Okt 2010, 11:50 »

Med den rette træning, kan han jo få "grønne tal" (+16) i alt bortset fra 2-3 ting. Opstemt

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #558: 10 Okt 2010, 12:01 »

Med den rette træning, kan han jo få "grønne tal" (+16) i alt bortset fra 2-3 ting. Opstemt

Det tvivler jeg på, tværtimod vil jeg tro, at han kommer til at miste nogle point i hans stats

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #559: 10 Okt 2010, 16:04 »

Tak, ja vil gerne vide hvordan han skal bruges er ikke helt sikker nemlig Smiley Han er ikke steget meget det sidste halve år men som 18-årig steg han totalt voldsomt. Sidste sæson scorede han 7 kasser i Serie A og en del mål i CL også Smiley

Philips
Gæst

« Svar #560: 10 Okt 2010, 17:01 »

min dejlige albino
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/apV22882.png
kom gerne med råd om træning og hvordan i ville bruge ham(jeg er lidt i tvivl)
« Seneste Redigering: 10 Okt 2010, 17:03 af Philips » Logged

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #561: 10 Okt 2010, 17:31 »

Hmm Tja.  Wink ikke tosset  Thumbs Up
Jeg kan kun fortælle dig hvilke spidskompetancer han har. Jeg kæmper også gerne med at holde på en spiller når jeg spiller i de nedre rækker. Jeg sider og tænker Guldbrand eller Plutonium. Måske har de 2 drenge et par guldkorn i det spørgsmål  Smiley

Central Midtbanespiller         
Forsvar 86,0
Support 86,0
Angreb 86,0
Dybdeliggende Playmaker         
Forsvar 84,5
Support 85,0
Boldvindene midtbanespiller         
Forsvar 79,0
Support 82,0
Felt til Felt Midtbanespiller         
Support 78,8
Avanceret Playmaker         
Support 87,5
Angreb 85,5

Indstillingen som jeg ser det :
Mentalitet 18
Kreativ Frihed 17
Skærme af 18
Ryk Frem nah
Løb med bold ja
Langskud   nej
Dybe Stikninger ja  Smiley
Indlæg nah
Fri Rolle nej
Hold på bold Big time ja  Smiley
Direkte afl. 3
Hvis din mentalitet på ham er feks. 10 i din taktik, så sænker du Kr frihed og skærme af med 8 og hæver direkte afl. med 8
Mine værdier har noget at gøre med hans niveau og derfor skal du selvf. ikke sætte han mentalitet på kun 18 i alle taktikker.

Træn at han skal lave guldbolde  Thumbs Up
En træning på ham kan næste virke uoverflødig  Wink Dog skal du nok sørge for holde hans angrebs træning oppe. pga hans evne som boldfast spiller og evne i at se de afgørende afleveringer. Sukkerballer, som én siger  Hævet Øjenbryn

Man blir helt svimmel når man ser hans fart og kreativitet  Thumbs Up
Kreativ er gerne li med at slå giftige bolde i dybden. Så hør ham om det !
Hilsen Dex
« Seneste Redigering: 10 Okt 2010, 17:35 af Dexter » Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #562: 10 Okt 2010, 17:40 »

Hmm Tja.  Wink ikke tosset  Thumbs Up
Jeg kan kun fortælle dig hvilke spidskompetancer han har. Jeg kæmper også gerne med at holde på en spiller når jeg spiller i de nedre rækker. Jeg sider og tænker Guldbrand eller Plutonium. Måske har de 2 drenge et par guldkorn i det spørgsmål  Smiley

Central Midtbanespiller         
Forsvar 86,0
Support 86,0
Angreb 86,0
Dybdeliggende Playmaker         
Forsvar 84,5
Support 85,0
Boldvindene midtbanespiller         
Forsvar 79,0
Support 82,0
Felt til Felt Midtbanespiller         
Support 78,8
Avanceret Playmaker         
Support 87,5
Angreb 85,5

Indstillingen som jeg ser det :
Mentalitet 18
Kreativ Frihed 17
Skærme af 18
Ryk Frem nah
Løb med bold ja
Langskud   nej
Dybe Stikninger ja  Smiley
Indlæg nah
Fri Rolle nej
Hold på bold Big time ja  Smiley
Direkte afl. 3
Hvis din mentalitet på ham er feks. 10 i din taktik, så sænker du Kr frihed og skærme af med 8 og hæver direkte afl. med 8
Mine værdier har noget at gøre med hans niveau og derfor skal du selvf. ikke sætte han mentalitet på kun 18 i alle taktikker.

