Lørdag d. 27. August 2005 Bundesliga runde 3
Werder Bremen (5) - Kaiserslautern (18)Bremen styrede igen en kamp hele vejen igennem. De lukkede egentlig kampen indenfor 14 minutter mellem det 17. Minut og det 31. Minut, hvor Micoud laver hattrick 3-0 i pausen. Kun Podolski scorede i anden halveg, igen en sejr til Werder Bremen der følger med i toppen.
Min mening er at Werder Bremen med det hold de har pt. kan slå Bayern, Schalke og de andre om titlen. Den kan sagtens ende i Bremen i år.
"Vi spillede rigtig godt, Micoud fik hul på bylden med et hattrick, dejligt for ham og for os." - Sagde en tilfreds Mads til Bremen Ekspres efter kampen.
Tirsdag d. 30. August 2005 Kameni til Werder Bremen, fansne protesterer.Idag hentede Mads endnu et stort talent til Bremen. Det blev denne gang fra Cameroun Carlos Idriss Kameni. Målmanden blev en dyr herre for tyskerne men da de var meget tynde på målmandsposten var de villige til at give det. Beløbet som Bremen kom af med var 195 mio. i manges øjne alt for dyrt, men i Madss øjne en målmand der slår igennem i tysk fodbold.
Fansne i Bremen kalder det et "Spild af penge"-indkøb. Hvilket jeg ikke forstår, de kender åbenbart ikke 21 årige kameni som er hentet i Espanyol, han er en målmand der er god en mod en, i luftspillet samt har nogle kanone reflekser.
"Kameni er en spiller der kan styrke vores defensiv gevaldigt, Jeg er kort sagt ligeglad med hvad fansne mener om mine køb, Kameni spiller om de så vil det eller ej." - Sagde Mads til pressemødet.
Lørdag d. 10. September 2005 Bundesliga runde 4
Hertha BSC (15) - Werder Bremen (3)Bremen skal snart sejre i hver kamp efterhånden. Det gjorde de bare ikke idag, anden uafgjorte i år kom i hovedstadsbyen Berlin. Det blev en "Røv" kedelig kamp. Mads kan ikke være tilfreds og det var han da heller ikke efter kampen hvor han sagde følgende til vores rapporter
"Vi skal score på cores 100 og 50% chancer, vi har holdet i år, så nu skal vi følge med." - Sagde han ikke tilfreds.
Min mening er at fortsætter de med at spille så svingende som nu kan de godt glemme alt om Bundesliga guld og CL guld.
Onsdag d. 14. September 2005 Champions League første gruppekamp
Werder Bremen - Brøndby IFDanskerne fra Brøndby var på besøg hos danskerne i Bremen. Daniel Jensen og Mads Nielsen skulle idag op imod de forsvarende danske mestre, de 2 kommer som bekendt fra Danmark og med en sejr kunne de slå det fast at de er på vej mod 1. Knockoutrunde.
Den første halve time var den eneste periode i kampen hvor der skete noget, først Podolski i det 7. Minut, derefter Klasnic 7 minutter efter og yderligere 7 minutter efter lukkede Micoud kampen til 3-0. Mads var meget tilfredse efter kampen det samme var Laudrup med sit Brøndby hold, han vidste godt han kom til Tyskland med mulighed for at overraske det gjorde de ikke.
"Vi spillede Brøndby ud af banen, og da vi kom foran 3-0 kørte vi den bare stille og roligt hjem." - Sagde en tilfreds Mads til Bremen Ekspres.
Farnerud blev skadet lige før pausen og her efter kampen fik vi af vide af hovedpersonen selv "Jeg har overreve min lægmuskel og er desværre ude mellem 4 og 5 måneder, nu var jeg lige spillet godt ind i Bremen og kommet på holdet, så jeg er meget sur og trist lige nu." - Sagde Alexander.
Min mening er at efter denne kamp holder de godt nok deres svingende resultater, kan de få en lang periode med sejre kan de komme videre og være med i kampen om guldet i Bundesligaen.
Lørdag d. 17. September 2005 Bundesliga runde 5
Werder Bremen (4) - Mainz (6)Mainz kunne ikke stille noget op mod favoritterne fra Werder Bremen. Det gjorde det da ikke bedre at kroaten Ivan Klasnic i det første minut ligger den ind i kasse til 1-0. Han scorede et hattrick i kampen det var 3 flotte mål. Sidst i første halveg scorede vidunderdrengen Lukas Podolski lige uden for feltet. I pausen kom så tredje angriberen ind tysk/polske Miroslav Klose tog chancen og efter godt og vel en time gjorde han det til 5-0. Først i overtiden reducerede Mainz til slutresutlatet 5-1.
Min mening er at fortsætter de sådan her bliver de gode i år.
"Jeg er igen tilfreds med mit holds præstation, jeg er inde i et stort spørgsmål om hvem der skal udgøre vores angreb. Podolski har scoret 6 kasser i 9 kampe, Klasnic 7 i 9 kampe mens Klose bare tager chancen med 1 mål i 1(1) kamp." - Sagde en tilfreds men sammentidig tænkende træner efter kampen.
Efter 5 minutter blev Simão skadet og her efter kampen siger Simão
"Jeg har som lægerne siger fået en læderet akkilesene som tager 2-3 måneder at lave så jeg er klar igen, jeg er trist og sur." - Sagde Simão.
Tirsdag d. 20. September DFB-Pokal anden runde
Köln (D1) - Werder Bremen (D1)Som bekendt ligger Bremen ikke så meget i pokalturneringen og spiller med reserverne. Det gav faktisk resultat og de var foran med 2-0 Klose og Valdez havde scoret, men tabte 3-2 efter forlænget spilletid.
"Ikke godt nok mere har jeg ikke at sige." - Sagde Mads.
Min mening er at de igen leverer svingende resultater det er sådan noget 2 sejre en uafgjort eller nederlag.