home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:15 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Rate mit talent (FM10)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent (FM10)  (Læst 190004 gange)
whale
Gæst

Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #420: 17 Aug 2010, 21:36 »

Rigtig stort talent i mine øjne. At han hedder Scott Scott og er fra Skotland er jo genialt.  funny

FredrikLeander
Gæst

« Svar #421: 17 Aug 2010, 22:44 »

Rigtig stort talent i mine øjne. At han hedder Scott Scott og er fra Skotland er jo genialt.  funny

Ja, han skal helt sikkert nok blive til noget  Wink
Og komisk navn og fra Skotland..

Btw. Hvad hedder dit skin?

whale
Gæst

« Svar #422: 17 Aug 2010, 22:54 »

Ja, han skal helt sikkert nok blive til noget  Wink
Og komisk navn og fra Skotland..

Btw. Hvad hedder dit skin?

Det hedder Sparks Master, dog har jeg redigeret lidt i skriftstørrelsen, der var meget større end i standard skin.

Du kan hente min redigerede udgave her: http://rapidshare.com/files/409460026/sparks_master.rar.html

FredrikLeander
Gæst

« Svar #423: 18 Aug 2010, 06:55 »

Tak skal du have, mester Wink

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #424: 18 Aug 2010, 14:22 »

Har nogle talenter på mit Real Madrid hold, som jeg godt kunne tænke mig lidt Rating på.. evt trænings forslag Wink

Henk Heostra:

Ruben:

Idrissi:

Smiley

TheHansibush
Reserveholdsspiller

« Svar #425: 18 Aug 2010, 15:46 »

Er ikke meget for at rose Real spillere, men må dog sige at de alle tre ser rigtig gode ud  Wink

søgaard
Gæst

« Svar #426: 19 Aug 2010, 00:11 »

Jeg vil lige smide et par spillere op efter mit Atalanta hold er gennemgået en væsentlig foryngelse de seneste par år, hvilket har kastet nogle gode talenter af sig Smiley

Mark Kristensen:

Han har godt nok slået igennem på 1.holdet samt det danske landshold, men med sine 21 år, så kan han vel godt stadig betegnes som et talent.

Udo Krause:

Han blev den yngste spiller i Atalanta til at få debut og han har siden haft en række stabile indhop i en del kampe. Med sine blot 16 år, så er han en kommende verdensstjerne!

Wayne Carty:

Han blev hevet op til 1.holdet, da en række af mine angribere blev skadet og han tog mig med storm, da han scorede i debuten og virkede fint, som den targetman, som jeg bruger.

Gonzalo:

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente af ham. Han har været i klubben de seneste to sæsoner uden reelt at slå til, når han har fået chancen og den seneste sæson har han været lejet ud til Bayern, hvor de havde en køboption på ham, uden at de valgte at bruge den.

Danny Westerhof:

Denne hollænder er noget af det bedste, som jeg længe har set i mit forsvar. Han er genial i det tre-mandsforsvar, som jeg bruger, da han er en spillede forsvarsspiller med offensive kvaliteter og dermed kan støde med frem, som en slags back, hvis det er nødvendigt.

Edit: Så røg han lige ud i 7 måneder pga. en skade i VM-kvartfinalen.. Skuffet

Cedric Pietri:

Selvom han ikke i samme grad har udviklet evnerne, så håber jeg at han kan blive et alternativ til den spillede forsvasspiller, som jeg har i Westerhof og muligvis køre med begge på samme tid. Han har været udlejet og spillet et par sæsoner i Serie B og A, men fra næste sæson burde han være klar til 1.holdstruppen hos mig. 

Daniel Acosta:

Han var oprindeligt venstre midtbane, men da jeg ikke kører med kanter, så blev han omskolet til offensiv midtbane, hvor han er intet mindre end genial! Han har slået store stjerner af i denne sæson og især til sidst har han vist sine kvaliteter med en række gode præstationer.
« Seneste Redigering: 19 Aug 2010, 00:33 af Søgaard » Logged

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #427: 19 Aug 2010, 12:27 »

@Søgaard:

Gode tallenter du har der. Ser ikke ud til at foryngelsen har været så svær. Hvor ung er din førsteholdstrup?

- Highbury

søgaard
Gæst

« Svar #428: 19 Aug 2010, 12:40 »

@Søgaard:

Gode tallenter du har der. Ser ikke ud til at foryngelsen har været så svær. Hvor ung er din førsteholdstrup?

