home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 835 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Rate mit talent (FM10)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent (FM10)  (Læst 190392 gange)
AFC
Manager

Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #165: 29 Jun 2010, 19:43 »

Ved ikke om man kan kalde ham talent, men jeg tror han har potentialet til noget stort! Hvad tror I? Han er hentet på en fri transfer hos Brøndby.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #166: 29 Jun 2010, 19:54 »

Synes ikke han er noget specielt. Fine målmandsstats, men ringe mentale- og fysiskestats. Nu kender jeg ikke niveauet på dit hold, men han vil sikkert kunne agere backup for en førstemålmand.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #167: 29 Jun 2010, 22:54 »

Hvad synes I om denne målmand?:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/3k026037.jpg
- Evt. forslag til træning?

Og denne venstre back?:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/cLY26166.jpg
- Jeg synes selv han ser lovende ud. Er bare lidt ærgerlig over at han er så fandens langsom. Har I evt. et forslag til træning af ham?

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #168: 30 Jun 2010, 21:21 »

Og denne venstre back?:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/cLY26166.jpg
- Jeg synes selv han ser lovende ud. Er bare lidt ærgerlig over at han er så fandens langsom. Har I evt. et forslag til træning af ham?

jeg synes (måske bare min mening) men hvis han er center forsvar skal du også træne ham i hopning og headning

Tidligere: Baloo38

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #169: 30 Jun 2010, 21:23 »

Men han er jo ikke center forsvarer, han skriver jo han er venstreback?

Vuelve la ilusión

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #170: 30 Jun 2010, 21:26 »

når ja ups min fejl  crazy

Tidligere: Baloo38

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #171: 01 Jul 2010, 18:17 »

Hvad siger i til dem her?

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #172: 01 Jul 2010, 20:37 »

@TroelsJ
Mit gæt er at den "røde spiller" vil du gerne ha til chelsea og det kan kun gå for langsomt !? Mit råd er Køb Manden  Thumbs Up
Sjældent har jeg set end mere hovedstødsstærk spiller og med 192 cm, så skal det nok gå alt sammen. .  Wink jeg er ret sikker på at han gerne vil gi sig i kast med st snyde offsiden. Han er intelligent. han har et godt langskud. Brug det ! Brug hans evne i den frie rolle. dog mest i et offensivt setup.
Men men men, ingen træer vokser jo ind i himlen. . . Hans mod. .  Den mangler i de dueller med forsvaret. tsk tsk  Wink
Træning   
Styrke   8
Aerobic   9
Målmand   1
Taktik   16
Bold Kontrol   16
Forsvar   14
Angreb   15
Afslutning   15
Dødbolde   5
Læg mærke til hans beslutninger og driblinger. Det er det der gør hans træning er højest i taktik og boldkontrol. .
Hilsen Dex

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #173: 01 Jul 2010, 20:44 »

@TroelsJ
Mit gæt er at den "røde spiller" vil du gerne ha til chelsea og det kan kun gå for langsomt !? Mit råd er Køb Manden  Thumbs Up
Sjældent har jeg set end mere hovedstødsstærk spiller og med 192 cm, så skal det nok gå alt sammen. .  Wink jeg er ret sikker på at han gerne vil gi sig i kast med st snyde offsiden. Han er intelligent. han har et godt langskud. Brug det ! Brug hans evne i den frie rolle. dog mest i et offensivt setup.
Men men men, ingen træer vokser jo ind i himlen. . . Hans mod. .  Den mangler i de dueller med forsvaret. tsk tsk  Wink
Træning   
Styrke   8
Aerobic   9
Målmand   1
Taktik   16
Bold Kontrol   16
Forsvar   14
Angreb   15
Afslutning   15
Dødbolde   5
Læg mærke til hans beslutninger og driblinger. Det er det der gør hans træning er højest i taktik og boldkontrol. .
Hilsen Dex

Tak tak Wink

Men hvorfor så lidt i styrke og hvorfor så meget i forsvar?
« Seneste Redigering: 01 Jul 2010, 20:53 af TroelsJ » Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #174: 01 Jul 2010, 21:19 »

Du stiller det forkert  Wink
Styrke træning er ikke det samme som den tekniske træning og slet ikke dødbolde træning. Det handler om belastnings forholdet. Jeg har været inde på det mange gange og kunne ha henvist dig til mine tidligere indlæg hvis ikke der var noget med en server, den røg  Rullende Øjne

Belastnings forholdet er størst ved styrke træning. lidt mindre ved de tekniske træninger og næste ingen ting ved dødbolde. Så du kan ikke spørge om det forhold hvor forsvar og styrke skal sammenlignes. Forestil dig du skal løbe på en atletik bane og sammenligne det at du skulle tackle en modstander. Stor forskel i belastning. Sammenligne så angrebs træning (afleveringer osv) Med at stå stille og så skyde bolden (Dødbolde) Det er de 3 parameter du skal kikke på  Smiley
Hilsen Dex

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

henssel
Gæst

« Svar #175: 01 Jul 2010, 22:09 »

@TroelsJ
Træning   
Styrke   8
Aerobic   9
Målmand   1
Taktik   16
Bold Kontrol   16
Forsvar   14
Angreb   15
Afslutning   15
Dødbolde   5
Hilsen Dex
Nogle der gider at forklare hvad alle de tal betyder og hvordan det fungere med træningen ? Thumbs Up

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #176: 01 Jul 2010, 22:30 »

Nogle der gider at forklare hvad alle de tal betyder og hvordan det fungere med træningen ? Thumbs Up
Det betyder du laver et træningsskema for den pågældende spiller og dernæst klikker antal gange mod højre for at nå X antal klik. Til slut hæver du belastningen for hvad du mener er rimeligt for spilleren. Tror flest kører lige under hård, jeg selv kører på hård (dog ikke med de spillere, som ofte skades).

henssel
Gæst

« Svar #177: 01 Jul 2010, 22:37 »

Det betyder du laver et træningsskema for den pågældende spiller og dernæst klikker antal gange mod højre for at nå X antal klik. Til slut hæver du belastningen for hvad du mener er rimeligt for spilleren. Tror flest kører lige under hård, jeg selv kører på hård (dog ikke med de spillere, som ofte skades).
Tak for svaret  Peace

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #178: 02 Jul 2010, 18:17 »

Vil meget gerne høre hvad i synes om min russiske forsvarsspiller:

Anton Goncharov

Jeg har netop afvist et bud på ham på 450 mio fra Real Madrid. I må meget gerne komme med en kommentar Smiley

Vuelve la ilusión

Seller95
Manager

« Svar #179: 02 Jul 2010, 18:30 »

Dælme en lækker spiller, ham kunne jeg satme godt bruge til mit Huddersfield hold Smiley

Arsenal <3

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 44 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010