home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  BVB Dortmund
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: BVB Dortmund  (Læst 9697 gange)
Badefar
Manager

Sv: BVB Dortmund
« Svar #15: 09 Aug 2006, 18:41 »

god du genopstartede den gode blog

Guldbrand
Gæst

« Svar #16: 10 Aug 2006, 09:45 »

god du genopstartede den gode blog

det var så lidt..  Thumbs Up

Jeg er også selv glad for at jeg ikke havde mistet spillet. For syntes selv det er et godt spil jeg har gang i. Jeg nyder virkelig at spille med Dortmund.. Hehe  Men jeg kan da lige afslører at næste update højst sandsynligt kommer iaften eller imorgen. Og at jeg har været ude at invistere i en angriber for lidt over 150. mio kr.  Men hvem siger jeg ikke  Forseglede Læber  Men han starter med F   Rullende Øjne

Badefar
Manager

« Svar #17: 10 Aug 2006, 12:35 »

mon ikke det er fred

Guldbrand
Gæst

« Svar #18: 10 Aug 2006, 13:46 »

mon ikke det er fred

Hehe.. ja det vil tiden vise   Cool

Badefar
Manager

« Svar #19: 10 Aug 2006, 14:49 »

ja sikkert

Guldbrand
Gæst

« Svar #20: 10 Aug 2006, 20:08 »

Er der overhovedet interesse for at jeg forsætter denne blog..? Syntes ikke rigtig jeg får nogen kommentar på mine updates   Græder 

MisterFCK
Gæst

« Svar #21: 10 Aug 2006, 20:17 »

Jeg håber da du fortsætter... Smiley Efter min mening ville der nok komme flere kommentarer hvis du lavede lidt mindre men flere update's Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #22: 10 Aug 2006, 20:19 »

Jeg håber da du fortsætter... Smiley Efter min mening ville der nok komme flere kommentarer hvis du lavede lidt mindre men flere update's Smiley

Ja det kunne godt være jeg skulle cutte mine updates i 2-3 dele istedetfor..

Guldbrand
Gæst

« Svar #23: 10 Aug 2006, 20:50 »

9 Januar 2006 – Træningskamp
Ajax 1-1 Dortmund
Buckley brændte straffepark (19)
0-1 Buckley (19)
1-1 Wesley Sneijder (25)

10 Januar 2006 – Brasiliansk landsholdsspiller til Dortmund
Dortmund har i dag sikret sig underskriften på Lyon’s Fred. Beløbet for den 22-årige angriber skulle være på hele 157,5 mio. kr. et beløb der nok ville ha skræmt de fleste væk. Men i Dortmund er man sikre på at han vil gå hen og styrke holdet markant. Købet af Fred hænger meget sammen med at Jan Koller ikke har ønsket at skrive under på en ny kontrakt. Fred nåde at spille 9 kampe for Lyon og scorede 2 mål. Og blev aldrig den succes som man havde håbet på i Lyon.

12 Januar 2006 – Jan Koller forlænger alligevel

Selvom mange havde forberedt sig på at Jan Koller ville forlade klubben efter sæsonen, overraskede han alt og alle da han underskrev en ny 2-årig aftale med Dortmund. Om Dortmund sidder med en dårlig smag i munden efter at have brugt over 150 mio. kr. for en erstatning for Jan Koller nu hvor han har forlænget vides ikke. Men man må da sige at der virkelig er kommet konkurrence om pladserne i angrebet.

12 Januar 2006 – Laudrup til Barcelona
Barcelona har virkelig skuffet fælt i år. De er ude af Champions League efter gruppespillet og ligger på en pinlig 9. plads i ligaen. Alt dette kostede da også Frank Rijkaard jobbet, og i dag har man valgt at ansætte den danske legende Michael Laudrup som netop har en fortid som spiller i Barcelona.

Dortmund på træningslejer i USA

Chicago 1-5 Dortmund
0-1 Rosicky (4)
0-2 Jan Koller (14)
1-2 Justin Mapp (25)
1-3 Buckley (34)
1-4 Jan Koller (51)
Gambino skadet (59) – Dortmund
1-5 Fred (62)

D.C. United 1-2 Dortmund
0-1 Carignano (33)
0-2 Carignano (39)
1-2 Tim Reynolds (84)

Los Angeles 0-3 Dortmund
0-1 Rosicky (21)
0-2 Alex (40)
0-3 Jan Koller (81)

Salt Lake 0-4 Dortmund
0-1 Fred (1)
0-2 Rosicky (16)
0-3 Carignano (43)
0-4 Fred (79)

4 sejr i 4 kampe, og en målscore på 14-2. Men det var måske heller ikke de bedste modstandere vi mødte, men jeg er nu alligevel meget tilfreds med turen. Vi er kommet i en god form, og fået spillet nogle af de nye spillere ind på holdet. Især Rosicky har skillet sig ud ved denne tur, og med sine 3 mål har han fået vist at han også er farlig foran målet.

