home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
21 Feb 2025, 17:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  1 Bruger, 553 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Udvikling i FM ang. Stadion, finans.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Udvikling i FM ang. Stadion, finans.  (Læst 663 gange)
chber1
Lilleputspiller
*

Udvikling i FM ang. Stadion, finans.
« : 22 Jul 2006, 18:56 »

Jeg synes at det var en god ide, at lave spillet med lidt mere fokus på økonomi, da jeg synes at man bare kan købe spiller og blive ved, måske gøre så man selv kan søge om et lån i banken. Lave andre forretninger, sætte billet priser. mere fokus på forretning, måske så man kan lave klubben til A/s Selskab. det var ang. økonomi.
Man kunne også lave at man kunne lave stadiumet om, træningsbaner osv. det var også en god ide.
Jeg ved godt at i det nye at der kommer farms i mindre klubber, men måske kunne man også lave et samarbejde med store klubber omkring træning osv.
Selve træningen skulle nok gøres ldit nemmere jeg tror nemlig ikke at jeg har fundet ud af det hele.
det var mine forslag.  Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

Sv: Udvikling i FM ang. Stadion, finans.
« Svar #1: 06 Okt 2006, 22:58 »

Lidt af det du nævner er med i det nye spil.

Desuden synes jeg ikke dette emne hører hjemme i FreakCraphic. Smiley
« Seneste Redigering: 06 Okt 2006, 23:01 af Soccerpop » Logged

Thore
Manager

« Svar #2: 09 Okt 2006, 21:24 »

Hvis der skal være flere funktioner til alt det andet, så skal træningen da ikk være mere simpel, tværtimod !!!
Det er da så nemt som det kan være.... Som manager for en klub har du trods alt mere og gøre med træningen end og fastsætte billet priser, jeg syntes godt man kunne gøre meget mere ud af træningen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

zipfer
Juniorspiller
**

« Svar #3: 13 Okt 2006, 09:34 »

Jeg synes nu ikke det lyder særlig cool. Jo, altså det gør det, men så er det nok mere Chairman2007 du leder efter, fordi de ting du nævner har en Manager mere eller mindre ingen indflydelse på. Tværtimod synes jeg det er fedt at bestyrelsen kan gå ind og acceptere bud over ens hoved.

MeeLo
Gæst

« Svar #4: 13 Okt 2006, 10:58 »

Ved godt at det lyder mere som chairman, men jeg kan egentligt også godt lide tanken om at skulle styre en klub fra bestyrelsesformande ns side. Det kunne da være meget sjovt.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010