home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Tottenham Hotspur FC/Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg ændre på noget?  (Afstemning slut: 30 Jun 2006, 11:26)
Ja. (Skriv hvilket i tråden.)
- 1 (20%)
Nej, bloggen er fin som den er.
- 4 (80%)
Antal Stemmer: 5

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur FC/Danmark  (Læst 11387 gange)
Kerm
Landsholdsspiller

Tottenham Hotspur FC/Danmark
« : 18 Jun 2006, 15:36 »

Tottenham Hotspur FC

Kort notits:
- Denne blog starter 1½ sæson inde i spillet og det er min første blog, derfor håber jeg på noget support og kritik alt efter om I kan lige den.

Jeg vil lige kort fortælle hvad der er skete i første sæson.

Sæsonen 2005/2006

Handler ind.

- De 6 spillere jeg fik hentet næsten alle haft stor betydning for holdet. En enkelt er så dog allerede solgt videre.

Handler ud.

- Bemærkelses værdigt er, at Portsmouth har købt 3 af mine 4 solgte spillere. Mange spørger sikkert ind til salget af henholdsvis Michael Carrick og Robbie Keane. Det er rimelig simpelt. De spillede ikke godt nok.

Ligaen, FA-cup ol.
- Ligaen vandt jeg. Kun 1 point foran Chelsea, men måtte desværre se mig slået overbevisende i FA-cup finalen med hele 1-3 mod et velspillende Manchester United hold, som helt klart havde fortjent pokalen.

Økonomi.
- Økonmien er forholdsvis stram når sæsonen starter ud. Eneste plus er dog, at lønningerne ligger under max.

Sæsonen 2006/2007

Handler ind.

- Radek Cerny er allerede hentet til klubben når man starter og er tilstedeværende i klubben, men spillersalget går først igennem 2006/2007. Derudover fik jeg hentet Sherman til klubben for 5,5 mill, hvilket har vidst sig at være en yderst fordelagtig investering.

Handler ud.

- Jeg, så at sige, tabte en del spillere på den frie transfer, men ikke det helt store her.

Ligaen, FA-cup ol.
- Da jeg var vinder af PL, skulle jeg spille omkring Charity Shield mod FA-cup vinderne Manchester United. På trods af massivt pres fra Manchesters side, formåede de ikke at score og Tottenham formåede overbevisende at hive sejren hjem via straffespark.

Økonomi.
- Eftersom jeg vandt PL fik jeg stillet små 220 mill. DKK til rådighed. Disse penge er langt fra brugt, da jeg føler jeg har de spillere jeg har brug for. Ledelsen valgte at udbygge White Hart Lane pga. klubbens internationale deltagelse.

I næste update vil jeg fortælle om de kampe, som jeg har spillet.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2006, 11:26 af Kerm » Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

MeeLo
Gæst

Sv: Tottenham Hotspur FC
« Svar #1: 18 Jun 2006, 16:10 »

Spændende. Forstår dog ikke dit salg af Michael Carrick.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #2: 18 Jun 2006, 16:14 »

Spændende. Forstår dog ikke dit salg af Michael Carrick.

Jeg havde ikke brug for ham, da jeg har Edgar Davids. Der er ganske vidst omkring 3 år mellem dem, men Edgar lå hele første sæson og rydtede op på den defensive.

Kerm

Helvede i Nord

MeeLo
Gæst

« Svar #3: 18 Jun 2006, 16:16 »

Carrick er da 23 år i første sæson? Og spiller næsten altid bedre end Edgar Davids.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #4: 18 Jun 2006, 16:18 »

Carrick er da 23 år i første sæson? Og spiller næsten altid bedre end Edgar Davids.

Tydeligevis ikke hos mig. Jeg var ikke i tvivl omkring salget af ham. Og slet ikke da jeg fik den pris for ham, som jeg fik. Ganske vist var det hans tilvurderet værdi, men han havde ingen træning.

