BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Der var du kun heldig NooNoo!!!
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Det er godt gået 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hvorfor har jeg mistet 5000?!  Jeg oddsede på uafgjort, ergo skal jeg have 3300 ind på kontoen?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NooNoo
|
|
Der var du kun heldig NooNoo!!!
Jeg brugte bare min sunde fornuft 
|
|
|
|
|
|
R O T R
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Det er godt gået  Ja, hvad sker der?  Jeg mister, og får point, i samme runde? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Ingen der har en løsning, på dette mystiske noget?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Ingen der har en løsning, på dette mystiske noget?
Det var mig der satsede 5000 på Kroatien. Dette bedes admin rette!! Gosser skal ikke gå og være ked af det! Desuden står mine -5000 ikke på listen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Det var mig der satsede 5000 på Kroatien. Dette bedes admin rette!! Gosser skal ikke gå og være ked af det!
Desuden står mine -5000 ikke på listen!
Du var ellers lige ved at slippe af sted med det! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Du var ellers lige ved at slippe af sted med det!  Snydere vinder aldrig..., eller hvad man nu siger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
|
|
Hovsa, der var da vist lige sket en fejl med at gosser havde overtaget tabet fra absalonsen der  Det må være BlaZZo's skyld  Er hermed rettet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Jaja, bare gi mig skylden fordi du ikke har tjek på noget som helst!! Det du laver er faktisk fyringsgrundlag! Så mon ikke du får en PM fra Sune en af dagene!! 
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
|
|
Jaja, bare gi mig skylden fordi du ikke har tjek på noget som helst!! Det du laver er faktisk fyringsgrundlag! Så mon ikke du får en PM fra Sune en af dagene!!  Hehe ingen kommentar  Heldigt der er løndag på mandag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Hehe ingen kommentar  Heldigt der er løndag på mandag  Så må i ikke lave nogen odds konkurrencer indtil da vel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
|
|
hehe nej det kan der være noget om.. Plejer jo at være mr. Hawk1nZ der står for det så skal ikke kunne sige hvad han pønser på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|