|
AFC
|
|
 Ved ikke om man kan kalde ham talent, men jeg tror han har potentialet til noget stort! Hvad tror I? Han er hentet på en fri transfer hos Brøndby.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Synes ikke han er noget specielt. Fine målmandsstats, men ringe mentale- og fysiskestats. Nu kender jeg ikke niveauet på dit hold, men han vil sikkert kunne agere backup for en førstemålmand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
jeg synes (måske bare min mening) men hvis han er center forsvar skal du også træne ham i hopning og headning
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Men han er jo ikke center forsvarer, han skriver jo han er venstreback?
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
Dexter
|
|
@TroelsJ Mit gæt er at den "røde spiller" vil du gerne ha til chelsea og det kan kun gå for langsomt !? Mit råd er Køb Manden  Sjældent har jeg set end mere hovedstødsstærk spiller og med 192 cm, så skal det nok gå alt sammen. .  jeg er ret sikker på at han gerne vil gi sig i kast med st snyde offsiden. Han er intelligent. han har et godt langskud. Brug det ! Brug hans evne i den frie rolle. dog mest i et offensivt setup. Men men men, ingen træer vokser jo ind i himlen. . . Hans mod. . Den mangler i de dueller med forsvaret. tsk tsk  Træning Styrke 8 Aerobic 9 Målmand 1 Taktik 16 Bold Kontrol 16 Forsvar 14 Angreb 15 Afslutning 15 Dødbolde 5 Læg mærke til hans beslutninger og driblinger. Det er det der gør hans træning er højest i taktik og boldkontrol. . Hilsen Dex
|
|
|
|
|
|
Årets Misbruger 2010 Talentspejder
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
@TroelsJ Mit gæt er at den "røde spiller" vil du gerne ha til chelsea og det kan kun gå for langsomt !? Mit råd er Køb Manden  Sjældent har jeg set end mere hovedstødsstærk spiller og med 192 cm, så skal det nok gå alt sammen. .  jeg er ret sikker på at han gerne vil gi sig i kast med st snyde offsiden. Han er intelligent. han har et godt langskud. Brug det ! Brug hans evne i den frie rolle. dog mest i et offensivt setup. Men men men, ingen træer vokser jo ind i himlen. . . Hans mod. . Den mangler i de dueller med forsvaret. tsk tsk  Træning Styrke 8 Aerobic 9 Målmand 1 Taktik 16 Bold Kontrol 16 Forsvar 14 Angreb 15 Afslutning 15 Dødbolde 5 Læg mærke til hans beslutninger og driblinger. Det er det der gør hans træning er højest i taktik og boldkontrol. . Hilsen Dex Tak tak  Men hvorfor så lidt i styrke og hvorfor så meget i forsvar?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Jul 2010, 20:53 af TroelsJ »
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
Dexter
|
|
Du stiller det forkert  Styrke træning er ikke det samme som den tekniske træning og slet ikke dødbolde træning. Det handler om belastnings forholdet. Jeg har været inde på det mange gange og kunne ha henvist dig til mine tidligere indlæg hvis ikke der var noget med en server, den røg  Belastnings forholdet er størst ved styrke træning. lidt mindre ved de tekniske træninger og næste ingen ting ved dødbolde. Så du kan ikke spørge om det forhold hvor forsvar og styrke skal sammenlignes. Forestil dig du skal løbe på en atletik bane og sammenligne det at du skulle tackle en modstander. Stor forskel i belastning. Sammenligne så angrebs træning (afleveringer osv) Med at stå stille og så skyde bolden (Dødbolde) Det er de 3 parameter du skal kikke på  Hilsen Dex
|
|
|
|
|
|
Årets Misbruger 2010 Talentspejder
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
@TroelsJ Mit gæt er at den "røde spiller" vil du gerne ha til chelsea og det kan kun gå for langsomt !? Mit råd er Køb Manden  Sjældent har jeg set end mere hovedstødsstærk spiller og med 192 cm, så skal det nok gå alt sammen. .  jeg er ret sikker på at han gerne vil gi sig i kast med st snyde offsiden. Han er intelligent. han har et godt langskud. Brug det ! Brug hans evne i den frie rolle. dog mest i et offensivt setup. Men men men, ingen træer vokser jo ind i himlen. . . Hans mod. . Den mangler i de dueller med forsvaret. tsk tsk  Træning Styrke 8 Aerobic 9 Målmand 1 Taktik 16 Bold Kontrol 16 Forsvar 14 Angreb 15 Afslutning 15 Dødbolde 5 Læg mærke til hans beslutninger og driblinger. Det er det der gør hans træning er højest i taktik og boldkontrol. . Hilsen Dex Nogle der gider at forklare hvad alle de tal betyder og hvordan det fungere med træningen ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
Nogle der gider at forklare hvad alle de tal betyder og hvordan det fungere med træningen ?  Det betyder du laver et træningsskema for den pågældende spiller og dernæst klikker antal gange mod højre for at nå X antal klik. Til slut hæver du belastningen for hvad du mener er rimeligt for spilleren. Tror flest kører lige under hård, jeg selv kører på hård (dog ikke med de spillere, som ofte skades).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
Det betyder du laver et træningsskema for den pågældende spiller og dernæst klikker antal gange mod højre for at nå X antal klik. Til slut hæver du belastningen for hvad du mener er rimeligt for spilleren. Tror flest kører lige under hård, jeg selv kører på hård (dog ikke med de spillere, som ofte skades).
Tak for svaret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Vil meget gerne høre hvad i synes om min russiske forsvarsspiller: Anton GoncharovJeg har netop afvist et bud på ham på 450 mio fra Real Madrid. I må meget gerne komme med en kommentar 
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Dælme en lækker spiller, ham kunne jeg satme godt bruge til mit Huddersfield hold 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|