home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:11:50 morfar Baren fm25
I går kl. 17:24:47 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23530
  0 Brugere, 746 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mariaparker985
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  F. C. København - Mesterskabet skal hjem!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: F. C. København - Mesterskabet skal hjem!  (Læst 4460 gange)
LosCules
Gæst

Sv: F. C. København - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #15: 22 Okt 2005, 10:02 »

FCK tabte til OB

FCK tabte her til aften til OB med cifrene 2-1. Denni Conteh og Jonas Borring stod for OB's mål, mens Álvaro stod for FCK's enlige mål.

Efter 21 minutter havde 29-årige Denni Conteh bragt OB foran, da han fik en aflvering fra Nikolai Stockholm og den sendte han i nettet til stor begejstring for de fynske tilskuere.

Men efter 39 minutter bragte Álvaro FCK tilbage i kampen, da han modtog en perfekt aflevering fra Martin Bergvold. Han driblede forbi Alexander Aas og sendte bolden i netmaskerne.

Men blot 2 minutter senere blev der dømt straffespark, da Miti blev nedlagt i feltet. Og de 10.085 tilskuere kunne se Jonas Borring score til 2-1.

Anden halveg var relativ kedelig uden mange chancer til nogle af holdene. Peter Møller var tæt på at score, men det blev ikke til et mål.

Peter "32" Møller kunne ikke hjælpe FCK med at udligne.

LosCules
Gæst

« Svar #16: 22 Okt 2005, 10:10 »

Svensker til FCK

FCK har købt den 29-årige svensker Anders Svensson fra Elfsborg. Prisen skulle ligge omkring 13 mio. danske kroner.

Midtbanespilleren Svensson forventes at skulle træde ind som FCK's nye offensive midtbanespiller. Men han kan også spille ude i højre og venstre side af midtbanen. Dette siger Bo Zhao om købet: "Jeg er meget glad for at vi har fået Svensson. Han er meget kreativ og kan bidrage til vores midtbane." Svensson nåede dog ikke at blive registreret til UEFA cuppen.

Dette siger svenskeren selv: "Jeg er glad for at skifte til FC København, og jeg tror ikke at det er et problem med at tilpasse sig, da jeg ved at der er en masse svenskere her i klubben, som f.eks. Tobias Linderoth og min tidligere holdkammerat Nicholas Sharro som jeg nu genforenes med."

Svensson skal fremover trække FCK-trøjen over hovedet

LosCules
Gæst

« Svar #17: 22 Okt 2005, 10:28 »

FCK og Viborg delte

I sæsonens 3. kamp skulle FCK spille mod Viborg. Det blev en kedelig affære og den endte ligesom FCK's kamp mod Sønderjyske med cifrene 0-0.

I første halveg var der et par chancer til begge hold. En af dem fik Viborgs Steffen Højer, da han modtog en bold fra svenske Martin Åslund, og han skød på mål, men FCK-målmand Jesper Christiansen reddede.

Og Marcus Allbäck fik også en chance, da han modtog en bold fra debutanten Anders Svensson, men han kunne ikke få bolden forbi Viborg-målmand John Alvbåge.

I anden halveg fik svenske Marcus Allbäck faktisk bolden i mål, på aflevering fra Michael Silberbauer, men målet blev tilsyneladende annuleret fordi der var offside.

Efter kampen havde FCK-manager Bo Zhao denne kommentar: "Jeg er skuffet, det er d et eneste jeg kan sige. Jeg gav spillerne en opsang både i pausen og i slutningen af kampen, men det har de tilsyneladende ikke levet op til."

LosCules
Gæst

« Svar #18: 22 Okt 2005, 10:47 »

FCK fik storsejr over Atlantas

I kvalifikations runden til UEFA-cuppen skulle FCK spille mod litauiske Atlantas og det blev til en 6-1 sejr over litauerne.

Efter blot 3 minutter kunne Thomas Røll bringe FCK foran, da han fik en aflevering fra Peter Ijeh og på et tomt mål kunne han nemt sætte bolden i mål. Og efter 11 minutter øgede Thomas Røll FC Københavns føring, da han driblede forbi en Atlantas-forsvarer og sendte bolden i mål.

Og efter 34 minutter sendte Peter Møller bolden i mål, da Martin Bergvold sendte en aflevering indover som Peter Møller kun behøvede at sætte hovedet på for at få bolden i mål.

Og efter 47 minutter sendte FCK's Peter Ijeh bolden i mål, da han skød i udkanten af feltet og det gav resultat, da den litauiske målmand, ikke fik reddet bolden og derefter gik den jo så i mål.

Og efter 72 minutter kunne Martin Bergvold også score et mål, da han fik en aflevering fra Elrio van Heerden som han headede i mål.

