home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:24:47 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 08:49:20 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23530
  0 Brugere, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mariaparker985
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCK, skuden rettet mod trofæer
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: FCK, skuden rettet mod trofæer  (Læst 5763 gange)
MeeLo
Gæst

FCK, skuden rettet mod trofæer
« : 23 Okt 2005, 00:25 »

Forord:
Ja, når nu ikke LosCules kunne klare presset, må jeg simpelthen prøve lykken  :a:
- FCK er mit favorithold i Danmark, og det er derfor et naturligt valg for mig at tage netop FCK.
Jeg vil meget gerne have kritik, af al slags  Wink

Opsætning:

Version 6.01
Database: Øverste ligaer i Danmark, Sverige, Tyskland, England, Spanien og Italien.
Størrelse: Stor

MeeLo
Gæst

Sv: FCK, skuden rettet mod trofæer
« Svar #1: 23 Okt 2005, 00:57 »

Ny træner i FCK!

Journalisterne flokkedes til pressemødet den 1. juli, hvor FCKs sportsdirektør Niels-Christian Holmstrøm kunne præsentere en ny træner i københavnerklubben. Navnet er Nicolas Knoblauch, og grunden til ansættelsen af den ukendte manager er stadig uvis. Dog ved man at FCKs bestyrelse var for usikre på om Hans Backe ville forlænge sin kontrakt som sluttede til vinter, til at man ville begynde sæsonen med ham.

På pressemødet kunne Knoblauch blandt andet sige at han ville kigge finde nogle flere spillere til bredden, og ellers få lagt en god strategi for hvordan klubben skal bære sig ad med at få trofæer hjem i år.

MeeLo
Gæst

« Svar #2: 23 Okt 2005, 01:45 »

Første indkøb af Knoblauch!

Den 13. juni blev der så igen indkaldt til pressemøde i FCK. Denne gang var det for at præsentere den nyindkøbte svenske midtbanespiller Samuel Holmén. Holmén er 20 år, kommer fra Elfsborg og er en fantastisk udholden midtbanespiller, som ifølge Knoblauch vil passe perfekt ind i hans system.

Samuel Holmén beskrev selv skiftet således: "Det er en stor ære for mig, at få lov til at spille for et af Danmarks største hold. Jeg er sikker på at jeg vil tilpasse mig hurtigt, og hele truppen har faktisk taget godt imod mig.

Derudover kunne FCK informere om at der er skrevet kontrakt med Ozcar Wendt fra IFK Göteborg, fra den 2. december. Det er meningen at han skal spille venstrekant.

Kan Samuel Holmén (til venstre) gøre det ligeså godt for FCK som for det svenske ungdomslandshold?

LosCules
Gæst

« Svar #3: 23 Okt 2005, 09:25 »

Ja, jeg håber du vinder nogle kampe i modsætning til mig, der kun havde vundet to kampe i 15 kampe funny

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 23 Okt 2005, 10:43 »

Håber du gør det bedre end Cules.....For FCK er der ingen der kan slå

MeeLo
Gæst

« Svar #5: 23 Okt 2005, 11:24 »

Nu må vi se. Først og fremmest har jeg lavet om på træningen så forsvarsspillerne ikke skal træne afslutninger, og angriberne ikke skal træne forsvarsspil  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #6: 23 Okt 2005, 11:42 »

Nu må vi se. Først og fremmest har jeg lavet om på træningen så forsvarsspillerne ikke skal træne afslutninger, og angriberne ikke skal træne forsvarsspil  Thumbs Up

Vil nu anbefale dig at de også træner i hvert falde let i de ting, da de ellers hurtig bliver dårlig...

Men held og lykke med dit spil, bliver spændende og læse.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

MeeLo
Gæst

« Svar #7: 23 Okt 2005, 11:55 »

Flere indkøb i københavnerklubben!

2 dage inden FCKs kamp mod AGF indkaldte ledelsen igen til et pressemøde angående ankomsten af tre nye spillere. Denne gang drejer det sig om den 30-årige svensker Mikael Rosén, som kommer fra Viborg. Han spiller højre back, og meningen er at han skal tage over hvis Lars Jacobsen får en skade.

Den anden spiller, er den 24-årige brasilianer Afonso Alves som kommer fra Malmö FF. Han skal selvfølgelig indtage den offensive midtbane sammen med Elrio van Heerden.

Den trejde spiller så den 20-årige Jonatan Berg som kommer fra IFK Göteborg. Han spiller ude på højrekanten og skal være en del af rotationssystemet med Michael Silberbauer.

