home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  fra start..!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: fra start..!  (Læst 4460 gange)
blomvikings
Manager

fra start..!
« : 22 Okt 2005, 13:25 »

hvor langt er i efterhånden nået i jeres sæson.. Huh
købte spillet i går aftes så det er begrænset hvor meget jeg er nået.. har startet med brøndby og er ved at være færdig med venskabskampene..

Thore
Manager

Sv: fra start..!
« Svar #1: 22 Okt 2005, 13:27 »

Er lige kommet til Februar 2006 med Silkeborg. Ligger på en 11. plads, så det skal blive spændende og se om mine nye forstærkninger: Carsten Fredgaard, Stig Tøfting, Jes Thorup, og en skadesfri Kim Olsen, kan gøre så jeg overlever i ligaen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

pasj
Juniorspiller
**

« Svar #2: 22 Okt 2005, 13:52 »

jeg startede med OB, er halvanden sæson inde i spillet, men har besluttet at starte et nyt, når jeg nu har installeret patch 6.0.1... Så starter jeg med et hold hvor jeg kan købe spillere, så jeg kan finde de små stjerner Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #3: 22 Okt 2005, 13:55 »

kan du anbefale den der patch?

LosCules
Gæst

« Svar #4: 22 Okt 2005, 14:09 »

kan du anbefale den der patch?

Det kan man vel altid når den retter fejl i spillet Wink.

blomvikings
Manager

« Svar #5: 22 Okt 2005, 14:35 »

min patch virker ik.. kan ik åbne den ordentligt

Thore
Manager

« Svar #6: 22 Okt 2005, 14:42 »

min patch virker ik.. kan ik åbne den ordentligt

Hvad er problemet helt præcist?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #7: 22 Okt 2005, 16:04 »

Så nu har jeg lige accepteret en kontrakt forlængelse på 3 år. Desvære blev der ikke plads til noget transferbudget, og jeg måtte også gå ned i løn, så jeg nu kun får 50.000 kr. om ugen (gad det var i virkeligheden). Hvilket egenlig er fair nok, når min bedste spiller kun får 11.000 om ugen.

Men pt. er jeg placeret som nummer 10 med Silkeborg. på 11 pladsen ligger AGF med samme antal point. 12 pladsen har Horsens med et point mindre, de mangler dog og spille en kamp.

Jeg har 8 kampe tilbage, så det tegner til og blive en gyser.

blomvikings
Manager

« Svar #8: 22 Okt 2005, 16:47 »

der står at den ikk er et gyldigt win32 program.??

jeg har kun spillet to kampe i ligaen med brøndby et nederlag og en sejr, henholdsvis imod Aab og OB..
Har li slået Malmö FF ud så er i 3 kval runde til CL  skal møde panathinaikos...
har købt Jesuli fra Sevilla og ricardinho fra botofogo(staveplade)
og så har jeg taget den gamle stjerne fra Nigeria Babangida på fri transfer..! har solgt Elmander.(han ville væk Skuffet )

Thore
Manager

« Svar #9: 22 Okt 2005, 19:06 »

Så kom jeg igennem første sæson, jeg endte på en 10 plads, AGF og Horsens må en tur ned i første division  Thumbs Up

Fandt i øvrigt ud af noget nyt i forhold til 05 udgaven

LosCules
Gæst

« Svar #10: 22 Okt 2005, 19:14 »

Så kom jeg igennem første sæson, jeg endte på en 10 plads, AGF og Horsens må en tur ned i første division  Thumbs Up

Fandt i øvrigt ud af noget nyt i forhold til 05 udgaven

Ja det ser fint ud.. Thumbs up til både Thore og SI Games - Håber for din skyld på en meget bedre sæson Smiley.

Thore
Manager

« Svar #11: 22 Okt 2005, 19:20 »

Jeg mister desvære Jonas Troest der smutter til Hannover på en free transfer  ticked off
Jeg får godt nok Stefan Bidstrup gratis, men ville godt nok heller have haft Troest

Kan i øvrigt varmt anbefale Stig Tøfting som man kan få gratis ved vinterpausen. Tror han var en væsentlig grund til at jeg overlevde.

Thore
Manager

« Svar #12: 23 Okt 2005, 16:36 »

Ja efter lidt mere end en sæson hos Silkeborg sker dette her:

Så må jeg se om jeg kan køre det bedre end LosCules  Wink

LosCules
Gæst

« Svar #13: 23 Okt 2005, 16:42 »

Ja efter lidt mere end en sæson hos Silkeborg sker dette her:

Så må jeg se om jeg kan køre det bedre end LosCules  Wink

Hehe ja det må vi håbe..

Du har vel sagt ja? Huh

Thore
Manager

« Svar #14: 23 Okt 2005, 16:44 »

Ja det gjorde jeg, lå på 10 pladsen med SIF, så med udsigt til endnu en sæson i bundstriden, tog jeg udfordringen med FCK.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010