Træn at han skal lave guldbolde  Thumbs Up
En træning på ham kan næste virke uoverflødig  Wink Dog skal du nok sørge for holde hans angrebs træning oppe. pga hans evne som boldfast spiller og evne i at se de afgørende afleveringer. Sukkerballer, som én siger  Hævet Øjenbryn

Man blir helt svimmel når man ser hans fart og kreativitet  Thumbs Up
Kreativ er gerne li med at slå giftige bolde i dybden. Så hør ham om det !
Hilsen Dex

Tak Dex, men jeg spiller i Serie A og har vundet de seneste par år og vandt også CL det seneste år. Så det kan ikke være derfor?

phil0883
Gæst

« Svar #563: 10 Okt 2010, 21:01 »

Dette er mit supertalent fra Australien Peace Hva sys i om ham?

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #564: 10 Okt 2010, 23:18 »

@Damse1994
Næh. Det kan du selvfølgelig har ret i  Smiley

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #565: 11 Okt 2010, 18:26 »

Talent i Nordsjælland  Opstemt

http://gratisupload.dk/download/50466/

Han skal supplerer min nuværende topscorer  Thumbs Up

http://gratisupload.dk/download/50464/

RATE

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #566: 11 Okt 2010, 18:26 »

Så kom et af de brassilianske tallenter endelig til klubben for nogle uger siden... Men overvejer om jeg blot ska forsøge at sælge ham videre da jeg allerede har en stærk midtbane hvor han næppe kan ryste nogle af de andre af pinden...

Men inden da vil jeg da gerne li høre hva i synes...

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #567: 12 Okt 2010, 09:27 »

Så kom et af de brassilianske tallenter endelig til klubben for nogle uger siden... Men overvejer om jeg blot ska forsøge at sælge ham videre da jeg allerede har en stærk midtbane hvor han næppe kan ryste nogle af de andre af pinden...

Men inden da vil jeg da gerne li høre hva i synes...

Han ser fin ud - fast mand tvivler jeg på han bliver, men som joker kan han måske på sigt. Du får næppe ret meget for at sælge ham nu, så måske følge hans udvikling og så vurdere om 2-4 sæsoner, hvor han garanteret er steget i pris Thumbs Up 3 hele stjerner vil jeg give ham Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #568: 12 Okt 2010, 18:15 »

Han ser fin ud - fast mand tvivler jeg på han bliver, men som joker kan han måske på sigt. Du får næppe ret meget for at sælge ham nu, så måske følge hans udvikling og så vurdere om 2-4 sæsoner, hvor han garanteret er steget i pris Thumbs Up 3 hele stjerner vil jeg give ham Smiley

Aldrig fast mand, der er de MC'er jeg har på førsteholdet for gode (og desvær også næsten for mange) til det ville ske... Tja tvivler på han får debut for førsteholdet... Han ryger nok videre om 1-1½ sæsons tid, så han ikk blir utålmodig... Men skal li ha trænet ham op, så han som du siger, kan indbringe en større sum end nu...

Okay... faktisk ikk langt fra hvad min assistent mener: 2½ ...

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #569: 12 Okt 2010, 20:10 »

Talent i Nordsjælland  Opstemt

http://gratisupload.dk/download/50466/

RATE
Det er altså et godt talent du har der, når man tænker den hjemmelige liga.
Fantastisk godt indlæg som støtter hans tekniske egenskaber. Skal ha bolden i dybden. Bedst som avanceret angriber. Kan fungere som skarpretter. Hurtig og offensiv. Det kan kun gå godt  Thumbs Up
En Træning   kunne se sådan ud. .
Styrke 8
Hvorfor mere styrke end aerobic, spørg du ?  Wink *Jo fordi balance og springkraft ikke ligger blandt hans forcer.  Smiley
Aerobic 7
Målmand 1
Taktik 11
Bold Kontrol   15 Læg bla. mærke til hans Driblinger
Forsvar 10
Angreb 13
Afslutning 17 Læg bla. mærke til hans afslutninger
Dødbolde 5 Læg mærke til hans indlæg. 5 er rigeligt da dødboldetræning har mere effekt.
Hæv Belastning   
*Min filosofi er at spillere skal dyrke det han allerede er godt til og lade resten være. Er du af en anden mening skal du ikke bruge denne træning til ham. .
Hilsen Dex

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 44 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010