Kan Afonso Alves mon beholde pladsen mod talentet van Heerden?
« Seneste Redigering: 23 Okt 2005, 12:02 af MeeLo » Logged

MeeLo
Gæst

« Svar #8: 23 Okt 2005, 12:30 »

Sindsyg åbningskamp til FCK og AGF

Det blev en meget målrig kamp til FCK og AGF på deres første kamp i denne sæson. Resultatet var 6-3 til FCK.

Allbäck scorede 2 mål. Et på hovedstød fra et indlæg af Holmén og på en stikning fra Silberbauer som han hamrede i kassen.
Nyindkøbte Afonso Alves kunne også, og efter et langt indkast fra Bergdølmo kunne han sparke bolden i mål fra 33 meters afstand. Senere scorede han igen ved et indlæg fra Allbäck.
Inden Ijeh blev skiftet ud med Álvaro, nåede han også at score efter et godt indlæg fra Michael Silberbauer.
Og til sidst lukkede og slukkede Álvaro festen ved en frispilning som han sikkert huggede i mål.

AGFs målscorere var:
Morten Rasmussen
Tobias Grahn
George.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 23 Okt 2005, 12:40 »

god historie og håber du får lidt mere succes end losCules og gerne lige så meget som jeg har lige nu med fck.

MeeLo
Gæst

« Svar #10: 23 Okt 2005, 12:41 »

Endnu en svensker til FCK!

Denne gang drejer det sig om den 19-årige centerforsvarer Mattias Bjärsmyr som ligesom mange af de andre nye spillere kommer fra IFK Göteborg. Mattias Bjärsmyr er et stort talent, og vil nok ikke blive brugt til det helt store i denne sæson, men han kan kun blive bedre med alderen.

----
Nu tror jeg ikke at der kommer flere spillere til klubben i denne omgang så nu vil jeg offentliggøre min trup og min taktik Smiley

MeeLo
Gæst

« Svar #11: 23 Okt 2005, 13:01 »

Lokomotiv Tbilisi venter i Eufa Cuppen!

Efter lodtrækningen i Lyon kunne man konstatere at FCK i Uefa Cuppens 2. kvalifikationsrunde skal møde det georgiske hold Lokomotiv Tbilisi. Knoblauch udtalte følgende til onside efter lodtrækningen:

"Det farligste ved dette hold, er at vi ikke kender noget til det. Det burde være overkommeligt at slå dem, men vi skal nok bruge lidt tid på at lære deres spillestil at kende først."

MeeLo
Gæst

« Svar #12: 23 Okt 2005, 13:14 »

FCK taber stort til Midtjylland

De tilrejsende FCK fans på SAS Arena var vidne til et 0-3 nederlag til deres hold fra København. I 1. halvleg var det ellers FCK der dominerede, selvom FC Midtjyllands Frank Kristensen formåede at score i det 1. minut og i det 15. minut. Både Ijeh og Afonso Alves havde store muligheder for at reducere, men brændte.
I slutningen af 2. halvleg scorede Martin Jungbloot fra FCM så igen og lukkede festen.

MeeLo
Gæst

« Svar #13: 23 Okt 2005, 13:37 »

Hjemmesejr til FCK.
Afonso Alves blev kåret til kampens bedste spiller i Parken mod Esbjerg, da han stod bag Ijehs første mål, der allerede blev lavet i kampens 4. minut. Han stod også for Marcus Allbäcks mål, og scorede selv et på et frispark. Derudover scorede Ijeh igen og gjorde resultatet til 4-2..

MeeLo
Gæst

« Svar #14: 23 Okt 2005, 13:58 »

Sejr til FCK i Uefa Cuppen

FCK vandt sikkert deres første kamp mod Lokomotiv Tbilisi i Parken. Resultatet blev 4-0 til FCK.
Allerede 3 minutter inde i kampen kunne Bergvold trække sig fri af forsvaret og tilbagelægge bolden til Álvaro som kvit og frit kunne hugge bolden i kassen.
25 minutter efter var Ijeh på pletten da han sparkede bolden direkte på stolpen, og derefter fik returbolden i mål.
I det 43. minut fik Berg spillet bolden fint op til Álvaro som fra højrekanten kunne lægge et smukt indlæg ind til Peter Ijeh som igen var på pletten med et kraftigt hovedstød som endte i endnu et mål.

3-0 i pausen.

I 2. halvleg blev FCK ved med at spille deres kontrollerende spil, og havde flere muligheder for at gøre føringen endnu større, men først i det 87. minut kunne Peter Møller flugte bolden i mål efter et godt indlæg fra Bergdølmo.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010