home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  1 Bruger, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Akademikerne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bloggen er:
Meget god
- 9 (45%)
God
- 10 (50%)
Acceptabel
- 0 (0%)
Under middel
- 0 (0%)
Dårlig
- 1 (5%)
Meget dårlig
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 20

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Akademikerne  (Læst 11896 gange)
Mijitrix
Førsteholdsspiller

Sv: Akademikerne
« Svar #60: 25 Jul 2006, 16:36 »

Jamen så må du tage det næst bedste for du så dine forsvars spiller ikk var gode nok så må du finde nogle andre

Come On You Spurs
COYS

lurking

cube
Manager

« Svar #61: 25 Jul 2006, 16:37 »

Jamen så må du tage det næst bedste for du så dine forsvars spiller ikk var gode nok så må du finde nogle andre

Det tror jeg ikke kan svare sig.
(Så bliver forsvaret jo bare endnu ringere Opstemt).

Nu har jeg så også ændret lidt i min taktik, så det kan jo være de finder det gode spil frem.
« Seneste Redigering: 25 Jul 2006, 16:40 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #62: 25 Jul 2006, 16:42 »

nej endten holder de niveu eller er bedre

for man køber jo kun alt bedre så det under må være sit ejet der imellem er der vel en spiller der er en lille tand bedre

Come On You Spurs
COYS

lurking

cube
Manager

« Svar #63: 25 Jul 2006, 16:47 »

nej endten holder de niveu eller er bedre

for man køber jo kun alt bedre så det under må være sit ejet der imellem er der vel en spiller der er en lille tand bedre

"for man køber jo kun alt bedre så det under må være sit ejet der imellem er der vel en spiller der er en lille tand bedre" den sætning fatter jeg ikke Opstemt

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #64: 25 Jul 2006, 16:50 »

Hmm

man køber jo altid noget bedre ikk sandt? eller hva det måske en ide

og alt under det der er bedre har man jo selv ikk sandt?

og imellem dem der er på samme niveu er der sikkert en der er på nippet til og komme i rækken over??

Come On You Spurs
COYS

lurking

cube
Manager

« Svar #65: 25 Jul 2006, 16:53 »

Hmm

man køber jo altid noget bedre ikk sandt? eller hva det måske en ide

og alt under det der er bedre har man jo selv ikk sandt?

og imellem dem der er på samme niveu er der sikkert en der er på nippet til og komme i rækken over??

Okay, tror nogenlunde jeg forstod det nu, men altså. Mine forsvarere har udmærkede stats synes jeg og jeg kan ikke finde nogen på markedet, der når dem til sokkerholderne rent statsmæssigt.

Derfor ville det da være dumt at købe en, der var DÅRLIGERE, og sætte ham på banen.

cube
Manager

« Svar #66: 25 Jul 2006, 19:35 »

Handel

Mere om sæsonstarten om lidt.
Først skal vil jeg fortælle, hvem der er blevet solgt, og efterfølgende annoncere en ny spiller i truppen.
Følgende spiller blev solgt:

+2,5 mio Gélson
+1 mio Sarmento
+4 mio Jorge Ribeiro

I forhold til sidste sæson, hvor samtlige stamspillere forlod truppen, var dette ingenting.

Inden vinduet lukkede nåede jeg lige at købe endnu en angriber, selvom vi egentlig havde nok, men jeg ville ikke lade chancen for at signe et stort talent gå fra mig.
Navnet er Reginaldo og han har tidligere haft succes i Treviso med 10 Serie A mål i 24 kampe - Reginaldo er en spiller jeg forventer mig meget af.
Prisen lyd på kun 6,75 mio kr.

Vores samlede kapital rummer nu omkring de 35 mio kr. og ser altså ikke videre imponerende ud - forhåbentlig kan vi gå igennem sæsonen uden få et underskud, men jeg håber mere end jeg tror, da vores lønbudget er vokset betydeligt ved de seneste signinger.

Truppen

Holdet ser således ud efter indkøb:

4-3-1-2:
(Angribere) Antonio Pacheco, Nílson Sergipano
(Midtbanespillere) Bjarne K. Ingebretsen, Alberoni, Sherman Andrés Cárdenas, Luis Figo
(Forsvarsspillere) Nuno Valente, Litos, César Belli, Alberto
(Målmand) Andrey

Bænken:
Reginaldo, Serjão, Dodô
Jaime, Ricardo Fernandes, Éder, César Santin, Paulo Sousa
Nuno Luis, Lira, Danilo
Dani

Vi er blevet spået få chancer i kampen om mesterskabet. Oddsene er blevet lidt ringere end sidste sæson, hvor vi blev tildelt 33-1. Denne sæson ligger de på 40-1 og fans og bestyrelse forventer at vi får en sikker midterplacering.

Skadesinferno og sublim start

Der er spillet 6 ligakampe på nuværende tidspunkt, og hvilke 6 kampe.
Det er blevet til sejr i 4 af dem, og vi har endnu ikke tabt. Dvs. 4 sejre og 2 uafgjorte.