- Highbury
Lige nu er truppen nærmest brækket over i to, da der lige var 3-4 årgange, hvor jeg ikke rigtig har været i stand til at finde spillere, som jeg følte enten havde evnerne eller prisen til at jeg ville hente dem. Så jeg har en række spillere fra 27 år og opefter, som trækker lidt op og så en anden række spillere på 23 år og nedefter. Men gennemsnitsalderen lige nu er på 24 år og i løbet af de næste 1-2 sæsoner, så må den gerne falde et par år mere, så jeg har et endnu yngre og sulten hold Smiley

Men nej, det har ikke været så svært på i de seneste par år og finde billige talenter, selvom der går et par timer hver sæsonstart med at scoute og lede verden igennem for de rigtige spillere Smiley
« Seneste Redigering: 19 Aug 2010, 12:42 af Søgaard » Logged

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #429: 19 Aug 2010, 19:44 »

Lige nu er truppen nærmest brækket over i to, da der lige var 3-4 årgange, hvor jeg ikke rigtig har været i stand til at finde spillere, som jeg følte enten havde evnerne eller prisen til at jeg ville hente dem. Så jeg har en række spillere fra 27 år og opefter, som trækker lidt op og så en anden række spillere på 23 år og nedefter. Men gennemsnitsalderen lige nu er på 24 år og i løbet af de næste 1-2 sæsoner, så må den gerne falde et par år mere, så jeg har et endnu yngre og sulten hold Smiley

Men nej, det har ikke været så svært på i de seneste par år og finde billige talenter, selvom der går et par timer hver sæsonstart med at scoute og lede verden igennem for de rigtige spillere Smiley

Kender godt det med at der er to dele af holdet, men det er mere fordi jeg holder af at ha noget erfaring med de gamle, samt at ha nogle unge spillere der er hurtige og udvikler sig i klubben, og som du selv siger det gerne vil vinde trofæer.

Kan desvær ikk li se hvad min trups alder er, da min computer gik ned for nogle dage siden, og jeg venter på en ny.. Men li inden den gik ned fik jeg tømt ud i de gamle i At. Madrid, og tjente henmod 200 mio på salg af tre spillere  Opstemt  Så når jeg får startet spillet igen (havde lavet en backup), så skal der findes nye spillere.

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #430: 20 Aug 2010, 04:51 »

Kender godt det med at der er to dele af holdet, men det er mere fordi jeg holder af at ha noget erfaring med de gamle, samt at ha nogle unge spillere der er hurtige og udvikler sig i klubben, og som du selv siger det gerne vil vinde trofæer.

Kan desvær ikk li se hvad min trups alder er, da min computer gik ned for nogle dage siden, og jeg venter på en ny.. Men li inden den gik ned fik jeg tømt ud i de gamle i At. Madrid, og tjente henmod 200 mio på salg af tre spillere  Opstemt  Så når jeg får startet spillet igen (havde lavet en backup), så skal der findes nye spillere.
Backup ?! - Det burde jeg nok lære noget af. .  Smiley

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #431: 20 Aug 2010, 11:58 »

Backup ?! - Det burde jeg nok lære noget af. .  Smiley

Hehe, den er meget rar at have liggende, nåede li at gemme den igen før computeren gik ned. Håber bar at jeg så kan loade det igen. Man kan jo vær uheldig at den siger at det ikk virker... :S

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #432: 20 Aug 2010, 20:08 »

Situationen er den, at jeg står med et luksus-problem i 2027 med Liverpool. Jeg har vundet 6 af de sidste 7 mesterskaber, og vil sige jeg har et forholdsvist komplet hold. Så falder jeg over denne græske lækkerbidsken:

Granted, jeg har réelt ikke brug for ham, men jeg er virkelig en sucker for så komplette angribere som denne. Jeg endte med at bruge 300 mill kr på ham  Tunge Nu er spørgsmålet så hvem af mine to andre angribere (Engelsk PL-topscorer og spansk supertalent) jeg skal skille mig af med, eller om jeg skal have 3 stjerne-angribere i truppen, selvom jeg kun spiller med en enkelt oppe foran..

Long Live Spurs!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #433: 20 Aug 2010, 23:39 »

Situationen er den, at jeg står med et luksus-problem i 2027 med Liverpool. Jeg har vundet 6 af de sidste 7 mesterskaber, og vil sige jeg har et forholdsvist komplet hold. Så falder jeg over denne græske lækkerbidsken:

Granted, jeg har réelt ikke brug for ham, men jeg er virkelig en sucker for så komplette angribere som denne. Jeg endte med at bruge 300 mill kr på ham  Tunge Nu er spørgsmålet så hvem af mine to andre angribere (Engelsk PL-topscorer og spansk supertalent) jeg skal skille mig af med, eller om jeg skal have 3 stjerne-angribere i truppen, selvom jeg kun spiller med en enkelt oppe foran..

Han er self en nice angriber, men jeg synes dog at 300 mio er li i overkanten, efter min smag. Men det skyldes nok at jeg har fået lavet et par heldige handler, hvor der indgik en frikøbsklausul. Hentede en lign. angriber for 67,5 mio i CSKA i mit At. Madrid save.
Noget helt andet er antallet af angribere, hvis ikk du har mere end tre nu, så burde det sagtens kunne klares med lidt rotation. Det ville jo også vær godt hvis de blev ramt af skader... Har jeg haft lidt problemer med... Spiller selv med en enkelt mand på toppen...

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #434: 20 Aug 2010, 23:43 »

Nu kunne det være sjovt at se ss af dine 2 andre angribere, for ham du har købt der syntes jeg ikke er 300 mio værd.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 44 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010