Balciunas fra Atlantas fik dog reduceret efter 83 minutter, men det ændrede ikke meget, da Elrio blot 2 minutter senere satte foden på Martin Bergvolds indlæg, så den endte i målet.

LosCules
Gæst

« Svar #19: 22 Okt 2005, 11:16 »

Nederlag til FC Midtjylland

FCK tabte 3-1 til FC Midtjylland i en jævn affære, hvor FC Midtjylland dog var mere effektive end københavnerne.

Efter 11 minutter havde Peter Møller dog bragt FCK foran, da han modtog en stikning fra Anders Svensson som han sendte i mål, bag FC Midtjylland-målmand Ola Tidman, der var mere eller mindre chancesløs.

Dog fik David Nielsen udlignet for midtjyderne, da han fik en aflvering fra 20-årige Mikkel Thygesen, som han sendte i mål, bag landsholdets reserve-keeper Jesper Christiansen.

Efter pausen havde Marcus Allbäck en chance for at bringe FC København foran igen, da han modtog en aflevering fra indskiftede Álvaro, som han sendte mod mål, men Ola Tidman reddede skuddet.

Og efter 82 minutter bragte et selvmål fra Michael Gravgaard FC Midtjylland foran for første gang i kampen, da han fik fumlet bolden ind i eget net. Og i kampens overtid fik Babajide Collins bolden i FCK's net endnu en gang.

Alvaro Santos hilste på sin kommende klubkammerat efter kampen.

LosCules
Gæst

« Svar #20: 22 Okt 2005, 11:29 »

FCK tabte og røg ned på bundplads

FCK tabte på et mål i overtiden til Silkeborg. Det var Henrik Schnedler der scorede for Silkeborg.

FCK scorede efter 31 minutters spil på Marcus Allbäck. Han driblede forbi Silkeborgs backspiller Hamm, og sendte fra en rimelig spids vinkel bolden i mål. Men efter 51 minutter fik Silkeborgs Thomas Raun udlignet, da han fik en aflevering fra Muhammed Akinci som han sendte direkte i målet.

FCK fik en chance efter 66 minutter, da Álvaro Santos blev spillet fri af Thomas Røll, og da han sparkede bolden mod mål, var det kun med nød og næppe at David Preece i Silkeborg-målet reddede brasilianerens skud.

Og efter 79 minutter kunne Simon Nagel bringe Silkeborg IF foran, da han modtog en aflevering fra Henrik Schnedler som han omsatte til et mål. Men blot minuttet senere kunne FCK udligne. Det var igen svenske Marcus Allbäck der var på pletten, da Martin Bergvold sendte en aflevering indover som han kunne heade i mål. I kampens overtid sendte Henrik Schnedler dog alle 3 point hjem til Silkeborg, da han scorede på direkte frispark.

Thore
Manager

« Svar #21: 22 Okt 2005, 11:51 »

Spændende læsning og godt skrevet. Selvom det vidst ikke just går godt for dig.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

LosCules
Gæst

« Svar #22: 22 Okt 2005, 11:57 »

Selvom det vidst ikke just går godt for dig.

Nej det kan man ikke sige, men jeg giver ikke op Wink.

Kan sige jeg jagter en effektiv angribere Smiley.

LosCules
Gæst

« Svar #23: 22 Okt 2005, 12:17 »

FCK fik uafgjort mod FC Nordsjælland

FCK skuffede endnu engang, da de kun fik uafgjort mod FC Nordsjælland. Álvaro scorede FCK's mål, mens Dennis Bo Mortensen udlignede for nordsjællenderne.

Efter allerede 24 minutter havde brasilianeren Álvaro Santos scoret for FCK. Den 25-årige angriber, fik en aflevering af Anders Svensson som han omsatte til mål. Efter 39 minutter kunne FC Nordsjællands Mads Junker have udlignet for hans hold, da han modtog en aflevering fra Anders Due, men Junker fik ikke bolden sparket i mål, men derimod over mål.

Efter godt en halv times spil udlignede FC Nordsjælland. Den tidligere Skjold-spiller Dennis Bo Mortensen fik nemlig sparket bolden i mål, da Anders Due sendte et hjørnespark indover som han satte foden på. Og i kampens overtid var Peter Møller tæt på da Thomas Røll sendte et hjørnespark indover, som han headede til, men bolden svævede desværre forbi mål.

Peter Møller der her ses i kamp for det danske landshold
« Seneste Redigering: 22 Okt 2005, 12:19 af LosCules » Logged

LosCules
Gæst

« Svar #24: 22 Okt 2005, 12:28 »

Sejr over Atlantas

FCK sejrede i kvalifikationsrunde n til Uefa cuppen over litauiske Atlantas med cifrene 4-1. De er nu videre med 11-2 samlet.