20 Januar 2006 – Reserve spiller til Unterhaching
den 21-årig libanesiske angriber Issa Issa skifter Dortmund ud med Unterhaching for 2.5 mio. kr.
Issa Issa nåde aldrig at få spilletid for Dortmunds førstehold, og det var derfor oplagt at sælge den unge angriber da fremtiden i Dortmund så sort ud.

23 Januar 2006 – Træningskamp
Brande 0-10 Dortmund
0-1 Fred (7)
0-2 Fred (16)
0-3 Fred (31)
0-4 Fred (32)
0-5 Carignano (36)
0-6 Dédé (44)
0-7 Fred (49)
0-8 Smolarek (69)
0-9 Jan Koller (74)
0-10 Smolarek (74)

Jeg havde valgt at lave en sidste træningskamp mod min barndoms klub Brande If. Hvilket skyldes flere grunde. For det første ville jeg fejre min egen fødselsdag som er om 3 dage ( 26 januar) mod Brande, der som sagt er min barndoms hjem og klub. For det andet for at give byen en spændende dag hvor de får lov til at møde et af de helt store hold i Tyskland. Til sidst så også for at give spillerne masser af selvtillid ved at få lov til at score mange mål.

28 Januar 2006 – Topolewski solgt
Alexander Topolewski skifter til Braunschweig for 1 mio. kr. Den unge boksspiller var blevet til overs i Dortmund.

29 Januar 2006- Bundesligaen 18. Runde
Dortmund (nr 2) 2-0 Leverkusen (nr 9)

1-0 Carignano (24)
2-0 Alex (str. 62)
Roquw Junior udvist (73) – Leverkusen

Tilskuere: 82665

Dejligt at starte igen med en sejr, og så er det også vigtigt for fansene at vi netop slår vores rivaler. Men endnu vigtigere er det at følge trop med Bayern der igen viste klasse med deres 3-0 sejr over Schalke i går. Schalke var ellers et af de hold jeg havde håbet der kunne tage point fra mægtige Bayern.
Kampens Spiller: Alex (9) – Dortmund

30 Januar 2006 – Wing på vej til Dortmund på fri transfer
Ivan Gonzalez, den 19-årig venstre wing som også kan spille i angrebet skifter fra d. 2 Juli til Dortmund. Ivan Gonzalez er på nuværende tidspunkt lejet ud til Stuttgart hvor han har spillet 12 kampe, og scoret 2 mål.

30 Januar 2006 – Svensker lejet ud
Karl Svensson er blevet lejet ud til Freiburg for resten af sæsonen. Den unge svensker er kun reserve spiller på nuværende tidspunkt i Dortmund, og jeg mener derfor at det vil gavne hans karriere at få lidt spilletid, så han kan komme tilbage til Dortmund som en lidt mere erfaren herre efter hans ophold i Freiburg. Dortmund modtager i øvrigt 220.000kr af Freiburg.

1 Februar 2006 – Deadline for indkøb
Transferdeadlinen for tyske klubber er passeret.

4 Februar 2006 – Bundesligaen  19. Runde
Frankfurt(nr 14) 2-4 Dortmund (nr 2)
0-1 Carignano (16)
0-2 Fred (19)
1-2 Carevic (26)
1-3 Carignano (31)
Dédé udvist (38) – Dortmund
2-3 Alexander Schur (54)
2-4 Jan Koller (85)

Tilskuere: 32216

Puha.. vi kommer foran 3-1 men får derefter smidt Dédé ud da han var sidste mand på en friløber til Frankfurt. Jeg satsede derfor lidt mere defensivt og spillede kun med 1 angriber, hvilket også gjorde at Frankfurt kom mere frem på banen. Og det resulterede også i at de fik scoret til 2-3 og havde masser af chancer til både 3-3 og endda 4-3. Så vi skal være lidt glade for at Koller fik sat et punktum i det 85. minut og afgjorde kampen og gav os de 3 point med hjem fra en svær udekamp.
Kampens Spiller Alex (9) – Dortmund

12 Februar 2006 – Bundesligaen 20. Runde
Dortmund (nr 2) 2-0 Bielefeld(nr 18)
Fatmir Vata skadet (8) – Bielefeld
1-0 Lars Ricken (50)
Rosicky skadet (58) – Dortmund
2-0 Jan Koller (83)

Tilskuere: 82666

Et stort pres mod Bielefeld mål var hvad denne kamp bød på. Alligevel ender kampen kun med 2-0 selvom den sagtens kunne have endt med 5-6 ja endda 7-0. Bielefeld var simpelthen elendige i dagens kamp, og skal være heldige med at vi ikke var skarpere foran målet end vi var. For på en god dag havde Bielefeld tabt med mindst 5 mål.
Kampen Spiller: Alex (8) – Dortmund

12 Februar 2006 – Rosicky ude med skade
Tomas Rosicky blev skadet i dagens kamp mod Bielefeld efter han fik sin lyske forstrukket. Han forventes ude i 2-3 uger og når ikke med i kampen mod Werder Bremen.

