home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelseas vej til succes
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Chelseas vej til succes  (Læst 5303 gange)
Problem Barn
Gæst
 
Chelseas vej til succes
« : 20 Okt 2005, 23:49 »

Hvad er jeres mening om hvordan Chelsea har fået så meget succes? Altså ham olie russeren kommer med 80 milliarder, køber verdensklasse spillere og på den måde får succes.

Jeg synes det er som at bruge snydekoder. Hvis det er sådan kommer fodbold jo mere til at handle om at have mange penge end at kunne udvikle talenter.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #1: 21 Okt 2005, 08:10 »

Jeg vil starte med at spørge hvorfor folk har så ondt i røven over at Chelsea har succes. Hvorfor fik man ikke ondt i røven, da Real Madrid købte gevaldigt ind, eller da FC Barcelona købte gevaldigt ind osv.? Hvorfor får i lige pludselig ondt i røven over at Chelsea har succes? Mærkeligt for mig Wink.

Og det er desuden bestemt ikke nyt at penge er udslagsgørende i fodbold Smiley.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #2: 21 Okt 2005, 08:32 »

Hvad er jeres mening om hvordan Chelsea har fået så meget succes? Altså ham olie russeren kommer med 80 milliarder, køber verdensklasse spillere og på den måde får succes.

Jeg synes det er som at bruge snydekoder. Hvis det er sådan kommer fodbold jo mere til at handle om at have mange penge end at kunne udvikle talenter.

Tjah... Jeg kan nævner flere klubber der tidligere har købt spillere for de samme summer som CHelsea har brugt... REAL MADRID, FC BARCELONA, ARSENAL, JUVENTUS, MANCHESTER UNITED... skal jeg blive ved ??

Det kan godt være Chelsea har købt de spillere de har, men det er jo hverdag i dagens fodbold verden. Man kan jo også se sådan på det at markedet for fodboldspillere var gået i stå da ABramovich kom til og hans penge fik sat markedet igang igen.

Nu siger du så at Det kommer til at handle om at have mange penge end at udvikle talenter? Tager du i den sætning udgangspunkt i at Chelsea ikke har tænkt sig at udvikle talenter eller tager du udgangspunkt i virkeligheden, som lyder at Abramovich med sine penge har udviklet et topmoderne træningsanlæg og har hentet mange unge spillere til klubben for at udvikle dem det sidste for at få dem klar til Premier League.

Ved du så også at Chelsea, Abramovich og Mourinho satser på at Chelsea skal færidguddanne en masse unge spillere de næste år og holdet skal bestå mere og mere af talenter fra "egen" klub ?

Jeg ved det godt... En anden gang syntes jeg du skal komme med noget mere begrundet materiale og sætte dig ind i hvad du skriver om inden du rakker nogen ned.

Tilsidst vil jeg undskylde hvis der er en hård tone i mit indlæg, men det er et af mine ømme punkter Opstemt
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Michael
Gæst
 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #3: 21 Okt 2005, 08:39 »

Som LosCules, så forstår jeg heller ikke din bitterhed.. Det er et tydeligt tegn på misundelse over, at Chelsea har gjort det rigtige..
Hvorfor er det som, at bruge snydekoder?? Det kræver altså mere end blot et stjernehold, at få succes. Bare se på Real Madrid.. De må dælme ha fået de falske snydekoder hva... De købte jo også megastejerner, men uden held..

En anden ting er, at de spillere Chelsea har købt, er ikke lutter verdens stjerner. De har måske den status nu, men da de blev købt, var de ikke under denne betegnelse.

Hvor mange havde Didier Drogba som verdens stjerne i deres filosofi, førend han kom til Chelsea...?? Ikke mange... Dette er bare for at tage et eksempel.
Jeg forstår ikke alt den hysteri og misundelse, af en klub der forstår at gøre de rigtige ting. De har en genial træner, der i mine øjne er et taktisk vidunder, og det krydret med fantastiske spillere, giver et stærkt mandskab.

Men fortsat bare tuderiet over Chelseas succes, jeg nyder god underholdning...  Smiley
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #4: 21 Okt 2005, 16:40 »

Uanset hvem der køber stort ind, har pengene ødelagt fodbolden. Det handler sgu ikke om fodbold mere, men om forretning. Jeg synes det er godt at Fifas præsident er begyndt at tage afstand fra det, og måske gøre noget ved problemet.
Logged

Shaba
Gæst
 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #5: 23 Okt 2005, 13:50 »

Jeg vil starte med at sige:
Jeg holder selv med Manchester United, det skal ikke være nogen hemmelighed.

