home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Læser du min blog ?
Ja
- 7 (70%)
Nej (skriv grunden i blggen)
- 0 (0%)
Vil til
- 3 (30%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 13895 gange)
Mikkellas
Gæst

Sv: Brøndby IF
« Svar #60: 03 Jul 2006, 00:25 »

Jeg synes du har lidt mange målmænd nu. Flot Royal League sejr Thumbs Up

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #61: 03 Jul 2006, 00:31 »

Skuffende resultat i ligaen må jeg sige Smiley heldigvis bringer din sejr i Pokalturneringen dig i UEFA Cup til næste år.

Møller
Gæst

« Svar #62: 03 Jul 2006, 00:58 »

Efter Sæsonen
Jeg er egentlig meget tilfreds med os i år. Det eneste der ikke var godt nok var den femte plads i ligaen. Royal League, Pokalturneringen og 2. Division Øst blev vundet. Vi kom langt i Uefa Cuppen. Så jeg vil herefter give karakterer og en lille note til hver spiller for deres præsentation i år.

Karim Zaza 6/10 - Karim har været meget skadet i denne sæson, dermed har han ikke haft den store mulighed for at vise hvad han kan. Alligevel har han gjort det godt i de kampe han var med i.

Casper Ankergren 4/10 - Denne mand har ikke haft andet en uheld i denne sæson. Også en del skader, fik kun 9 kampe. Nu er han ikke god nok mere. Ankergren du har ikke leveret varen i år.

Henrik Kildentoft 6/10 - Lærlingen gjorde det egentlig godt i de 5 kampe han spillede for os i år. Den unge forsvarsspiller for en mere betydende rolle i næste sæson hvor han får udviklet sig til at blive fast mand på min. bænken. Godt nok Henrik.

Pieter Collen 8/10 - Pieter har simpelthen været årets redningsmand i forsvaret, når Dan Anton og Rytter var skadet trak han derud og når Trond og Per var væk spillede han i midterforsvaret. Han har i år spillet 40 stabile kampe. Fremragende Pieter fortsæt sådan næste år.

Dan Anton Johansen 7/10 - Dan har virkelig gjort det godt i år. Han var tiltænkt en plads på bænken alligevel fik han 37 stabile insatser i år. Dan har gjort det nødvændige. Dan godt gået.

Per Nielsen 9/10 - Vores anfører Per viste sig som lederen. Han leverede gode og stabile insatser, Per fortsæt med det. Derfor giver jeg ham næsten topkarakter. Per fortsæt næste år, anfører.

Thomas Rytter 6/10 - Rytter leverede normale lad mig kalde dem det 20 insatser i år. Han gjorde det der skulle til. Lavede nogle fejl derfor kun 6. Thomas forbeder dig til næste sæson ellers er der mange erstatninger.

Asbjørn Sennels 3/10 - Manden her har været dårlig i år. Han er sat til salg, han fik 13 kampe og de var ikke optimale. Flere fejl gen. 1 pr. 3 kampe ikke godt nok. Farvel Asbjørn.

Patrick Mtiliga 7/10 - Patrick fik først sin plads da Elanga blev solgt. Alligevel leverede han 19 kanone insatser, den mand bliver længe. Patrick fortsæt i lang tid. Bliv i Brøndby, du er fast næste år.

Marcus Lantz 9/10 - Den mand spillede i alt og hold nu godt fast 58 kampe i år, han har virkelig overrasket mig med gode insats hver anden gang og fremragende en gang imellem, bliver han ikke solgt beholder jeg ham sku Opstemt fast mand indtil du bliver træt Lantz, godt arbejde.

Kim Daugaard 5/10 - 7 kampe er ikke nok til at jeg kan bedømme ham helt godt. Men han gjorde det til middel i hans insatser. Udmærket Kim, nok en forstærkning på vej til den position.

Martin Retov 9/10 - Vores Midtbane har spillet kanont i år. Også den offensive. Vi har egentlig kun spillet ringe til sidst, det var somom vi fik gummiben. 52 kampe i benene har Martin 52 fremragende insatser. Godt arbejde Martin fortsæt endelig.

Jonas Kamper 5/10 - 2 kampe til middel, godt nok Kamper du må finde dig i at være 3 valg på højre midt næste år.

Kasper Lorentzen 9/10 - Kasper var en periode slået af holdet af Bjarne K. Ingebretsen. han var faktisk kun fast i de første 20 kampe eller sådan noget. Så gik han ud som reserve for Bjarne. Han nåede at spille 31 flotte kampe.

Eddie Gaven 9/10 - Eddie var også kort tid reserve for dengang Martin Ericsson, han kæmpede sig tilbage scorede 13 mål i 38 kampe som fløj. Godt Eddie Godkendt.

Thomas Rasmussen 2/10 - Farvel Thomas ikke godt nok. Du er fortid hos os. De insatser kan vi ikke klare os med. Erstatning skal findes. Ikke godkendt.

