home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 747 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Den nye Ronaldinho
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Den nye Ronaldinho  (Læst 1603 gange)
ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Den nye Ronaldinho
« : 05 Jul 2006, 18:34 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=57869

Her står så en 12-årig gut ved navn Gerard Deulofeu. Han spås til at blive den nye Ronaldinho og ifølge artiklen er han altså bedre end Messi var i da han var 12 år.

Hvad sker der lige for barcelonas' talentarbejde??? Der kommer jo den ene stjerne efter den anden. må sige jeg er imponeret over de kan blive ved, og så er jeg da spændt på når man får ham Gerard Deulofeu af se, hvad han så kan. det er jo store ord, kan han klare presset hvis han altså overhovedet er så stort et talent som det siges.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #1: 21 Jul 2006, 07:52 »

Der kan ske meget endnu, når han kun er 12 år.  Ubeslutsom
Logged

M-T
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #2: 08 Aug 2006, 11:23 »

han har sikkert ingen hår på..... nej ond sjov til side Djævel... det lyder da godt for fodbolden.. en ny ronaldinho
Logged

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

chelidze90
Gæst
 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #3: 08 Aug 2006, 11:28 »

Ja, men meget kan nå og ske endnu. En slem skade og han har måske mistet et års fodbold

Men gu vide om Arsenal og napper ham, ligesom de ynder at gøre med nogle af vores andre spillere Wink
Logged

M-T
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #4: 08 Aug 2006, 11:31 »

Det skal være os en ære hvis vi henter 'den nye ronaldinho' når han er færdig udviklet og er på toppen af hans karriere..
Logged

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #5: 11 Aug 2006, 23:30 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=57869

Her står så en 12-årig gut ved navn Gerard Deulofeu. Han spås til at blive den nye Ronaldinho og ifølge artiklen er han altså bedre end Messi var i da han var 12 år.

Hvad sker der lige for barcelonas' talentarbejde???[Der kommer jo den ene stjerne efter den anden. må sige jeg er imponeret over de kan blive ved, og så er jeg da spændt på når man får ham Gerard Deulofeu af se, hvad han så kan. det er jo store ord, kan han klare presset hvis han altså overhovedet er så stort et talent som det siges.
Tjaa, det er nu svært at sige om han var bedre eller ej, Messi altså.. Smiley
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #6: 11 Aug 2006, 23:37 »

Ja det kan godt være han går ned, jeg er selv 12 og kan mærke jeg er ved at gå helt ned, jeg var ellers et af vores klubs bedste spiller men jeg mister mere og mere lysten men jeg ville kæmpe og kæmpe og kæmpe!
Logged

kms
Gæst
 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #7: 11 Aug 2006, 23:40 »

sådan skal det være BasIth............ var en kanon god forsvare den gang jeg var 11 og 12 men mistede lysten og nu som 16år spiller jeg ikke en gang mere
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #8: 14 Aug 2006, 22:12 »

haha gad godt se dig spille Fodbold Søgaard da du var miniput
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #9: 14 Aug 2006, 22:41 »

Kms... er bar gået den anden vej ved mig.. op til lille miniput var jeg bar en knold på banen, men til sidst var det ikk sjovt mere.. så begyndte jeg og spille i alt min fritid..Smiley nu spiller jeg Mesterrække 2 og har trænet med Werder Bremens drengehold:D Næste år tager jeg til Aab og ser om jeg kommer på ligaholdet i Junior..Smiley
SÅ det kan nemt gå den anden vej..Smiley

Da jeg var helt lille havde jeg en holdkammerat der plukkede blomster til sin mor under kampen Grin
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #10: 15 Aug 2006, 00:13 »

Hmm.. jeg er nu også en af dem der mistede lysten, men det var nu mest pga. skader - specielt i knæet.

Jeg var som junior spiller til prøvetræning i både Herfølge og Køge - I Herfølge ville de have mig på Ynglinge 1 holdet som 1. års junior. Men kort efter jeg havde været derude fik jeg en skade i knæet, som holdt mig ude fra det, samt fra SBU samling og Lyngby professionel uge.

Ødelagde desuden som drenge spiller en knogle i foden i den første kamp ved et stævne i Holland, så måtte se resten af kampene fra sidelinien.

Er siden blevet spurgt om DS bold var noget for mig, men har måtte takke nej, da knæet ikke kan holde til det Skuffet
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #11: 17 Aug 2006, 10:51 »

Men gu vide om Arsenal og napper ham, ligesom de ynder at gøre med nogle af vores andre spillere Wink

Ja, det lader til at verdens nye stjerner hellere vil spille for Arsenal end Barca, og det er jo kun prisværdigt Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

søgaard
Gæst
 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #12: 03 Okt 2006, 17:08 »

hmm.. kender alt for godt til skader John Spurs, fik smadret knæet i sæsonoptakten.. det vil sige i starten af januar.. var først tilbage på træningsbanen i slutningen af April..:S
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #13: 03 Okt 2006, 17:14 »

Er også gået meget ned i denne sæson, som jeg har skrevet, og her til sidst er jeg gået meget ned fordi jeg har været rigtig meget skadet, først i hælen som stadig driller mig og nu hvor jeg prøver og løbe gør det ondt over alt i benene det er som om benene træder forkert ned i foden :S Og nu også med knæet :S

Og vi har verdens dårligste træner som kun har sat alle spillerne bagud men vi har lige fået ny og ham skal vi os have næste år. Så håber at komme langt  frem igen.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Den nye Ronaldinho
« Svar #14: 06 Okt 2006, 19:51 »

Glæder mig til af se ham engang
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010