Efter et lille kvarters spil var Marcus Allbäck tæt på at score, da han modtog en aflevering fra Martin Bergvold som han sendte mod mål, men Atlantas' målmand Adomaitis reddede bolden med lidt held. Og da der var spillet 32 minutterl sendte Peter Ijeh dog bolden i mål, da Michael Silberbauer sendte en aflevering indover som han headede i mål.

Og efter 50 minutter øgede Peter Møller FCK's føring, da han sparkede bolden i mål da Thomas Røll havde spillet Møller helt fri. Og 5 minutter senere var Peter Møller igen på pletten, da Bergvold sendte bolden indover og angriberen med tallet "32" på rygget sendte bolden i mål. Og efter en times spil kunne Peter Møller igen sende bolden i mål, på aflevering af Elrio van Heerden. Jankauskas scorede et trøstemål, da der var spillet 73 minutters spil.

LosCules
Gæst

« Svar #25: 22 Okt 2005, 12:52 »

Store dommer-fejl sender FCK hjem med nederlag

Efter et par grimme dommerfejl fra Knud Stadsgaard kunne FCK tabe med hele 4-2 til Esbjerg fB. Peter Møller scorede begge FCK's mål, mens Jan Kristiansen, Simon A. Pedersen og Demba-Nyrén scorede EfB's mål. Sidstnævnte scorede to gange.

Efter blot 18 minutter havde Njogu Demba-Nyrén bragt Esbjerg fB foran, da han sparkede Jan Kristiansens aflevering i mål. Men efter 36 minutters spil fik angrebs-veteranen Peter Møller udlignet. Møller skød på mål i udkanten af feltet på en forholdsvis spids vinkel og bolden svævede i mål, bag Esbjergs målmand Lars Winde. Men blot 3 minutter senere fik Esbjerg fB et straffespark. Jan Kristiansen sparkede bolden i mål, bag svenske Nicholas Sharro.

Efter 50 minutter fik FCK-spilleren Michael Gravgaard headet bolden i mål, men helt uforståeligt, blev der dømt frispark af dommer Knud Stadsgaard. Tv-billederne viste at Gravgaard eller andre FCK-spillere ikke begik noget som helst frispark. Men efter 69 minutter udlignede Peter Møller, da Anders Svensson sendte en meget præcis aflevering til Møller, som han sendte i mål. Men ti minutter senere bragte Simon Pedersen Esbjerg foran, da han modtog en aflevering fra Jerry Lucena som han sparkede i målet. Og efter 86 minutter var Peter Møller igen på pletten, da Thomas Røll sendte en stikning til Møller som han sendte i mål, men der blev helt uforståeligt dømt offside. Og så kunne Njogu Demba-Nyrén sende bolden i mål i overtiden og gøre det til 4-2.

LosCules
Gæst

« Svar #26: 22 Okt 2005, 13:08 »

Zhao: "Uden resultater skrider jeg"

FCK's manager Bo Zhao er nu på nippet til at forlade FC København efter den værste sæsonstart nogensinde i klubbens historie.

Dette siger Bo Zhao: "Hvis ikke vi vinder i Superligaen indenfor de næste 3 kampe, så skrider jeg. Det er ikke min skyld at vi ikke har levet op til forventningerne, men jeg mener at det derimod er spillernes skyld. Hvad kan jeg gøre ved det?"

"Det er jo ikke min skyld at spillerne hellere vil sove i sofaen og spise nogle chips istedet for at spille fodbold."

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 22 Okt 2005, 13:25 »

Super god læsning ellers.... Ærgerligt du ikke kan få gang i dine spillere!

LosCules
Gæst

« Svar #28: 22 Okt 2005, 13:34 »

Zhao forlader Parken

FCK-manager Bo Zhao har besluttet sig for at stoppe som manager for FC København.

Og allerede nu går rygterne om hvem der bliver den næste træner for FC København og mediernes favorit er tilsyneladende Lars Højer Nielsen, der tidligere har spillet for FCK.

Medierne har også nogle andre bud, nemlig Allan Simonsen, Poul Hansen eller Roland Nilsson, FC Københavns ledelse vil ikke kommentere sagen og det vil Bo Zhao heller ikke.

LosCules
Gæst

« Svar #29: 22 Okt 2005, 13:35 »

Der vil komme en ny blog før eller senere fra min side. Om det bliver i dag må tiden vise Wink.
Jeg beklager, men mine managerevner er vist ikke i top og med kun 2 point på 11 kampe, kan jeg ikke stille noget op Ubeslutsom. Men nu skal et nyt spil startes op Wink.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010