Bjarne K. Ingebretsen 9/10 - Bjarne leverede af hans kun 18 år kanone insatser 8 mål i 38 kampe, et hav af oplæg og det samme af bedste spiller priser. Godt Bjarne, du er fast !

Johan Absalonsen 7/10 - 1 kamp hvor han leverede varen, godt nok Johan du er i udvikling, kommende stjerne. Godt nok bliver ikke solgt.

Daniel Jensen 8/10 - Nåede 13 kampe i klubben lidt i skyggen af Johan Elmander som har leveret kanone insatser i år. Han kommer ind i bileldet når Elmander ryger ud i Europa. Daniel han scorede 3 mål i hans 12 kampe, godt nok. Daniel du bliver ! Godkendt.

Martin Ericsson 8/10 - Godt Martin han spillede virkelig godt. Også lidt i skyggen af Elmander, han blev prøvet som højre fløj men fik kun 15 kampe hvor han spillede kanont 6 mål. Godt Martin, Godkendt.

Johan Elmander 10/10 . Topkarakter. Den mand oplæg og mål i hver kamp næsten rigtig flot sæson af svenskeren, ryger han ikke ud nu ryger han til vinter. Flot Elmander, FREMRAGENDE. 22 mål i 55 kampe 4 hav af oplæg og endnu flere bedste spiller priser.

Joaquín Monasterio 9/10 - Årets talent i Brødndby efter min mening. De andre er ikke talenter mere. Ham her fik kun 3 fulde kampe, 8 ind/udskiftede kampe. Han scorede 5 kasser. Godt Joaquín Bolivias kommende stjerne.

Morten Duncan Rasmussen 10/10 - Årets spiller sammen med Elmander. De 2 er og bliver årets makkerpar. De kan spille sammen i blinde og scorer mål. Elmander laver oplægene Duncan scorer og omvendt. Duncan spiller 47 kampe med 42 mål. Godkendt, du bliver årets spiller i Danmark næste år.

Kim Christensen 3/10 - Kim leverer ikke varen, derfor kan han ikke forvente at slå topscoreren Duncan af. Kan han ikke finde sig i det. Så farvel Kim. Ikke godkendt, ny reserve angriber kommer.

Samlet for holdets insats: 8/10 SAS Liga guldet mangler før det kan give 10/10.

Årets spillere ifl. træner Mads:

Møller
Gæst

« Svar #63: 03 Jul 2006, 01:35 »

Ingen kommentarer :O

Møller
Gæst

« Svar #64: 03 Jul 2006, 20:18 »

15. Juni - Brøndby forstærker sig
Brøndby afsluttede idag 2 lange forhandlingsperiode r med Fiorentina og Lokomotiv Moskva. De 2 spiller Brøndby har sikret sig hedder fra Fiorentina Hidetoshi Nakata fra Japan, som ifl. Bjerregaard skulle koste omkring 10 mio. Nakata er 29 år gammel og har hele denne sæson været at finde hos Fiorentinas reserver og på transferlisten. Brøndby så den mulighed og hentede ham, han kommer d. 1 Juli. Mads sagde følgende: "Jeg glæder mig meget til at møde Hidetoshi da jeg endnu ikke har mødt ham." Fra Lokomotiv i Rusland har Brøndby hentet den 23 årige angriber Essau Boxer Kanyenda som kommer fra Malawi, han har dog været at se på Lokomotivs føsteholdstrup. Men ikke brugt og han var sat til salg. Derfor købte Brøndby ham for ca. 15 mio. har vi fået af vide. Han skifter også d. 1 Juli.

21. Juli - Thomas Rasmussen til støvlelandet
Thomas Rasmussen fik idag en kontrakt med italienske Reggina på plads. Reggina som også i næste sæson spiller i Serie A skal nu ned og spille mod bl.a. folk som hans tidligere holdkammerat Stefan Schmidt, Martin Jørgensen, Kristian Bak Nielsen (Tidligere FCM spiller.), Christian Keller (Tidligere Viborg spiller.) og Per Krøldrup (Dansk Landsholdsspiller.). Handlen indebringer ifl. Bjerregaard Brøndby omkring 6 mio. En erstatning bliver højst sandsyneligt ikke hentet.

1. Juli - Ankomst og Farvel
Idag kom dagen hvor Brøndbys nye spillere Julian Jenner, Jesper Christiansen, Hidetoshi Nakata, Essau Boxer Kanyenda, Kevin Larsen og Theis Rasmussen ankom til træningsanlægget i flotte limoer. Det var også dagen hvor Dennis Petersen, Thomas Rasmussen, Asbjørn Sennels, Martin Hansen, Mads Jørgensen og Ruben Bagger forlod klubben.

7. Juli - Fansne bestemmer
Fansne har som de gør hvert evig eneste år stemt om hvem der skal være årets spiller. Det blev vores topscorer Morten Duncan Rasmussen, det er den samme som Mads mener skulle være det. Så det er godt de er enige. Duncan fik i Madss rapport om sæsonen topkarakter 10/10. Flot sæson af den tidligere AGFer som var tæt på et skifte til italienske Milan i løbet af vinteren.

