home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem vinder SAS-Ligaen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket hold kan kalde sig Danmarksmester 2005/2006?
AaB
AGF
AC Horsens
Brøndby IF
Esbjerg FB
FCK
FCM
FCN
OB
Silkeborg IF
SønderjyskE
Viborg FF

Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Hvem vinder SAS-Ligaen  (Læst 8051 gange)
zakii
Gæst
 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #30: 09 Dec 2005, 21:40 »

Sår hvem ta 3 pladsen?Huh OB!!!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #31: 09 Dec 2005, 22:36 »

FCK fører jo "kun" med 4 point. Ryger Brøndby ud af Uefa Cuppen, så tror jeg på at de bliver danske mestre. Går de videre i Uefa Cuppen, tror jeg stadig på dem. Så ganske enkelt er min stemme gået til BIF. Jeg tror først på FCK, den dag hvor de sikrer sig guldet.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #32: 09 Dec 2005, 22:56 »

FCK fører jo "kun" med 4 point. Ryger Brøndby ud af Uefa Cuppen, så tror jeg på at de bliver danske mestre. Går de videre i Uefa Cuppen, tror jeg stadig på dem. Så ganske enkelt er min stemme gået til BIF. Jeg tror først på FCK, den dag hvor de sikrer sig guldet.

Alle talte om, at Brøndby ville sætte point til, da de kvalificerede sig til UEFA-gruppespillet.

Facts er så, at man siden den knalifikation, har hentet 2 point på FCK, så det har ikke været en ubetinget dårlig ting, at man har spillet med i Europa...
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #33: 10 Dec 2005, 00:06 »

FCK vinder - men det bliver tæt - de har en suveræn trup og mon ikke de henter forstærkninger i løbet af vinteren.
Men jeg vi som vanlig heppe på Brøndby og håber at de kan gøre det igen - på 3. pladsen havde jeg før sæsonen mit FCM - men ak ak sådan ender det ikke - mon ikke det bliver OB der tager den placering.

Uanset hvad så ser jeg frem til at SAS ligaen starter igen - spændende at se om et af holdene igen får gummiben.
Logged

YNWA

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #34: 10 Dec 2005, 00:16 »

FCK vinder - men det bliver tæt - de har en suveræn trup og mon ikke de henter forstærkninger i løbet af vinteren.
Men jeg vi som vanlig heppe på Brøndby og håber at de kan gøre det igen - på 3. pladsen havde jeg før sæsonen mit FCM - men ak ak sådan ender det ikke - mon ikke det bliver OB der tager den placering.

Uanset hvad så ser jeg frem til at SAS ligaen starter igen - spændende at se om et af holdene igen får gummiben.

Selvfølgelig er det FCK, der er favoritter til at vinde mesterskabet, men jeg håber  Wink

Iøvrigt har FCM også skuffet mig og jeg har svært ved at gætte på en 3'er i turneringen. Er sikker på at de to store nok skal holde hjem, men hvem der er bedst til at følge trop, er jeg usikker på.
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #35: 10 Dec 2005, 00:39 »

Jeg tror OB er et godt bud på en 3'er.

De har været stabilt kørende gennem hele efteråret, og Bruce Rioch virker som en fornuftig træner. Så har de også fået Martin Borre i gang, som kamp efter kamp spiller fremragende.
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #36: 10 Dec 2005, 01:29 »

Tror nu at Viborg beholder den meen alt kan jo ske
Logged

R O T R

LosCules
Gæst
 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #37: 10 Dec 2005, 12:59 »

* LosCules tror squ også at Viborg beholder 3. pladsen.

De har vist meget stabilitet i efteråret, nemlig!
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem vinder SAS-Ligaen
« Svar #38: 10 Dec 2005, 13:42 »

Viborg har da spillet som en pose nøddet et par gange her i slutningen af efteråret, og derfor tror jeg de lige så stille dumper ned i tabellen, og bliver overhældet af Ob og måske AaB.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010