home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 685 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fænomenet Ronaldo
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Fænomenet Ronaldo  (Læst 24974 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #90: 02 Maj 2009, 10:25 »

Der er IKKE offside på drømmemålet..

På billedet her kan man se de står på linie.. Bolden er endda næsten fremme ved Ronaldo, så derfor er han slet slet ikke i offside da spilningen falder.. Godt set af linjedommeren.. Gid vi havde så gode herhjemme :b

Logged

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #91: 03 Jun 2009, 11:30 »

fandt lige en fantastisk video med el fenomeno
http://www.youtube.com/v/w1FJKYovcCA
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #92: 03 Jun 2009, 11:42 »

Arhhhh.. Mere usympatisk og egoistisk menneske skal man lede længe efter.. Jeg håber inderligt, at Ronalso bliver ved med at prostituere sig selv ved at blive ved med at spille fodbold..
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #93: 03 Jun 2009, 11:58 »

Arhhhh.. Mere usympatisk og egoistisk menneske skal man lede længe efter.. Jeg håber inderligt, at Ronalso bliver ved med at prostituere sig selv ved at blive ved med at spille fodbold..

Hvordan kan man sige sådan noget om verdens bedste fodboldspiler siden fodbold begyndte at eksistere!?  Rullende Øjne
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #94: 03 Jun 2009, 12:05 »

Nok bare en bitter Inter-fan, tror jeg.

Men ingen tvivl om, at Ronaldo altid vil være den største i fodboldhistorien. De fleste på FmFreaks, har ikke oplevet hverken Pelé eller Maradona i fuld vigør, dette gør Ronaldo til den allerstørste i vor tid. Han er suveræn, og jeg synes uden tvivl, at han fortjener respekt fra alle fronter. Ronaldo burde blive udnævnt til konge af fodbolden, men desværre husker mange yngre børn, 8-12 år, ham som en fed og doven fodboldspiller. Så synd, at de seneste 'skandaler' har skulle ødelægge en ellers meget gloværdig karriere!

Han er den bedste af alle:
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #95: 03 Jun 2009, 12:20 »

Ronaldo er også den bedste spiller gennem tiden i mine øjne, men desværre så kom jo den periode hvor han begyndte at spise for meget og desværre blev overvægtig og ikke rigtig kunne komme igang med formen igen. Jeg synes det er ærgerligt at sådan en fodboldspiller må hænge med hovedet på den måde, når han kørte på sine måske bedste år, men ja som Cesc siger, så er der desværre nogen 8-12 årige børn som vil huske ham som en fed, doven fodboldspiller, men sådan vil jeg ikke huske ham.

Han er den bedste!
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #96: 03 Jun 2009, 12:20 »

Når man tænker over det, er det jo faktisk helt vanvittigt hvor mange mål han altid har scoret alle steder. 9 mål i 20 kampe for Milan er jo faktisk også godt af en "normal" angriber. Opstemt
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #97: 03 Jun 2009, 12:58 »

Hvordan kan man sige sådan noget om verdens bedste fodboldspiler siden fodbold begyndte at eksistere!?  Rullende Øjne

Fordi han forlod Inter, efter at han i 2 år, hver eneste måned var nede i banken og hæve sin fede hyre.. Ingen respekt for de fans til tilbad ham.. De mennesker man møder på vejen op, er sjovt nok også de samme mennesker man møder på vejen ned..

Ronalso skulle have stoppet for lægne siden, og jeg tror de fleste Barca- og Inter-fans gnider sig i hænderne over at se ham, blive ved med at spille fodbold.. Han er ynkelig længere er den ikke..
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #98: 03 Jun 2009, 13:47 »

Fordi han forlod Inter, efter at han i 2 år, hver eneste måned var nede i banken og hæve sin fede hyre.. Ingen respekt for de fans til tilbad ham.. De mennesker man møder på vejen op, er sjovt nok også de samme mennesker man møder på vejen ned..