Kerm

Helvede i Nord

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 18 Jun 2006, 16:22 »

Edgar er 33 år

og Carrick er langt bedre og du burde hverfald kunne havde presset dem om på 50mio

Come On You Spurs
COYS

lurking

ZhotLog
Gæst

« Svar #6: 18 Jun 2006, 16:22 »

Jeg solgte også Carrick til selvsamme Porthsmouth for 50 mio DKK (!) i første sæson. Davids spillede langt bedre og scorede også nogel langskudsmål!
Men så blev Edgar lidt gammel, slugte en stor løn hver måned, og i starten af 2. sæson købte jeg da bare Javier Mascherano (for næsen af Chel$ki) i stedet for! Så nemt kan det gøres!  Djævel

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #7: 18 Jun 2006, 16:27 »

Edgar er 33 år

og Carrick er langt bedre og du burde hverfald kunne havde presset dem om på 50mio

Tjae, kunne jeg formentlig godt, men var faktisk kun interesseret i at komme af med ham.

Jeg solgte også Carrick til selvsamme Porthsmouth for 50 mio DKK (!) i første sæson. Davids spillede langt bedre og scorede også nogel langskudsmål!
Men så blev Edgar lidt gammel, slugte en stor løn hver måned, og i starten af 2. sæson købte jeg da bare Javier Mascherano (for næsen af Chel$ki) i stedet for! Så nemt kan det gøres!  Djævel

Jeps, Edgar spiller godt den første sæson, men synes han er faldet af på den anden, så jeg har også været ude og investerer i en ny. Lorik Cana, da Manchester United ikke ville sælge Mascherano uanset beløbet.. Skuffet

Kerm

Helvede i Nord

Dusty78DK
Manager

« Svar #8: 18 Jun 2006, 16:38 »

Cárdenas er fantastisk, som du sikkert har fundet ud af, og med Lorik Cana er en fantastisk slider at have på midtbanen.

Det skal nok gå godt!  Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #9: 18 Jun 2006, 16:39 »

Cana er også en meget habil spiller!!  Smiley

Men fik Mascherano for 95 mio kr., hvilket må siges at være en god pris når han blev 3'er som årets spiller i PL, og 1'er i CL  Opstemt

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #10: 18 Jun 2006, 16:45 »

Cárdenas er fantastisk, som du sikkert har fundet ud af, og med Lorik Cana er en fantastisk slider at have på midtbanen.

Det skal nok gå godt!  Smiley

Cárdenas er intet mindre end genial, og han bliver bedre, håber jeg da! Opstemt - Cana har lavet enkelte dyre fejl og han mangler stadig sit første mål, selvom jeg er godt styk inde i sæsonen.

Cana er også en meget habil spiller!!  Smiley

Men fik Mascherano for 95 mio kr., hvilket må siges at være en god pris når han blev 3'er som årets spiller i PL, og 1'er i CL  Opstemt

- Nej, på ingen måder et dårlig køb, overhovedet. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Dusty78DK
Manager

« Svar #11: 18 Jun 2006, 20:03 »

Cana har lavet enkelte dyre fejl og han mangler stadig sit første mål, selvom jeg er godt styk inde i sæsonen.

Det overrasker mig lidt, for i Genoa var han den ultimative plæneklipper på den defensive midtbane i diamanten.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #12: 19 Jun 2006, 15:55 »

Det overrasker mig lidt, for i Genoa var han den ultimative plæneklipper på den defensive midtbane i diamanten.

Tjae, han har en enkelt gang spillet til 4? Det kostede ham så også en bøde på en ugeløn..

Kerm

Helvede i Nord

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 19 Jun 2006, 19:24 »

Godt valg af hold tottenham er en af mine helt klare favoritter i pl efter Man United self...

lyder også til at du har fået et ganske fornuftigt hold stablet på benene selvom salget af carrick også overraskede mig..

men held og lykke med resten af sæsonen indtil videre går det meget fint.. kunne du evt poste et ss af stillingen?

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #14: 19 Jun 2006, 19:33 »

Godt valg af hold tottenham er en af mine helt klare favoritter i pl efter Man United self...

lyder også til at du har fået et ganske fornuftigt hold stablet på benene selvom salget af carrick også overraskede mig..

men held og lykke med resten af sæsonen indtil videre går det meget fint.. kunne du evt poste et ss af stillingen?

Selvfølgelig kan jeg det.

Jeg er PT ved at skrive referater af de kampe jeg har spillet i 2007, så jeg spiller ingen kampe før jeg har gjort det.. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010