home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 817 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Det går bare totalt skidt!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Det går bare totalt skidt!  (Læst 7720 gange)
MeeLo
Gæst

Sv: Det går bare totalt skidt!
« Svar #30: 15 Jun 2006, 13:20 »

Jeg synes du skal slappe lidt af BBB, før du har reelle fakta. Det er dig der er på dybt vand, hvis det viser sig at du tager fejl.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #31: 15 Jun 2006, 13:26 »

Jeg synes du skal slappe lidt af BBB, før du har reelle fakta. Det er dig der er på dybt vand, hvis det viser sig at du tager fejl.

Jep i know.

Var lidt for hurtig ude, men synes nu stadig det virker underligt, men var uden tvivl for meget fremme i skoene. Men lad os nu lige se hvad det udvikler sig til, og så kan man ta' den derfra.

Zone43: Hvorfor vil du ikke have fejlene i spillet rettet? Det er altså et meget bedre spil du får, når du har downloadet patchen.

MeeLo
Gæst

« Svar #32: 15 Jun 2006, 13:30 »

Hvorfor ikke bare lægge det bag sig?

Det kan godt være at man skal støtte firmaet ved at købe spillet osv. men jeg er sådan set bedøvende ligeglad med om Zone 43 har en crack eller det originale spil, mit syn på ham vil også være det samme.

Zone 43
Manager

« Svar #33: 15 Jun 2006, 13:33 »

Zone43: Hvorfor vil du ikke have fejlene i spillet rettet? Det er altså et meget bedre spil du får, når du har downloadet patchen.

Jeg kan vel godt hente det, men jeg fatter ikke en pind af hvordan man gør Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #34: 15 Jun 2006, 13:36 »

Jeg kan vel godt hente det, men jeg fatter ikke en pind af hvordan man gør Ubeslutsom

Det er pærelet.

Du downloader den her fra siden. Så dobbeltklikker du på den når den er downloadet, og hvis du ikke har ændret i din standardsti til FM06, så skal du bare trykke på den anden knap end "quit".  Wink Kan ikke lige huske hvad det er, men det er ihvertfald rimelig enkelt.

Du bliver glad for det!  Thumbs Up

kauster
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 15 Jun 2006, 13:37 »

Ahh det er der hunden ligger begravet Wink

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #36: 15 Jun 2006, 13:51 »

Det vil sige at du heller aldrig har opdateret de gamle udgaver?

MeeLo
Gæst

« Svar #37: 15 Jun 2006, 13:53 »

Det siger vel sig selv..

Zone 43
Manager

« Svar #38: 15 Jun 2006, 13:54 »

Det er pærelet.

Du downloader den her fra siden. Så dobbeltklikker du på den når den er downloadet, og hvis du ikke har ændret i din standardsti til FM06, så skal du bare trykke på den anden knap end "quit".  Wink Kan ikke lige huske hvad det er, men det er ihvertfald rimelig enkelt.

Du bliver glad for det!  Thumbs Up

Ok. Jeg prøver ad Smiley

Ahh det er der hunden ligger begravet Wink

Sådan kan man også sige det. Selvom jeg ikke har begravet nogen hund - for nylig Wink

Ja

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

tturbo1
Manager

« Svar #39: 15 Jun 2006, 16:39 »

Har lige skrevet en personlig besked til dig Zone 43.
Fang mig på MSN hvsi du har brug for hjælp....

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #40: 15 Jun 2006, 16:48 »

I var da noget ude efter zone 43 for at være helt ærlig så spiller jeg da heller ik' med noget hverken patches eller updates fordi jeg synes det fedt ....

Og det sku' unfair for folk at fordi ik' har downloadet noget til deres fm så har de pludselig ik' det originale prøv lige at styr jer kunne jo være man ik' gad .... eller kunne

United-styrer
Gæst

« Svar #41: 15 Jun 2006, 18:57 »

I var da noget ude efter zone 43 for at være helt ærlig så spiller jeg da heller ik' med noget hverken patches eller updates fordi jeg synes det fedt ....

Og det sku' unfair for folk at fordi ik' har downloadet noget til deres fm så har de pludselig ik' det originale prøv lige at styr jer kunne jo være man ik' gad .... eller kunne

Helt enig, men jeg vil dog stadig råde til at installere i hvert fald den nyeste patch, da det virkelig retter mange fejl Smiley

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010