Jeg synes, at den måde Abramovich bare har spyttet penge i klubben på, ødelægger fodbolden totalt. Det er ikke længere muligt at vinde vha. egne talenter - det skal større og dyrere krafter til...   Skuffet

Nu vil jeg sige, at jeg bestemt ikke er misundelig på at Chelsea har fået den hjælp, for som sagt: Det ødelægger en del af fodbolden. Glazer har netop nævnt, at han vil give United uendelige midler til at vinde det engelske mesterskab og få flere sejre osv., og selvom det da godt kan lyde opløftende, så synes jeg bestemt også, at dette ødelægger fodbolden. Nu ender med, at det bliver min egen klub, det går udover  Græder

Det var lige mine 50 cents..
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #6: 23 Okt 2005, 13:58 »

Jeg hader Chelsea inderligt.
Det gør jeg virkelig Smiley

Men sådan er fodbold, og jeg tænker fremad, og håber blot på at det går galt når Roman lukker pungen for snuden af Chelsea...  funny

Før eller siden, kan penge ikke holde dem oppe. Alle hold kommer i krise, og det gør Chelsea også Smiley

Fremtiden ser lys ud, knægte Smiley Op med hovederne, og lad Chelsea tro de kan alt Smiley
Logged

Skaarup20
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #7: 23 Okt 2005, 15:37 »

Jeg mener ikke penge kan gøre alt , jo Chelsea har brugt en del penge på nye spillere men det er jo ikke nok bare at købe spillere man skal jo også kunne få dem til at spille godt sammen for med mange store spillere er der også mange egoer at man skal have tonet ned så jeg forstår ikke hvorfor at folk har så ondt i røven over at det går godt for chelsea de har jo bare fået deres hold til at fungere, de har meldt ud at de vil være en af de største klubber i verden og det er jo bare det de er i gang med Thumbs Up
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #8: 23 Okt 2005, 16:18 »

jeg har ikke noget imod chelsea holdet eller abramovich menmere noget imod alle de fans der PLUDSELIG er fans af chelsea.
Logged

Skaarup20
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #9: 23 Okt 2005, 16:27 »

jeg har ikke noget imod chelsea holdet eller abramovich menmere noget imod alle de fans der PLUDSELIG er fans af chelsea.

Det kan jrg også godt forstå der er jo lige pludselig mange at der holder med chelsea pga deres nuværende succes og alle deres stjerner. Jeg holder selv med chelsea og jeg må da indrømme at de rider på en meget stor bølge af succes lige for tiden men vi kender jo alle sammen til fodbold og ved at det ikke varer evigt  Wink
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #10: 25 Okt 2005, 17:10 »

Hvad er jeres mening om hvordan Chelsea har fået så meget succes? Altså ham olie russeren kommer med 80 milliarder, køber verdensklasse spillere og på den måde får succes.

Jeg synes det er som at bruge snydekoder. Hvis det er sådan kommer fodbold jo mere til at handle om at have mange penge end at kunne udvikle talenter.

Jeg ser som sådan ikke noget galt i, at Roman bruger sine penge på at lave en verdensklasseklub. Mange klubber er i forvejen ejet af enkeltpersoner, eller i hvert fald har enkelte personer stor magt over mange klubber. Berlusconi i Milan og Moratti i Inter er gode eksempler, men der er slet ikke så stor opmærksomhed omkring det.

Det er da klart, at Chelsea har en meget stor fordel i, at kunne købe de største stjerner (hvilket de alligevel ikke gør), når mange andre klubber selv udvikler talenter. Her vil jeg dog mene, at Real Madrid er en endnu større synder end Chelsea. Chelsea køber ikke de aller største stjerner (Mourinhos skyld), men i stedet spillere, der passer ind på holdet. Derimod køber Real Madrid ind for at tjene penge.
Logged

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #11: 25 Okt 2005, 17:40 »

Jeg Fatter ikke folk har ondt i røven over at Chelsea har fået noget succes, det har altid været en god fodboldklub, og nu er de´n begyndt at gøre som så mange af de andre helt stoooore at bruge lidt penge på indkøb... til forskel for mange af de andre klubber har chelsea haft succes med at sætte en masse dygtige spillere sammen, til forskel fra f.eks. real madrid som har verdens bedste spillere de kan BARE IKKE SPILLE SAMMEN!!!
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

LosCules
Gæst
 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #12: 25 Okt 2005, 17:43 »

Jeg Fatter ikke folk har ondt i røven over at Chelsea har fået noget succes, det har altid været en god fodboldklub, og nu er de´n begyndt at gøre som så mange af de andre helt stoooore at bruge lidt penge på indkøb... til forskel for mange af de andre klubber har chelsea haft succes med at sætte en masse dygtige spillere sammen, til forskel fra f.eks. real madrid som har verdens bedste spillere de kan BARE IKKE SPILLE SAMMEN!!!

Det dér det rammer ALT det rigtige! Bulls Eye!! Smiley.

Fatter ikke hvorfor folk får så ondt i røven over det Wink. Hvorfor fik folk ikke ondt i røven over at Real madrid "købte" sig til succes? Men når Chelsea begynder at købe, så begynder folk at få ondt i røven...
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelseas vej til succes
« Svar #13: 25 Okt 2005, 17:45 »

Tja Chelsea beholder da deres spillere en tid mens Real f.eks har den politik at der skal minst 1 topspiller til klubben om året.. Dette er da også lamt..

Og hvad så om der er gået penge i bolden.. Sker med alt. Kunne i se Døllefjelde Musse hvis der lige kom et par 100 mill i røven på dem. Ville da gøre det samme som de gør i andre top klubber nu til dags.. Købe sig til success. Er da den eneste måde at tjene penge på.. Og vil altid være det
Logged

R O T R

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010