|
SaneSoul
|
|
Herpå forummet har jeg nydt at I har indført alt+S og alt+P funktionerne som gør det lettere og hurtigere at deltage i debatten her. Men hvad med et Quick Reply felt i bunden af siden i en tråd, som fremhævet i dette eksempel fra et andet forum:  Det ville være en skøn feature. Thumbs up ellers 
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
Enig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
|
|
Done
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramos 4
|
|
Hold da kæft! damn you're good  and quite fast as well.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NooNoo
|
|
Han haxer for vildt ja
|
|
|
|
|
|
R O T R
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Svedigt!
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Lækkert!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Det går da galt når Zone 43 opdager det her  Ellers en meget god ide må jeg sige.:-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Endnu et eksempel på hvor vigtig Acido er for os Freaks...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Freak
Gæst
|
|
Flot arbejde!  Men nu bliver man jo nød til at huske smilies og lignende udenad! 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Jun 2006, 10:15 af Freak »
|
|
|
|
|
|
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
|
|
Flot arbejde!  Men nu bliver man jo nød til at huske smilies og lignende udenad!  Ikke nødvendigvis.. er jo ikke nogen der siger at du SKAL bruge hurtig-svar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Freak
Gæst
|
|
Jo for jeg er for doven til alt det andet,  medmindre jeg skal lave noget specielt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Sku fedt at det er kommet på, men mon jeg kan huske nogle smileys! De er vel heller ikke så vigtige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morientes