Ronalso skulle have stoppet for lægne siden, og jeg tror de fleste Barca- og Inter-fans gnider sig i hænderne over at se ham, blive ved med at spille fodbold.. Han er ynkelig længere er den ikke..

No comment ..  Rullende Øjne
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #99: 03 Jun 2009, 13:52 »

Nok bare en bitter Inter-fan, tror jeg.

Men ingen tvivl om, at Ronaldo altid vil være den største i fodboldhistorien. De fleste på FmFreaks, har ikke oplevet hverken Pelé eller Maradona i fuld vigør, dette gør Ronaldo til den allerstørste i vor tid. Han er suveræn, og jeg synes uden tvivl, at han fortjener respekt fra alle fronter. Ronaldo burde blive udnævnt til konge af fodbolden, men desværre husker mange yngre børn, 8-12 år, ham som en fed og doven fodboldspiller. Så synd, at de seneste 'skandaler' har skulle ødelægge en ellers meget gloværdig karriere!

Han er den bedste af alle:

Har du nogensinde hørt om Zinedine Zidane? Al respekt til Ronaldo, den byfar største målscorer ever, som jeg glæder mig meget over har fået gang i karrieren igen, men jeg synes Zidane er størst! Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #100: 03 Jun 2009, 13:55 »

Fordi han forlod Inter, efter at han i 2 år, hver eneste måned var nede i banken og hæve sin fede hyre.. Ingen respekt for de fans til tilbad ham.. De mennesker man møder på vejen op, er sjovt nok også de samme mennesker man møder på vejen ned..

Ronalso skulle have stoppet for lægne siden, og jeg tror de fleste Barca- og Inter-fans gnider sig i hænderne over at se ham, blive ved med at spille fodbold.. Han er ynkelig længere er den ikke..
Intelligent kommentar, han har scoret 10 mål i 16 kampe efter at have skadet i 1½ år..
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #101: 03 Jun 2009, 13:56 »

Ja, Zidane var også fantstisk. Det er svært at sige hvem der er den største.
I den aller seneste tid har vi jo også haft Ronaldo og Messi. Smiley
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #102: 03 Jun 2009, 13:59 »

Har du nogensinde hørt om Zinedine Zidane? Al respekt til Ronaldo, den byfar største målscorer ever, som jeg glæder mig meget over har fået gang i karrieren igen, men jeg synes Zidane er størst! Smiley

Jeg venter spændt, på et argument.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #103: 03 Jun 2009, 14:07 »

Cesc: Zidane var magisk. Hans førsteberøring var og er stadig i en liga for sig, har intet set der kunne matche den, en helt igennem komplet spiller der scorede en del mål og lagde op til en del. Maestroen bag det franske landsholds storhedstid i slutningen af halvfemserne. Selv da han var 35 og i slutningen af sin karriere ydmygede han brasilianerne og viste hvad han er. En sand mester. Det er den korte version, har skrevet en længere version et andet sted og vil med glæde finde det frem, hvis du ønsker?
« Seneste Redigering: 03 Jun 2009, 14:09 af -LFC- » Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #104: 03 Jun 2009, 14:12 »

Jeg behøver ham ikke mere, for jeg er mere end enig med dig. Zidane og Ronaldo er jo to eminente fodboldspillere, og to stjerner, vi nok aldrig kommer til at se af samme standard igen. Jeg ville ikke mene, at man kan kalde nogen af dem for størst, da de begge har opnået meget store ting og begge vundet mange titler. Ronaldo har måske flest titler på CV'et, og mere personlighed hæder, men det er også lettere for en angriber end en midtbaneprofil at vinde sådanne ting.

Zinedine Zidane er suveræn - det kan vi roligt blive enige om. Jeg ville bare høre dit argument, for at finde frem til, hvad du egentlig mente var grunden til det - og jeg nikker til hver eneste sætning, du har skrevet. Zidane var en klasse for sig, ligesom Ronaldo, bare ærgerligt, at han også bliver husket på en måde, som han ikke fortjener.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010