Efter SæsonenJeg er egentlig meget tilfreds med os i år. Det eneste der ikke var godt nok var den femte plads i ligaen. Royal League, Pokalturneringen og 2. Division Øst blev vundet. Vi kom langt i Uefa Cuppen. Så jeg vil herefter give karakterer og en lille note til hver spiller for deres præsentation i år.
Karim Zaza 6/10 - Karim har været meget skadet i denne sæson, dermed har han ikke haft den store mulighed for at vise hvad han kan. Alligevel har han gjort det godt i de kampe han var med i.
Casper Ankergren 4/10 - Denne mand har ikke haft andet en uheld i denne sæson. Også en del skader, fik kun 9 kampe. Nu er han ikke god nok mere. Ankergren du har ikke leveret varen i år.
Henrik Kildentoft 6/10 - Lærlingen gjorde det egentlig godt i de 5 kampe han spillede for os i år. Den unge forsvarsspiller for en mere betydende rolle i næste sæson hvor han får udviklet sig til at blive fast mand på min. bænken. Godt nok Henrik.
Pieter Collen 8/10 - Pieter har simpelthen været årets redningsmand i forsvaret, når Dan Anton og Rytter var skadet trak han derud og når Trond og Per var væk spillede han i midterforsvaret. Han har i år spillet 40 stabile kampe. Fremragende Pieter fortsæt sådan næste år.
Dan Anton Johansen 7/10 - Dan har virkelig gjort det godt i år. Han var tiltænkt en plads på bænken alligevel fik han 37 stabile insatser i år. Dan har gjort det nødvændige. Dan godt gået.
Per Nielsen 9/10 - Vores anfører Per viste sig som lederen. Han leverede gode og stabile insatser, Per fortsæt med det. Derfor giver jeg ham næsten topkarakter. Per fortsæt næste år, anfører.
Thomas Rytter 6/10 - Rytter leverede normale lad mig kalde dem det 20 insatser i år. Han gjorde det der skulle til. Lavede nogle fejl derfor kun 6. Thomas forbeder dig til næste sæson ellers er der mange erstatninger.
Asbjørn Sennels 3/10 - Manden her har været dårlig i år. Han er sat til salg, han fik 13 kampe og de var ikke optimale. Flere fejl gen. 1 pr. 3 kampe ikke godt nok. Farvel Asbjørn.
Patrick Mtiliga 7/10 - Patrick fik først sin plads da Elanga blev solgt. Alligevel leverede han 19 kanone insatser, den mand bliver længe. Patrick fortsæt i lang tid. Bliv i Brøndby, du er fast næste år.
Marcus Lantz 9/10 - Den mand spillede i alt og hold nu godt fast 58 kampe i år, han har virkelig overrasket mig med gode insats hver anden gang og fremragende en gang imellem, bliver han ikke solgt beholder jeg ham sku

fast mand indtil du bliver træt Lantz, godt arbejde.
Kim Daugaard 5/10 - 7 kampe er ikke nok til at jeg kan bedømme ham helt godt. Men han gjorde det til middel i hans insatser. Udmærket Kim, nok en forstærkning på vej til den position.
Martin Retov 9/10 - Vores Midtbane har spillet kanont i år. Også den offensive. Vi har egentlig kun spillet ringe til sidst, det var somom vi fik gummiben. 52 kampe i benene har Martin 52 fremragende insatser. Godt arbejde Martin fortsæt endelig.
Jonas Kamper 5/10 - 2 kampe til middel, godt nok Kamper du må finde dig i at være 3 valg på højre midt næste år.
Kasper Lorentzen 9/10 - Kasper var en periode slået af holdet af Bjarne K. Ingebretsen. han var faktisk kun fast i de første 20 kampe eller sådan noget. Så gik han ud som reserve for Bjarne. Han nåede at spille 31 flotte kampe.
Eddie Gaven 9/10 - Eddie var også kort tid reserve for dengang Martin Ericsson, han kæmpede sig tilbage scorede 13 mål i 38 kampe som fløj. Godt Eddie Godkendt.
Thomas Rasmussen 2/10 - Farvel Thomas ikke godt nok. Du er fortid hos os. De insatser kan vi ikke klare os med. Erstatning skal findes. Ikke godkendt.
Bjarne K. Ingebretsen 9/10 - Bjarne leverede af hans kun 18 år kanone insatser 8 mål i 38 kampe, et hav af oplæg og det samme af bedste spiller priser. Godt Bjarne, du er fast !
Johan Absalonsen 7/10 - 1 kamp hvor han leverede varen, godt nok Johan du er i udvikling, kommende stjerne. Godt nok bliver ikke solgt.
Daniel Jensen 8/10 - Nåede 13 kampe i klubben lidt i skyggen af Johan Elmander som har leveret kanone insatser i år. Han kommer ind i bileldet når Elmander ryger ud i Europa. Daniel han scorede 3 mål i hans 12 kampe, godt nok. Daniel du bliver ! Godkendt.
Martin Ericsson 8/10 - Godt Martin han spillede virkelig godt. Også lidt i skyggen af Elmander, han blev prøvet som højre fløj men fik kun 15 kampe hvor han spillede kanont 6 mål. Godt Martin, Godkendt.
Johan Elmander 10/10 . Topkarakter. Den mand oplæg og mål i hver kamp næsten rigtig flot sæson af svenskeren, ryger han ikke ud nu ryger han til vinter. Flot Elmander, FREMRAGENDE. 22 mål i 55 kampe 4 hav af oplæg og endnu flere bedste spiller priser.
Joaquín Monasterio 9/10 - Årets talent i Brødndby efter min mening. De andre er ikke talenter mere. Ham her fik kun 3 fulde kampe, 8 ind/udskiftede kampe. Han scorede 5 kasser. Godt Joaquín Bolivias kommende stjerne.
Morten Duncan Rasmussen 10/10 - Årets spiller sammen med Elmander. De 2 er og bliver årets makkerpar. De kan spille sammen i blinde og scorer mål. Elmander laver oplægene Duncan scorer og omvendt. Duncan spiller 47 kampe med 42 mål. Godkendt, du bliver årets spiller i Danmark næste år.
Kim Christensen 3/10 - Kim leverer ikke varen, derfor kan han ikke forvente at slå topscoreren Duncan af. Kan han ikke finde sig i det. Så farvel Kim. Ikke godkendt, ny reserve angriber kommer.
Samlet for holdets insats: 8/10 SAS Liga guldet mangler før det kan give 10/10.
Årets spillere ifl. træner Mads: