|
Dusty78DK
|
|
Det er vildt nederen for dig og årsagen til at jeg tager backup af mine FM filer cirka hver måned (spilmåned, altså). Lav eventuelt en afstemning med hvilke hold du syntes kunne være spænende. Jeg vil gerne se dig komme lige så langt igen, og fortælle det hele fra starten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heckmann
|
|
Som tidligere skrevet, er min B 1909-blog gået neden om og hjem...  Men efter opfordring har jeg valgt at lave en afstemning om hvem i vil følge i min nye blog... Som i kan se er der 5 lande, men hvis i har andre idéer så vælg "andet" og skriv jeres idé.... Ligemeget hvem i vælger kommer det nok til at handle om en klub i den 2 eller 3. bedste række!!!! Stem løs 
|
|
|
|
|
|
"Don't fuck with mediocrity eliminate it"
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Klart Island! Det ser man ikke så tit ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Norge! Challenge: Tag et hvilket som helst klubhold (undtagen Rosenborg) og få dem til at droppe Drillo-stilen og i stedet spille flot fodbold. Se DET er en challenge 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Jul 2006, 19:22 af Dusty78DK »
|
|
|
|
|
|
|
Møller
Gæst
|
|
Danmark  du er så god i hjemlandet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Danmark  du er så god i hjemlandet Hvis det skal være Danmark, så er AGF en fed Challenge: Tag et skodhold med skodspillere og skodøkonomi (sorry AGF fans, hvis her er nogen) og gør dem til tophold i løbet af to sæsoner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heckmann
|
|
Danmark  du er så god i hjemlandet Mange tak.. Men er lidt træt af at spille i DK, men nu må vi jo se.. Kan jo være jeg ændrer mening!! Skriv gerne forslag på en eller to klubber i det land i stemmer på!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Skriv gerne forslag på en eller to klubber i det land i stemmer på!!!
Kender ingen klubber i Island 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Berendt
|
|
Island er en sjov liga... har selv spillet den et par gange... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heckmann
|
|
Syntes ikke nok folk stemmer... Kom igang folkens.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Hvis det skal være Danmark, så er AGF en fed Challenge: Tag et skodhold med skodspillere og skodøkonomi (sorry AGF fans, hvis her er nogen) og gør dem til tophold i løbet af to sæsoner.
Umuligt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bovski
|
|
Syns du skal vælge et hold i den 3 bedste Spanske række det er utroligt udfordrende og det er ikke sådan lige at rykke op det kræver stabilt spil hele vejen igennem har selv sådan et spil som er det der har givet mig min fm lyst igen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heckmann
|
|
Dvs 2 division B?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BasIth
Gæst
|
|
Hvis det er det at der står i en boks at spillet ikke kunne hentes så skal du bare slette noget på din com, det er nemlig noget med pladsen ellers skal du lige virus skanne den og genstarte com'en.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bovski
|
|
Dvs 2 division B?
Jep 2division B det er faktisk ret sjovt at spille der, og svært da der spiller primera B hold så det nogle ret gode spillere du møder...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|