16 Februar 2006 – Euro Cuppen, knockout runderne
3 tyske hold var i kamp i dag. Og det var med blandet succes. Hertha Berlin tabte 2-1 ude mod AZ, men med deres udebane mål har de alligevel et godt udgangspunkt. Leverkusen fik en smal 1-0 sejr hjemme over Shaktar, og skal derfor spille op til deres bedste når de skal til Ukraine for at spille den svære udebanekamp. Stuttgart vandt deres kamp 2-0 over Sparta Prag, og ligner dermed et hold der har klaret sig videre. Alt andet vil være en stor skuffelse fra deres side.

18 Februar 2006 – Bundesligaen 21. Runde

Werder Bremen (nr 5) 0–5 Dortmund (nr 2)
0-1 Carignano (3)
0-2 Smolarek (14)
0-3 Carignano (17)
0-4 Carignano (18)
0-5 Fred (47)

Tilskuere: 42985

Jeg er jo helt målløs. 5-0 !!  det er jo helt vildt, og så mod Werder Bremen på udebane. Vi får en helt fantastisk start på kampen da Carignano scorer efter blot 3. Min. Og da Smolarek gør det til 2-0. Så går Werder Bremen helt ned, hvilket også kan ses ved at de lukker 2 mål mere ind på bare 4 min. Begge sat ind af en utrolig godt spillede Carignano. Ydmygelsen af Werder Bremen blev komplet da Fred gør det til 5-0 efter et godt opspil med Carignano og Smolarek. Desværre vandt Bayern igen da de besejrede Frankfurt med 2-0 ude.
Kampens Spiller: Carignano (10) – Dortmund

Det var så alt for denne gang. Og igen.. bare kom med en masse kommentarer da det er med til at gøre det hele meget sjovere for mig, og er med til at motivere mig til endnu flere updates.   Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #24: 10 Aug 2006, 22:18 »

Det ser da godt ud, især sejren over Werder Bremen Thumbs Up Held og lykke videre i spillet Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #25: 11 Aug 2006, 11:00 »

19 Februar 2006 – Odonkor vender tilbage
David Odonkor der har siddet udenfor i 3-4 måneder med en skinnebensskade, er nu vendt tilbage til træningsbanen. Og er klar til kamp så snart han har fået formen tilbage.

22 Februar 2006 – Champions League, Knockout runderne
Alle 3 tyske hold var jo som sagt gået videre. Men det var nu en sølle runde de præsterede at gøre i dag. For de endte alle med nederlag. Werder Bremen tabte 1-0 hjemme til Inter. Og får det meget svært i deres retur opgør, Endnu sværere ser det ud for Schalke der tabte 2-0 hjemme til Milan. Og de skal virkelig håbe at guderne er med dem når de gæster Milan. Bayern tabte deres kamp 2-1 ude til Benfica. Men med deres udebane mål, ser det ganske fornuftigt ud for dem.

23 Februar 2006- Euro Cuppen, Knockout runderne
modsat Champions League, så havde de tyske hold succes i Euro Cuppen. Hertha Berlin vandt 1-0 hjemme over AZ og går derfor videre på reglen om udebanemål (2-2) Leverkusen kunne med en 2-0 sejr ude over Shaktar sikre sig videre deltagelse med en samlet sejr på 3-0. Også Jon Dahl Tomasson og co. Gik videre til trods for at de kun fik 0-0 ude mod Sparta Prag. Stuttgart går videre samlagt 2-0.

25 Februar 2006 – Bundesligaen 22. Runde
Dortmund(nr 2) 4–0 Nürnberg(nr 17)
1-0 Carignano (8)
2-0 Fred (18)
3-0 Carignano (25)
4-0 Alex (52)

Tilskuere: 72765

Vi spiller igen en rigtig god kamp og vandt overbevisende over bundholdet Nürnberg. Men til trods for vores store dominans, så syntes jeg at Nürnberg havde fortjent mindst 1 mål. For de havde 2 chancer som begge ramte indersiden af stolpen. Så heldet var i hvert fald ikke på deres side i dagens kamp. Men en fortjent sejr, og 3 fortjente point. Desværre vandt Bayern igen igen. Denne gang slog de HSV 1-0 på hjemmebane. Scoringen faldt i det 82. minut af Ze Roberto.
Kampens Spiller: Alex (9) – Dortmund

25 Februar 2006 – Weidenfeller skadet
1. Keeperen Roman Weidenfeller må sidde ude i 1-2 uger efter han fik skadet sit håndled under
styrketræningen. Desværre kommer skadet på et skidt tidspunkt da man skal spille mod Köln i Pokalturneringens kvartfinale om 3 dage. En turnering Dortmund går efter at vinde.

