home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 700 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Cruzeiro
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Cruzeiro  (Læst 3212 gange)
7kfum
Gæst

Cruzeiro
« : 22 Jun 2006, 20:46 »

Som faste brugere nok ved har jeg ikke FM... Sur Men Fifa Manager 06.... Skal lige siges at jeg køber FM næste år.... Thumbs Up

I denne blog vil jeg indlede et nyt synspunkt nemlig bestyrelsens synspunkt...

Ny træner!

Jeg vil indlede med lidt om mig selv. Jeg hedder Alvimar Perrela er Bestyrelses formand i Cruzeiro. Siden 2003, hvor vi vandt det Brasiliens mesterskab og pokalturnering, er resultaterne ikke gået som jeg ville have det. Derfor kigger jeg nu efter en ny træner. Vi har haft en masse store navne inde og vende men de 3 bedste er nu i "finalen" om posten. De 3 er Vanderlei Luxemburgo, Javier Aguirre og Guus Hiddink. Jeg vil give et eksempel fra jobsamtalerne, hvor jeg giver dem alle 3 de 3 samme spørgesmål.

Vanderlei Luxemburgo

Vanderlei, Hvad kan du gøre ved Cruzeiro som andre ikke kan?

Jeg ved ikke om jeg kan så meget som andre ikke kan. Men jeg vil da forsøge.

Hvad er er dit mål med Cruzeiro?

At brænge dem ind til deres nye storhedstid...

Hvad vil du kigge på at forstærkninger?

Jeg kigge på forstærkninger på mange pladser. Da jeg ikke synes klubben har nok rutinerede spillere.

Javier Aguerro

Javier, Hvad kan du gøre ved Cruzeiro som andre ikke kan?

Jeg vil brænge dem til mesterskaber i massevis!

At vinde alt hvad der er muligt for os at vinde!

En venstre back og et par angribere, et par centrale midtbaner så vil vi vinde, vinde og vinde!.

Guus Hiddink

Guus, Hvad kan du gøre ved Cruzeiro som andre ikke kan?

Jeg vil starte med at etablere dem som top hold. Når det er gjort skal der så mesterskaber på bordet. Og derefter bygges videre så vi kan fortsætte i samme stime

At få et etableret tophold i Brasilien, samtidig med at udnydte alle talenter optimalt.

En højre back, en venstre midtbane og en frontangriber. På den højre har jeg tankerne på Fabio Luciano. På den venstre midtbane er tankerne på Geovanni. Og frontangriberen vil jeg fortrække Alexander Frei.

Ja jeg var ikke i tvivl og det var der ingen af de andre der var heller. Jeg VILLE have Guus Hiddink.

Starten

1. Juni

I dag gjorde vi det så offentligt at vi havde valgt Guus Hiddink som ny træner. Pressen var ellevilde, da Guus Hiddink samtidig offentlig gjorde at han havde takket JA til Brasillien om jobbet som landstræner.

2. Juni

Dagen efter Guus Hiddink har tiltrådt valgte jeg at takke JA til et Sponsor tilbud fra Nokia. Aftalen var meget indbrigende med en engangs sum på 12,5 millioner $

3. Juni

Det har været 3 begivenhedsfulde dage og i dag kunne jeg så præsentere vores nyeste køb, Fabio Luciano. Præcis som Guus havde lovet havde han forhandlet kontrkten i hus. Og vi fik ham for den nette sum af 1,3 mil. $

Mere i morgen eller om 9 dage...
« Seneste Redigering: 22 Jun 2006, 20:48 af 7kfum » Logged

MisterFCK
Gæst

Sv: Cruzeiro
« Svar #1: 22 Jun 2006, 22:10 »

Det ser rigtig godt ud Thumbs Up Jeg kan især godt lide starten hvor du udspørger de 3 managers Wink Grin

United-styrer
Gæst

« Svar #2: 23 Jun 2006, 10:23 »

Cruzeiro har virkelig et klassehold. Det skal blive spændende at se, hvad du får ud af dem.

Dusty78DK
Manager

« Svar #3: 23 Jun 2006, 11:20 »

Held og lykke i Sydamerika! Håber du får mere ud af Cruzeiro end jeg gjorde i min blog for længe siden ...

7kfum
Gæst

« Svar #4: 24 Jun 2006, 11:10 »

Tak for alle de gode ord.... opdaterer den først på lørdag da jeg er på lejr der til...Opstemt

7kfum
Gæst

« Svar #5: 01 Jul 2006, 16:14 »

Jeg er kommet hjem for lejr i dag... Smiley men er vildt træt så opdatering må i vente til med i morgen...

7kfum
Gæst

« Svar #6: 02 Jul 2006, 10:04 »

12. Juni

I dag kunne jeg så præsentere endnu et stortnavn til min trup. Det var nemlig Geovanni der var tale om. Han kan spille både i midten, i højre side og i venstre side på midtbanen. Han kommer fra Benfica, og han har kostet klubben 1,7 mil. $. Han vil spille på den venstre midtbane, og være en bærende del af truppen. Han har fået tildelt nummeret 7 på ryggen.

