home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Taktiske tips
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Taktiske tips  (Læst 3544 gange)
cube
Manager

Sv: Taktiske tips
« Svar #30: 27 Jul 2006, 21:02 »

Overhovedet ikke.. det er vel nogle standardindstilling er til n00b FM gameren. Man laver da sine egne personlige spillerindstillinge r, der passer til holdindstillingerne .

Jaja, men mit spørgsmål var ikke om man kunne bruge dem og få succes. Mit spørgsmål var om de gav nogen mening? Altså om det gav nogen mening at en Boksspiller spiller med mange direkte afleveringer og at en Offensiv midtbanespiller har næsten fuldt i kreativitet.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #31: 27 Jul 2006, 21:10 »

Nå nå, så misforstod jeg dig.. og kan ikke svare på dit spørgsmål eftersom jeg ikke kender deres instruktioner

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #32: 27 Jul 2006, 21:22 »

Hey!

Hvad med kreativitet Smiley hvordan indstiller i den, for såvel holdet som de enkelte spillere? jeg er selv i tvivl om hvor meget kreativ frihed mine spillere skal have.

SirToby
Manager

« Svar #33: 27 Jul 2006, 21:25 »

Hey!

Hvad med kreativitet Smiley hvordan indstiller i den, for såvel holdet som de enkelte spillere? jeg er selv i tvivl om hvor meget kreativ frihed mine spillere skal have.

Har sat den i det første hak i Little, så mine spillere ikke satser for meget på egen hånd. Wings, offensiv midtbane og den ene forward har dog fået Normal.

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 27 Jul 2006, 21:27 »

Overhovedet ikke.. det er vel nogle standardindstilling er til n00b FM gameren. Man laver da sine egne personlige spillerindstillinge r, der passer til holdindstillingerne .

Der må jeg sige at jeg ikke er enig med dig, Hawk1nZ.. Jo vist skal spillernes instruktioner passe til holdets, men derfor skal fx en back jo stadig have nogle retningslinjer som en back skal have.  
Personligt bruger jeg dem ofte, men bare laver det, om der skal laves om for at det passer til holdets spillestil osv. Så jeg bruger det nærmest som en genvej, og derefter retter på det.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #35: 27 Jul 2006, 22:14 »

Ja, men jeg er nu ikke så dum taktisk at jeg ikke ved hvordan en back skal spille, eller hvordan jeg vil have MIN back til at spille, så jeg indstiller da det hele selv... - Forresten, det skal du ikke tage som en fornærmelse, det er slet ikke ment sådan Wink

Mht dit spørgsmål Ramos, så har jeg Creative Freedom næsten helt op, eftersom jeg har et meget kreativt og pasningsstærkt samt teknisk stærkt hold, så de kan godt klare alle de seje finter og moves.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 27 Jul 2006, 22:55 »

Nej nej, men det jeg mente var nu også mest at jeg bruger det meget som en genvej, da jeg er nogenlunde enig med "den" mht mentalitet osv. Det var fordi du skrev at det var en hjælp til noobs, så det behøver det jo ikke at være.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #37: 28 Jul 2006, 12:41 »

Der må jeg sige at jeg ikke er enig med dig, Hawk1nZ.. Jo vist skal spillernes instruktioner passe til holdets, men derfor skal fx en back jo stadig have nogle retningslinjer som en back skal have. 
Personligt bruger jeg dem ofte, men bare laver det, om der skal laves om for at det passer til holdets spillestil osv. Så jeg bruger det nærmest som en genvej, og derefter retter på det.

Jeg er helt enig her. Jeg sætter altid de forskellige spiller til de taktikker der er lavet på forhånd, og retter dem så lidt til. Jeg gør ikke så meget i, selv at lave taktikker, for det andet virker fint nok..

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

cube
Manager

« Svar #38: 28 Jul 2006, 14:57 »

Ellers nogen med nogle tips Grin?

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010