home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup  (Læst 8652 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Michael Laudrup
« : 21 Okt 2005, 11:47 »

Læste lige den her nyhed inde på onside.dk
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=145261

Det er et flot skulderklap til Laudrup, men om man kan betegne ham som Europas 3 bedste træner ved jeg nu ikke helt. Jeg tror personlig nok at Laudrup skal blive en klasse træner, mon ik han bliver træner for en stor spansk klub på et tidspunkt...

Hvad tror i Laudrups potientale er til?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #1: 21 Okt 2005, 11:51 »

Dansk klubtræner og måske lige landsholdstræner... Men træner for en storklub i udlandet.. Tror jeg ikke ville ske for ham
Logged

R O T R

LosCules
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #2: 21 Okt 2005, 11:51 »

Ingen tvivl om han er en dygtig træner, men synes nu ikke at han er god som de har bedømt ham til. En stor klub i spanien skal han sikkert nok komme til :-/.

Men synes han burde være blevet placeret på 10-20 . pladsen Wink.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #3: 21 Okt 2005, 11:57 »

selvom jeg er kæmpe brøndby mand så syns jeg ik laudrup er blandt verdens 3 bedste trænere. ik engang de 10 bedste.. jeg er ikk i tvivl om at han nok skal blive det.! men ik som det er nu...
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #4: 21 Okt 2005, 11:59 »

Godt være han er en god træner.. Men fik han f.eks et job som træner i Randers.. Ja så ville han ikke engang være i top 20 efter min mening heh. BIF er jo et topnavn i dansk bold og nok også derfor de gir ham lidt mere heh
Logged

R O T R

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #5: 21 Okt 2005, 12:02 »

Jeg mener ikke engang han høre til blandt de 25 bedste, men nu bedømmer de jo også ud fra talent, og det vil jeg påstå er meget stort ved Laudrup. Jeg tror også han er en god taktiker, mit indtryk er også at han på det personlig plan er en skide god træner.
Man skal heller ikke glemme hans navn, er sikker på han ville kunne få et job i en bund/middel klub i den bedste spanske række, bare fordi han er Michael Laudrup.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #6: 21 Okt 2005, 13:26 »

Der er ingen tvilv om af Laudrup er den bedste Danske træner, men så man placere ham foran Mourinho, Carlos Bianci og mange flere, som uden tvilv er bedre trænere.

Se selv på Mourinho som er på 4. pladsen. Han vandt Champions League med FC Porto, og han skiftede derefter til Chelsea for af lave flere store resultater som også er lykkedes.

Min top tre:
1. Mourinho, Chelsea
2. Felix Magath, Bayern München
3. Rafael Benitiz ( tror det er sådan det staves ), Liverpoll
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #7: 21 Okt 2005, 14:01 »

Jeg vil nu sige at Morten Olsen er Danmarks bedste træner.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #8: 21 Okt 2005, 14:02 »

Aaarh...
Laudrup har mere klasse.
Håber personligt på af han bliver landstræner !
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #9: 21 Okt 2005, 14:03 »

Ja så er du heller ikke helt normal jo Wink
Kan da ikke sige Olsen er den bedste

Er en bøgetosse hehe
Logged

R O T R

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #10: 21 Okt 2005, 14:05 »

Ja så er du heller ikke helt normal jo Wink
Kan da ikke sige Olsen er den bedste

Er en bøgetosse hehe
Hvad mener du helt præcist med det indlæg ?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #11: 21 Okt 2005, 14:06 »

Jeg mener bestemt ikke Laudrup er bedre end Morten Olsen. Men Laudrup skal da nok blive bedre end Olsen, men der går nok nogle år først.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

LosCules
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #12: 21 Okt 2005, 14:08 »

Kan ikke være mere enig end jeg nu er med Thore Wink.

Laudrup er ikke bedre end Olsen - Men har potentiale til det Smiley.
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #13: 21 Okt 2005, 14:18 »

Jeg mener at efter det som Olsen har præsteret så kan man ikke ligefrem sige at han er den bedste træner...
Logged

R O T R

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #14: 21 Okt 2005, 14:27 »

Jeg mener at efter det som Olsen har præsteret så kan man ikke ligefrem sige at han er den bedste træner...

Tænker du på VM? jeg syntes Olsen har gjordt et utrolig godt arbejde med landsholdet siden han overtog det. Man kan ikke forvente at et lille land som Danmark skal være med ved hver eneste slutrunde.
For mig er det helt forfærdenligt at vi ikke er med, da jeg kun kan huske VM hvor Danmark har været med. Min far derimod tager det ikke så tungt, han er trods alt vant til at Danmark ikke er med.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010