home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 705 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Den absoulute top!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Den absoulute top!  (Læst 4372 gange)
Kalsboelle
Gæst

Sv: Den absoulute top!
« Svar #30: 15 Jun 2006, 14:22 »

Jeg syntes da bloggen er meget spændende indtil videre Peace

glæder mig til at du får spillet nogle kampe !

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #31: 15 Jun 2006, 14:36 »

Gid det var mig som havde så mange penge!.. Det ville være luksus.. Men nogle spændende spillere du har valgt at hente.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

MisterFCK
Gæst

« Svar #32: 15 Jun 2006, 15:28 »

20. August 2005
Barclays Premiership - Manchester City VS Chelsea
Efter en halv times spil bruger en forsvarsspiller hånden i feltet. Vi får straffe og det scorer Shevchenko sikkert på. Han socrer igen 10 minutter efter på et flot inlæg fra Robben.
I anden halveg stiller vi os mere defensivt og de får ikke scoret det gør vi dog heller ikke så vi vinder 0-2.

24. August 2005
Barclays Premiership - Chelsea VS Wigan
I første halveg spillede vi meget bolden rundt men på grund af det godt Wigan forsvar kom vi ikke til de store changer. Det gjorde de dog heller ikke så 0-0 ved pause.
Jeg besluttede at der skulle gøres noget ved resultatet så jeg ændrede holdinstrukser i halvegen, hvilket virkede. Kun 2 minutter inde i halveg stod det 1-0. Det var Lampard der stod for målet. Lampard var igen på pletten 10 minutter senere med sit andet mål. Shevchenko ville dog også lege med og 10 minutter før tid scorede han til 3-0, hvilket kampen endte.

24. August 2005
UEFA Champions League-grupper udtrukket
Idag er grupperne til den måske største klubturnering af dem alle, UEFA Champions League. Chelsea er landt i Gruppe G med AC Milan, HSV og Anderlecht. Der er ikke en let pulje men jeg er overbevist om at vi kan gå videre. Grupperne ses herunder.

Jeg vil sige at vores gruppe nok er den mest spændende gruppe da alle hold har en change for at gå videre.

25. August 2005
Franskmand til Barcelona
Idag har vi fået solgt endnu en spiller. Det er den alsidige forsvarsspiller William Gallas. Han er blevet solgt til Barcelona for DKK 57,5Mio.

Det var endnu en kort update men tiden tiladder desværre ikke mere lige nu. Der kommer dog mere senere idag Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #33: 15 Jun 2006, 22:06 »

Jeg syntes da bloggen er meget spændende indtil videre Peace

glæder mig til at du får spillet nogle kampe !

Danke Smiley

Også her Oo

Gid det var mig som havde så mange penge!.. Det ville være luksus.. Men nogle spændende spillere du har valgt at hente.. Smiley

Kerm

Jeg har prøvet at lade være med at hente alle de største spillere. Men den kategori høre cambiasso jo nok ind under så lidt store spillere har jeg fået. Jeg har faktisk to "stjerner" på vej til klubben Shockeret

MisterFCK
Gæst

« Svar #34: 16 Jun 2006, 13:57 »

28. August 2005
Barclays Premiership - Chelsea VS Arsenal
En meget vigtig kamp hvor vi falder helt sammen. Lige før pausen scorer Adebayor og midt i anden halvegt gentager han sig selv. Robben bliver vist ud og vi bliver presset helt ned og får ikke scoret. Vi spiller en meget skidt kamp og Arsenal vinder fortjent 2-0. Jeg tror grunden til nederlaget var alt for offensive instrukser. I øvrigt kunne det være man skulle købe adebayor. Rullende Øjne

29. August 2005
Spanier ind!...Robben ud???
Idag, 2 dage inden trnasfervinduet lukker har jeg købt min dyreste spiller til dato. Jeg har været i Sapnien og bruge hele DKK 760Mio på Betis's højrefløj Joaquín. Den 24-årige midtbanespiller skal intage højrefløjen i startopstillingen hvilket betyder at den unge Robben skal bænkes. Jeg regner med at han vil blive utilfreds så jeg tror han bliver solgt. Joaquín har super stats og med hans unge alder kan vi få gavn af ham langt ud i fremtiden.

30. August 2005
Endnu en spanier til London
Idag har vi fået en spanier. Han hedder Andoni Iraola og er kommet fra Athletic Bilbao. Vi måtte punge ud med DKK 132,5Mio for spanieren. Han kan spille alle pladserne i højre side og har gode stats til at spiller der. At han så kun er 23 år er kun endnu et plus. Han er ment som reserver til pladserne i højreside. Det betyder at Paulo Ferreria skal væk.