28 Februar 2006 – Pokalturneringen, kvartfinalen

Dortmund 1-1 Köln
Dennis Gentenaar skadet (4) – Dortmund
1-0 Fred (28)
1-1 Cullmann (43)
Straffespark konkurrence 5-4
0-1 Valdivia
1-1 Alex
1-2 Podolski
2-2 Fred
2-3 Ferreira
3-3 Lars Ricken
3-4 Weiser
4-4 Degen
4-4 Alex Terra Brændte - Köln
5-4 Jan Koller

Tilskuere: 82669

Det var en lidt rodet kamp i dag. Allerede efter 4. min blev vores målmand skadet. Og så måtte den unge dansker Kenneth Stenild på banen. Og han gjorde det nu også udmærket. Selve kampen bølgede lidt frem og tilbage. Men efter vi kom foran 1-0 fik vi det meste af spillet. Men desværre varede det ikke mere end 10-15 min før Köln kom ind i kampen. Og i det 43. minut får de udlignet til 1-1 som også blev resultatet i den ordinære spilletid. Og vi skulle derfor ud i straffepark konkurrence for første gang under min ledelse. Og det gik da også meget godt da vi scorede på alle vores 5 skud.  Af overraskelser kan det nævnes at 1860 München vandt over Bayern.
Kampens Spiller: Carsten Cullmann (8) - Köln 

28 Februar 2006 – Lodtrækning til Tyske pokalturnering, semifinalerne
vi trak den sværeste modstander der er tilbage i den Tyske pokalturnering, Wolfsburg som ligger nr. 9 i ligaen. Vi er dog heldige med at have hjemmebane fordel, og må anses for at være kæmpe favoritter. I den anden semifinale skal 1860 München hjemme møde Duisburg. En kamp som er meget lige.

1 Marts 2006 – Månedens spiller i Bundesligaen
For anden gang i sæsonen kan vi stolt meddele at vi både har indtaget 1. og 2. pladsen som månedens spiller i Bundesligaen. 28-årig Alex tager første pladsen skarpt efterfulgt af Carignano og Berbatov fra Leverkusen.

5 Marts 2006 – Bundesligaen 23. Runde
Gladbach (nr 5) 1–1 Dortmund (nr 2)
1-0 Vaclav Sverkos (37)
1-1 Lars Ricken (56)

Tilskuere: 53445

Desværre måtte vi nøjes med et enkelt point i dag i top kampen mod Gladbach. Mægtige Bayern fik ellers kun uafgjort i deres kamp mod sidstepladsen Bielefeld. Men desværre kunne vi ikke udnytte det. Hvad angår selve kampen, så er jeg skuffet over den ringe indsats, og vi skal faktisk være glade for at få det ene point i en kamp hvor Gladbach var bedst.
Kampens Spiller: Lars Ricken (8) – Dortmund

8 Marts 2006 – Champions League, knockout runderne
Schalke måtte se i øjnene at de er ude af CL efter at de tabte til Milan samlet 5-1. Også Bayern røg meget overraskede ud da de tabte samlet 4-3 til Benfica. Werder Bremen overraskede dog alle ved at slå Inter 2-1 på udebane, og går videre på reglen af udebane mål med 2-2.

Stillingen efter 23. Spillerunde

« Seneste Redigering: 11 Aug 2006, 11:02 af Guldbrand » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #26: 11 Aug 2006, 13:05 »

Hvornår har du tænkt dig at inhente Bayern Huh crazy Wink Ej håber da du gør det inden sæsonen slutter Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #27: 11 Aug 2006, 13:08 »

Hvornår har du tænkt dig at inhente Bayern Huh crazy Wink Ej håber da du gør det inden sæsonen slutter Smiley

Ja det kan godt blive lidt svært, Forlegen  men har dem heldigvis i sæsonens sidste kamp på hjemmebane. Så de skal bare lige miste 6 point inden, uden at jeg mister nogen, og så nakker jeg dem på hjemmebane, og tar mesterskabet  Grin   Peace

MisterFCK
Gæst

« Svar #28: 11 Aug 2006, 13:12 »

Ja det kan godt blive lidt svært, Forlegen  men har dem heldigvis i sæsonens sidste kamp på hjemmebane. Så de skal bare lige miste 6 point inden, uden at jeg mister nogen, og så nakker jeg dem på hjemmebane, og tar mesterskabet  Grin   Peace

Det lyder ikke så dårligt Smiley

Badefar
Manager

« Svar #29: 11 Aug 2006, 13:32 »

jeg sagde jo det var fred

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010