Den største succes var da vi slog Vit. Guimãraes med imponerende 4-0 i en kamp, hvor Dodô og Reginaldo begge scorede 2 kasser.
Den største skuffelse må have været, da vi kun formåede at få 1-1 mod oprykkerne fra Leixões.

Det der kan bekymre mig lidt, er, at vi endnu ikke har mødt storholdene. Forhåbentlig kan vi holde niveau mod dem.

Noget andet, der kan bekymre mig, er at det vælter ind med skader.
Skadeslisten ser i øjeblikket således ud:

Dani, ude mellem 3 dage og 3 uger.
Nuno Luís, ude mellem 2 måneder og 3 måneder.
Nuno Valente, ude mellem 5 dage og 3 uger.
Luis Figo, ude mellem 2 uger og en måned.
Bjarne K. Ingebretsen, ude mellem en måned og 2 måneder.
Antonio Pacheco, ude mellem en uge og 3 uger.
Nílson Sergipano, ude mellem en dag og 5 dage.

Disse 5 kampe har været præget af især en spiller - Antonio Pacheco. Nyindkøbet scorede i sin debutkamp og har siden sat 3 mål ind.
Luis Figo har desværre ikke formået at imponere i de få kampe han fik inden han blev skadet.
Cárdenas er gået direkte ind på holdet og har spillet elegant både som højrefløj og offensiv midtbanespiller.

cube
Manager

« Svar #67: 25 Jul 2006, 19:38 »

Til sidst noget jeg ikke fik nævnt: Vi spillede Intertoto 3. runde kamp mod HSV ude og hjemme. Desværre tabte vi begge med 2-0 og ingen UEFA Cup til os i år.

Møller
Gæst

« Svar #68: 25 Jul 2006, 19:41 »

Ok, Fint indkøb håber han lever op til dine forventninger. Men var der ikke noget med at du i de 2 Intertoto ikke kunne bruge et antal gode spillere ?

KUTGW

cube
Manager

« Svar #69: 25 Jul 2006, 19:43 »

Ok, Fint indkøb håber han lever op til dine forventninger. Men var der ikke noget med at du i de 2 Intertoto ikke kunne bruge et antal gode spillere ?

KUTGW

Korrekt. Kunne ikke bruge nogen af mine nyindkøb - det retfærdiggør det lidt. Men også kun lidt Wink

cube
Manager

« Svar #70: 25 Jul 2006, 20:56 »

Hvis der er nogle af mine spillere og nyindkøb i vil se SS' af kan i bare sige til. De er nok rimelig ukendte for jer?

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #71: 26 Jul 2006, 00:26 »

Fremragende start, cube. Thumbs Up Ser frem til næste update Wink

cube
Manager

« Svar #72: 26 Jul 2006, 13:14 »

En kortvarig succes

Lidt over halvvejs igennem sæsonen og så begynder det igen at se knap så opløftende ud for os.
Spillet bølger stadig voldsomt.

Der er ikke meget at fortælle om, da kampene har været ganske ordinære. Desværre har vi fået flere uafgjorte og tabte kampe end sejre.
Vi tabte knebent med 1 mål til både Porto, Benfica og Boavista, inden vi formåede at slå selveste Sporting CP med cifrene 1-3. Jeg troede at nu var taktikken endelig på ret kurs, men så fejlede vi efterfølgende ved at tabe med 0-1 til upåagtede Naval.

Det betyder at stillingen i betandwin.com ligaen ser sådan ud:

Igen besidder vi altså ligaens 7. plads, og igen må jeg konstatere mig skuffet, selvom vores fans og bestyrelse begge vil være tilfredse med en midterplacering.

Vores bedste spillere har været målmand Andrey og angriber Antonio Pacheco. Næsten alle de resterende spilleres gennemsnit ligger på under 7, hvilket simpelthen er for ringe.
Ydermere kan jeg fortælle, at jeg har sat Luis Figo af holdet, da han tydeligvis ikke kan præstere mere på dette niveau. Det kan betyde at han forlader os allerde om få måneder, når hans kontrakt udløber.

I Taca de Portugal er vi til gengæld endnu engang kommet godt fra start og har vundet med 2-0 over Beira-Mar og 3-0 over Barreirense.
I 6. runde skal vi op imod de forsvarende mestre fra Benfica.
« Seneste Redigering: 26 Jul 2006, 13:19 af cube » Logged

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #73: 26 Jul 2006, 13:16 »

Ærgeligt med det bølgende spil., Håber du snart kan få det på rette kurs igen.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #74: 26 Jul 2006, 13:55 »

Rigtig god og velskrevet blog.. virkelig spændende læsning.. Smiley

dog er det ærgeligt du ikke helt kan få spillet til at køre gennem længere perioder, men det kommer forhåbentlig i fremtiden...

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010