1. September 2005
Vindue lukket
Idag er transfervinduet lukket og jeg har jo, med de mangepenge Abramovich har sat i klubben, været meget livlig på markedet. Det er blevet til hele 17 inkøb og 7 salg. Udover det får jeg også Besagno til vinter. Den samlede pris for de mange inkøb er hele DKK2,05Mia mens salgsindtægterne er på DKK 385Mio. Derfor ligger de totale udgifter på 1,665Mia Shockeret nedenunder kan i se SS'er af indkøb, salg og økonomi.

Hvis i syntes der mangler SS af noget siger i bare til.

Det var alt for denne gang.

Jeg tror der kommer update i aften men, da jeg skal holde føzzelsdag for min familie i morgen og derfor skal gøre klar, kan jeg ikke love noget Smiley Og der kommer højst sansynligt ikke noget i morgen af samme grund Wink

cube
Manager

« Svar #35: 16 Jun 2006, 14:03 »

Forstår ikke at du bænker Arjen Robben til fordel for Joaquín. Robben har vilde stats og klarer sig forresten bedst på venstrefløjen.
I det hele taget er der mange af dine køb, der, efter min mening, ikke er Chelsea kaliber.

Dani Alves, Joaquín, Carlos Tevez, Esteban Cambiasso, Javier Mascherano og Andoni Iraola er dog acceptable.
Hvordan ser startopstillingen ud? glæder mig til at følge din videre færd.

EDIT:
Har selv for sjov startet et Chelsea spil - startopstillingen:

Fernando Torres, Andriy Shevchenko
Arjen Robben, Daniele De Rossi, Michael Ballack, Joaquín
Asier Del Horno, John Terry, Ricardo Carvalho, Dani Alves
Petr Cech

Den eneste spiller jeg savner er Carles Puyol, men han vil blive i Barca Wink
« Seneste Redigering: 16 Jun 2006, 14:05 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Kalsboelle
Gæst

« Svar #36: 16 Jun 2006, 15:57 »

Kig på Ugur Yildirim Wink i mit Chelsea spil, blev han kampens spiller, han fik 10. og lavede 1 mål Smiley i sin debut Opstemt

han er fra heerenveen.
« Seneste Redigering: 16 Jun 2006, 16:15 af Kalsboelle » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #37: 16 Jun 2006, 21:40 »

Forstår ikke at du bænker Arjen Robben til fordel for Joaquín. Robben har vilde stats og klarer sig forresten bedst på venstrefløjen.
I det hele taget er der mange af dine køb, der, efter min mening, ikke er Chelsea kaliber.

Dani Alves, Joaquín, Carlos Tevez, Esteban Cambiasso, Javier Mascherano og Andoni Iraola er dog acceptable.
Hvordan ser startopstillingen ud? glæder mig til at følge din videre færd.

EDIT:
Har selv for sjov startet et Chelsea spil - startopstillingen:

Fernando Torres, Andriy Shevchenko
Arjen Robben, Daniele De Rossi, Michael Ballack, Joaquín
Asier Del Horno, John Terry, Ricardo Carvalho, Dani Alves
Petr Cech

Den eneste spiller jeg savner er Carles Puyol, men han vil blive i Barca Wink

Jeg bænker kun Robben hvis Joaquin spiller rigtig godt. På venstrekanten er alex og han spiller næsten altid til 9 eller 10. Men nu må vi se. Jeg skal lige se Joaquin ad. Jeg ahr aldrig haft han før.

Min opstilling er:

Shevchenko                    Frei

Lampard/Ballack
Alex/Robben                                                                      Joaquin
Cambiasso
Aurelio                    Dawson                    Terry                    Alves
Cech

Jeg bruger dog mest Lampard da Ballack har været skadet Smiley Og ja...Puyol kunne være god at have. Har haft ham med Barca engang og han var super. Men han vil aldrig skifte klub hvis man ikke er barca Forlegen

Kig på Ugur Yildirim Wink i mit Chelsea spil, blev han kampens spiller, han fik 10. og lavede 1 mål Smiley i sin debut Opstemt

han er fra heerenveen.

Kender ham godt. Jeg har haft ham og han var også god men jeg kan ikke finde plads til ham i truppen Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #38: 24 Jun 2006, 12:21 »

Der gik noget galt med FM igår så nu kan jeg ikke gå ind på mange af mine spil. Det gældr bla. dette. Det eneste spil ej stadig kan spille er mit Lyngbyspil. Selvom jeg geninstalerede spilet virkede det stadig ikke. Så da jeg ikke kan komme ind på dette spil lukker bloggen desværre Forlegen jeg regner dog med at få et spil op senere idag. Men jeg lover ikke noget da jeg nærmest har mistet FM-lysten Skuffet

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010