10. Juli - Venskabskamp, Brøndby - FC Bayern 1-3
Brøndby havde valgt at takke ja til et tilbud fra tyskerne om en træningskamp her i Danmark. Det var så idag den skulle overståes. Det var egentlig forventet at Bayern ville vinde stort og have hele overtaget. Det var ikke tilfældet, trods at Brøndby kom bagud både 1 og 2-0 i første halveg var de danske 5ere faktisk godt med i kampen. Nakata og Jesper Christiansen fik hele kampen, mens Kevin Larsen erstattede Ingebretsen i pausen. Brøndbys mål stod Pieter Collen for efter 1 times spil på straffe. "God kamp, vi kæmper godt for det. Det skal nok gå." - Sagde Mads efter kampen

13. Juli - Johan forlænger med 5 år
Johan Elmander har idag skrevet under på en ny kontrakt med Brøndby, hans kærlighed til klubben var en vigtig faktor i hans valg. Den nye kontrakt løber 5 år frem hvor Brøndby altså holder på en af Danmarks største og bedste spiller i sidste sæson. Der ha gennem sæsonen været meget snak om at han skulle være på vej til spanske At. Madrid. Men det skete aldrig, nu har han forlænget opholdet med 5 år. "Jeg er glad i Brøndby, min familie elsker Danmark og skal jeg være i Danmark skal det være i Brøndby ikke andre, jeg elsker klubben." - Sagde Johan efter pressemødet.

15. Juli - Mere amerikans til Brøndby
Brøndby hentede endnu en forstærkning ind til den kommende sæson idag. Idag var det så den 17 årige amerikanske U/20 landsholdsspiller Nik Besagno som klubben har hentet i amerikanske Salt Lake for omkring 3 mio. har vi fået af vide. Nik er nok tiltænkt en plads som backup i de første år, så når Per og Trond bliver for gamle træder han til sammen med en mand som Kildentoft måske. "Nik er klart hentet til fremtiden og nu skal han være backup for Per og Trond." - Sagde Mads efter et vellykket pressemøde.

15. Juli - Venskabskamp, Charlton - Brøndby 2-0
Brøndbys sidste testkamp fandt sted i Englang mod et af Englands rimelig gode hold. Brøndby skal kunne spille lige om med dem. Det gjorde de også. Dog fik de ikke scoret men det var en meget lige kamp. Jeg tror at Brøndby er 100% klar til sæsonstart om 3 dage i Super Cuppen mod FCK. Nakata og Jesper Christiansen fik igen fuld spilletid, mens Kevin Larsen, Jenner og Besagno alle fik lige over en time på banen. "Jeg tror vi er klar." - Sagde Mads efter kampen.

Møller
Gæst

« Svar #65: 03 Jul 2006, 22:27 »

17. Juli - FCK favoritter
Bookmakerne kom idag med deres odds på hvem der bliver dansk mester i år. Som i kan se er Brøndby godt med fremme, men ingen overgår FCK som er favoritter til at genvinde mesterskabet. Vi spurgte Mads efter vi havde vist ham oddsene hvad han mener om at hans hold er blevet dømt som favoritter: "Vi er helt sikkert i mine øjne favoritter, vi har en god trup i år.

18. Juli - DONG Super Cup finalen, Brøndby - FCK 4-1
Brøndby og FCK i årets første indbyrdes opgør. Et fyldt Parken ventede en topkamp. De kæmpede om årets første pokal. Brøndby vandt den sidste år, kan de genvinde den? Godt 20 minutter spillet Retov scorer til 1-0, Allbäck til 1-1 efter 33 minutter hvorefter Brøndby gik amok. Først Retov efter 36 minutter, dernæst Mtiliga efter 38 minutter og sidst Duncan efter 40 minutter, kampen var afgjort 4-1 til "Udeholdet". Brøndby genvandt pokalen. "Vi er i gude form efter de 2 kampe mod Bayern og Charlton." - Sagde patrick Mtiliga (En af dagens målscorere for Brøndby.)

19. Juli - Ny mand ved Mads's og Faxe's side
Brøndby fik idag overtalt Englands assiterende træner Tord Grip til at være assistent i Brøndby ved siden af. Dette betyder ikke Faxe smutter, nej det betyder bare at der nu er 3 på Brøndbys bænk. Tord er 68 år og kommer fra Sverige. Han er hentet gratis. "Brøndby er en klub med fremskridt, jeg vil gerne være med i den fremtid de har. - Sagde Tord.

Badefar
Manager

« Svar #66: 20 Jul 2006, 10:06 »

er bloggen gået i stå eller hvad?

Rooland
Manager

« Svar #67: 28 Jul 2006, 14:09 »

God blog.

KUTGW. hvis du forsætter med bloggen.

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010