home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem vinder SAS-Ligaen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket hold kan kalde sig Danmarksmester 2005/2006?
AaB
AGF
AC Horsens
Brøndby IF
Esbjerg FB
FCK
FCM
FCN
OB
Silkeborg IF
SønderjyskE
Viborg FF

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vinder SAS-Ligaen  (Læst 8049 gange)
Bender
Gæst
 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #15: 03 Okt 2005, 08:59 »

Jeg har nu stemt med hjertet som en af de få tror jeg, men som det ser ud nu ser det desværre ud til at FCK der har trukket det længste strå i denne sæson  Ubeslutsom

Jeg syntes at det er ærgerligt at hold som Viborg og OB ikke lige har det sidste til at gå hele vejen, for det ville være godt for dansk fodbold hvis andre end BIF og FCK kunne komme til fadet og få del i de mange penge der er i de større turneringer, og derved få råd til beder spillere så vi kunne få noget mere dybde i ligaen, og den igen kunne blive interessant.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #16: 11 Okt 2005, 12:39 »

FCK snupper helt sikkert titlen i år, kan ses på deres gode form. Ubesejrede indtil videre, skal ikke koncentrere sig om UEFA-cuppen osv. FCK vinder både SAS-Ligaen, Dong Cuppen og Royal League Opstemt:D:D
Logged

Fremad A fan
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #17: 11 Okt 2005, 12:41 »

Tror også at FCK løber med titlen i denne sæson
Logged


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #18: 12 Okt 2005, 12:22 »

Hvor er det egentlig trist, at Superligaen er på et stadie, hvor der kun er 2, der kæmper om titlen.

...i hvert fald, hvis man kan tage afstemningen for gode varer - 2 ud af 20 har stemt på "en af de store",  Græder
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #19: 12 Okt 2005, 13:07 »

Hvor er det egentlig trist, at Superligaen er på et stadie, hvor der kun er 2, der kæmper om titlen.

...i hvert fald, hvis man kan tage afstemningen for gode varer - 2 ud af 20 har stemt på "en af de store",  Græder

Jae det er meget trist, og forstår dig fuldt ud. Sådan er det desværre efterhånden i mange ligaer.

DK: FCK og BIF
Skotland: Celtiv og Glasgow Rangers (Dog følger Hearts godt med for tiden)
Belgium: Anderlecht og Standard Liege (Nogle sæsoner også Club brügge)
Tyskland: Der har vi altid Bayern München i toppen som ender med at kæmpe mod et eller andet hold som slår igennem hvert år, ofte et forskelligt hold.

Osv..

Der er selvfølgelig ikke mange point mellem de forskellige klubber lige nu, men når vi når til slutningen, så er det oftest disse hold det står i mellem.. Trist, men såen er det nu engang
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #20: 14 Okt 2005, 15:01 »

Hvor er det egentlig trist, at Superligaen er på et stadie, hvor der kun er 2, der kæmper om titlen.

...i hvert fald, hvis man kan tage afstemningen for gode varer - 2 ud af 20 har stemt på "en af de store",  Græder

Det er vel 18 ud af 20 der har stemt på "en af de store"?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #21: 14 Okt 2005, 15:11 »

Stemte Viborg hhe
Logged

R O T R

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #22: 24 Nov 2005, 11:01 »

Jeg tror på FCK vinder, med Brønby's svingende form, kampe i UEFA, og lige nu deres dårlige morale .. Så er jeg næsten 100 % sikker på at Brøndby IKKE vinder.. 2. plads sikkert.. Viborg er ét godt bud på 3. pladsen..
Logged

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #23: 24 Nov 2005, 12:08 »

Den ligger lige til højrebenet til FCK, og tror bestemt også at de løber afsted med titlen. Tror at brøndby kunne have taget den hvis de ikke havde så hårdt et program contra FCK.
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #24: 25 Nov 2005, 23:01 »

Jeg tror på fck.
De har haft et super efterår selvom de sidste to kamp ikke har været så gode så kommer de igen og vinder guld Djævel
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #25: 25 Nov 2005, 23:04 »

Ja, jeg skrev i starten af denne tråd at jeg troede på FCK. Men her på seneste er det ligesom at der er et eller andet der har givet mig et håb om at Brøndby, ville rejse sig, og hive titlen hjem...

Så jeg tror på Brøndby Smiley
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #26: 28 Nov 2005, 09:03 »

Ja, jeg skrev i starten af denne tråd at jeg troede på FCK. Men her på seneste er det ligesom at der er et eller andet der har givet mig et håb om at Brøndby, ville rejse sig, og hive titlen hjem...

Så jeg tror på Brøndby Smiley

Selv om Brøndby fik stryg i UEFA'en, så kom de jo godt tilbage mod OB og fik rejst sig, så håbet om at sovsekanden igen skal løftes på Vilfort Park, lever nu igen  Thumbs Up
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #27: 28 Nov 2005, 15:03 »

håbet om at sovsekanden igen skal løftes på Vilfort Park, lever nu igen  Thumbs Up
Det skal du jo sige som BIF-mand Peace
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #28: 06 Dec 2005, 15:50 »

Tror jeg Bif gøre hvis de kan blive ved med at spille som de gør i Sas ligaen for tiden FORZA
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

zakii
Gæst
 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #29: 09 Dec 2005, 21:39 »

Fck vinder, randers rygger op. Og så ligger Brøndby, Fck og randers og kæmper om titlen.

Men angående afstemningen, så syntes jeg det er kedeligt og ta sårn en afstemning, man ved jo godt hvem folk vil stemme på, det ville jo være meget federe og lave en afstemning om hvem der ta 3 pladsen, så ville der jo være mange fler muligheder....  Cool
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010