13. Juni

Efter lang tid forhandling afslog Alexander Frei vores tilbud, og røg i stedet til Dortmund.

29. Juni

Så fandt vi endelig en angriber. Og det blev Omar Bravo der skulle have trøjen med nummer 11 over sig. Og samtidig ansvaret for at scorer mål i Cruzeiro. Han kommer fra Guadajalara for 1,8 mil. $

1. August

I dag kom Guus op på mit kontor med den opstilling som han forventet han vil bruge i denne sæson. Han gav mig en lille gennemgang:

Placering: Navn. Karakter. Alder. Spillertype. Note om spiller.

Målmand: Fabio. 7/10. 24. Hans styrke er klart at han er stærk i målfeltet, det der gør ham sådan er at han er god til at styre indlæg og er god til at bokse den væk.

Højre back: Fabio Luciano. 8/10. 30. Angrebsorienteret. Han er god til at markerer spillere, han har en god evne til at få sat en ordentlig tackling ind, og er udemærket i hovedspillet. Deruover er han god til at holde bolden inde til kroppen og andre fremad rettede ting.

Venstre back: Leandro. 7/10. 26. Angrebsorienteret. Kan slå nogen rigtig gode indlæg men er derimod dårlig de mere forsvarsorienteret ting.

Midterforsvarer: Edu Dracena. 8/10. 24. Bold vinder. Er god til alle de forsvarsorienteret ting og er min forsvars styrmand.

Midterforsvar: Argel. 7/10. 30. Forsvarorienteret. Er god til de forsvarsorienteret ting og har dertil en god styrke.

Defensiv midtbane: Maldonado. 8/10. 25. Box til Box. Er god i forsvaret og har derudover et godt langskud, en formidabel styrke og en god udholdenhed.

Central midtbane: Adriano. 8/10. 28. Playmaker. Han har en virkelig god technique og slår nogen virkelig gode hjørnespark.

Højre midtbane: Maurinho. 8/10. 26. Angrebsorienteret. Hans accelaration og indlæg er svagt at finde mage til i den brasillianske liga.

Venstre midtbane: Geovanni. 8/10. 25. Fløjspiller. Hans klare styrke er hans kreativitet og langskud.

Hængende angriber: Kerlon. 9/10. 17. Playmaker. Hans driblinger og kreativitet er svært at finde mage til. Og derudover er der også hans evne til at lave et spektakulært træk lige pludselig og hans boldomgang utrolig.

Angriber: Omar Bravo. 8/10. 25. Dribbler. Hans hurtighed og afslutninger er klart hans styrke.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2006, 19:51 af 7kfum » Logged

Mikkellas
Gæst

« Svar #7: 02 Jul 2006, 11:18 »

God gennemgang af holdet, held og lykke med holdet Thumbs Up

7kfum
Gæst

« Svar #8: 02 Jul 2006, 19:49 »

Er der nogen der har nogen kommentarer til mit eventuelt hvor det kunne blive bedre...

Mikkellas
Gæst

« Svar #9: 03 Jul 2006, 00:38 »

Din venstreback fordi han ikke er så god i det defensive som du skriver Thumbs Up

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #10: 03 Jul 2006, 11:40 »

Er lidt rundt på gulvet er du præsident eller manager eller begge dele   crazy

Brodtgaard
Manager

« Svar #11: 03 Jul 2006, 13:27 »

Hængende angriber: Kerlon. 9/10. 17. Playmaker. Hans driblinger og kreativitet er svagt at finde mage til. Og derudover er der også hans evne til at lave et spektakulært træk lige pludselig og hans boldomgang utrolig.

Du mener vel at Kerlon's kreativitet er svært at finde magen til   ??     Wink

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

wirenfeldt
Gæst

« Svar #12: 03 Jul 2006, 13:45 »

Er der nogen der har nogen kommentarer til mit eventuelt hvor det kunne blive bedre...
Du skal tage at skrive 1,3 mio .. Istedet for mil. For hvis det er helt rigtigt, så ved man ikke om det er mio. eller mia. Wink Bare en lille detalje.. Noget andet er, hvorfor kommer træneren med notér til dig om spillerne, da du har været der i længere tid, også nok godt ved hvem de er og hvor gode de er Wink

7kfum
Gæst

« Svar #13: 03 Jul 2006, 19:50 »

Din venstreback fordi han ikke er så god i det defensive som du skriver Thumbs Up

Har desværre lidt rod i økonomien, så det må desværre vente med nogen køb, i lidt tid...

7kfum
Gæst

« Svar #14: 03 Jul 2006, 19:50 »

Er lidt rundt på gulvet er du præsident eller manager eller begge dele   crazy

Jeg er Præsident/ Bestyrelsesformand. ..

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010