home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Leeds Tråden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Leeds Tråden.  (Læst 718 gange)
Luxi
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Leeds Tråden.
« : 26 Jul 2006, 10:33 »

Ja, jeg ved i er derude. Eller det burde i hvertfald være, i gæve Leeds fans.  Cool

Jeg vil starte denne tråd med det formål, at få en god diskution op omkring mit favorithold. Leeds var i Playoff finalen sidste år, men tabte uheldigvis til Watford, som de ellers ikke havde tabt til i løbet af den originale sæson. Spørgsmålet er så, kan de rykke op igen ?. Med tabet af Rob Hulse, min ynglingsspiller, ser dette dog ikke så godt ud, men med en god omgang fight fra drengenes side, så vil jeg tro at de kan gøre det i år.
Logged

Leeds United og Brøndby IF.

Marching on Together.

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Leeds Tråden.
« Svar #1: 26 Jul 2006, 13:03 »

Jeg må indrømme, at jeg også altid har holdt med dem, men i modsætning til en rigtig fan, så tabte jeg dem lidt, da de rykkede ned, med et stjernemandskab, så jeg kender stort set næsten ingenting til deres hold osv. Men uanset hvad så håber jeg helt klart de rykker op igen. Smiley Leeds er for PL hvad AGF er for SAS-ligaen. De har været med lige så lang tid jeg kan huske.. Peace

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Luxi
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds Tråden.
« Svar #2: 26 Jul 2006, 13:16 »

Tror ikke, at du ville nikke genkendende til nogen spillere så Smiley Den eneste, som ikke har taget flugten er vores "klub-dreng" Gary Kelly. De havde en stær angriber i Rob Hulse, men nu må vi klare os uden. Hvis David Healy så viser god form og Jermaine Beckford viser hvorfor Chelsea også var ude efter ham, så skal vi nok rykke op Peace. Dog halter det utrolig meget defensivt. Venstrebacken Stephen Crainey er så dårlig, at det synd for ham. Han bliver overløbet konstant og har alt for stor fejlprocent i sine afleveringer.. Vi havde dog Robbie Elliot bla. På prøvetræning, men ham og Mark Fotheringham fik ikke udvidet deres prøveophold.

Dejligt at se en, som i det mindste har lidt til overs for denne fantastiske klub. Smiley
Logged

Leeds United og Brøndby IF.

Marching on Together.

DelPiero
Gæst
 
Sv: Leeds Tråden.
« Svar #3: 26 Jul 2006, 13:34 »

Gary Kelly har altid været en guldreng i de gamle fm spil + F.A Premier leage manager til playstation Opstemt
Logged

Desler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Leeds Tråden.
« Svar #4: 26 Jul 2006, 13:53 »

Dejligt med en leeds traad. Troede ikke der var andre fans til stede.

Men maa indroeme at det er et haardt hold at vaere fan af. Umuligt at foelge ordentligt med i kampe, og saa er det jo haardt. Men dejligt med en traad, hvor man da kan faa opfrisket sin viden lidt Opstemt

Og ja, dette indlaeg er skrevet paa et tysk tastatur Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010