home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Den absoulute top!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Den absoulute top!  (Læst 4370 gange)
MisterFCK
Gæst

Den absoulute top!
« : 13 Jun 2006, 14:19 »

Halløj Smiley

Som jeg sagde i min Vm-blog med Elfenbenskysten vil jeg starte en blog op om et storhold. Da jeg skulle vælge et hold tænkte jeg lidt på mine favoriter i Spanien, Real Madrid. Det droppede jeg dog da jeg ikke gider at spille i Spanien. I stedet faldt valget på england. Jeg gad ikke spille med Manchester United da jeg syntes der er nok blogs om dem. Heller ikke Arsenal og Liverpool interesserede mig. Derfor valgte jeg at afprøve et spil med den ultimative top: Chelsea.Jeg spiller med den nyeste update der er lagt ud på denne side. Det betyder at de råder over spillere som Shevchenko og Ballack.
Mit mål med bloggen er i første omgang at Vinde alt hvad man kan vinde med Chelsea. Derefter må vi se hvad jeg lyster. Med hensyn til køb og salg har jeg tænkt mig at sælge en del men også købe en del. Mine køb vil nok mest være unge talenter men jeg kan ikke afslå at der kan komme nogle storspillere ind imellem. Til gengæld kan jeg love at der kommer et par Brasilienere ind i truppen. Jeg håber at selvom jeg har lavet en blog om et storhold, hvilket måske går den mnde spændende, at jeg vil få nogle kommentare da det gør det mere spændende at skrive. Der fik jeg vist skrevet lidt meget hva Opstemt Så lad os da komme igang med bloggen Smiley

Økonomi:

Her blev jeg overrasket. Jeg har prøvet at starte et spil med Chelsea for laaaaaaaang tid siden. Der havde man ca. DKK 1Mia at købe for. Det er derøbenbart lavet om på i den nye update. Balancen ligger på DKK 14,17Mia mens trasfer budgettet har rundet de DKK 6Mia. Derfor bliver der helt sikker shoppet. Lønbudgettet ligger på DKK 22Mio p/u og da vi kun bruger DKK 15Mio p/u har vi rigeligt at bruge af.

Trup:

Truppen ser meget stærk ud. Dog mener jeg at vi mangler en lidt bedre og måske ungre reserve på målmandsposten. Derudover mangler der en angriber eller to. Truppen ses herunder.

HVis i vil se SS af den enkelte spiller siger i bare til. Smiley

Det var så starten.

I næste update håber jeg at kunne præsentere nogle nye spillere og få spillet nogle venskabskampe.

Emil3
Ynglingespiller

Sv: Den absoulute top!
« Svar #1: 13 Jun 2006, 14:40 »

Held og lykke med miliarderne og spillet Smiley

We´ll be comming down the road.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #2: 13 Jun 2006, 14:42 »

Det jo intet mindre end umuligt at vinde alt med Chelsea, når man ser hvilke midler og deres økonomi.. ? Men alligevel held og lykke med din mission.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

MisterFCK
Gæst

« Svar #3: 13 Jun 2006, 14:43 »

Held og lykke med miliarderne og spillet Smiley

Tak Smiley

Det jo intet mindre end umuligt at vinde alt med Chelsea, når man ser hvilke midler og deres økonomi.. ? Men alligevel held og lykke med din mission.. Smiley

Kerm

hvorfor er det umugligt Huh

og tak Wink

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #4: 13 Jun 2006, 14:50 »

Okay, definisionsfejl (staveplade).. Mente selvfølgelig at med de midler du har til rådighed er du selvskrevet til at vinde alt hvad du deltager i..

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

MisterFCK
Gæst

« Svar #5: 13 Jun 2006, 15:07 »

Okay, definisionsfejl (staveplade).. Mente selvfølgelig at med de midler du har til rådighed er du selvskrevet til at vinde alt hvad du deltager i..

Kerm

Okey Thumbs Up

Bademesteren
Manager

« Svar #6: 13 Jun 2006, 15:24 »

[size=10pt]Mit mål med bloggen er i første omgang at Vinde alt hvad man kan vinde med Chelsea.

Det er meget muligt, at dét er dit mål...

Men når du har valgt at spille med Chelsea, så er det simpelthen pøblens krav, at du henter alle de store pokaler.  Cool

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #7: 13 Jun 2006, 15:49 »

Men når du har valgt at spille med Chelsea, så er det simpelthen pøblens krav, at du henter alle de store pokaler.  Cool

Pøblen, nice word!  Thumbs Up

Brugte ordet idag til dansk eksamen.

TT: Held og lykke med bloggen. Som Bademesteren også siger, så er det simpelthen et krav at du vinder pokalen med de store øer!  Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

« Svar #8: 13 Jun 2006, 16:12 »

6 mia. Shockeret Shockeret
Med de penge kan du købe hvemsom helst (næsten da),
men held og lykke Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #9: 13 Jun 2006, 16:40 »

Det ved jeg faktisk godt Peace Men så må jeg jo bare overholde det Grin
Pøblen, nice word! Thumbs Up

Brugte ordet idag til dansk eksamen.

TT: Held og lykke med bloggen. Som Bademesteren også siger, så er det simpelthen et krav at du vinder pokalen med de store øer! Thumbs Up

Tak Smiley
6 mia. Shockeret Shockeret
Med de penge kan du købe hvemsom helst (næsten da),
men held og lykke Wink

Ved jeg men som jeg skrev tidligere trode eg kun de rådede over 2mia Smiley

Freak
Gæst

« Svar #10: 13 Jun 2006, 16:43 »

Økonomi:

Her blev jeg overrasket. Jeg har prøvet at starte et spil med Chelsea for laaaaaaaang tid siden. Der havde man ca. DKK 1Mia at købe for. Det er derøbenbart lavet om på i den nye update. Balancen ligger på DKK 14,17Mia mens trasfer budgettet har rundet de DKK 6Mia. Derfor bliver der helt sikker shoppet. Lønbudgettet ligger på DKK 22Mio p/u og da vi kun bruger DKK 15Mio p/u har vi rigeligt at bruge af.
Kunne godt være man skulle starte et spil med Chelsea  Shockeret Shockeret

MisterFCK
Gæst

« Svar #11: 13 Jun 2006, 17:00 »

Kunne godt være man skulle starte et spil med Chelsea  Shockeret Shockeret

Jeg ved ike hvor sjovt det er med så mange penge men jeg vil ikke stoppe bloggen på grund af det

MisterFCK
Gæst

« Svar #12: 13 Jun 2006, 17:00 »

13. Juli 2005
Brasilianer til Chelsea
Idag har vi hentet første nye spiller, under min ledelse, til klubben. Der er tale om den brasilianske back Fabio Aurelio. Han er kommet til fra Valencia og prisen lyder på DKK 75Mio. Je forventer mig meget af ham og han gå også direkte ind i startopstillingen.

14. Juli 2005
Talent til Chelsea
Idag har Chelsea skrevet kontrakt med en meget ung spiller. Navnet er Andreas LAUDRUP. Han er 14 år og kan spille venstre midtbane. Han blev købt for DKK 600.000 i Søllerød-Vedbæk(fejl ved updaten. han spiller i lyngby). Han er selvføgelig hentet som talent og ryger ned på u/18-holdet hvor han forhåbentlig får spillet nolge kampe så han kan udvikle sig.

14. Juli 2005
Hollænder til Chelsea
Denne hollænder hedder Klaas-Jan Huntelaar. Han er købt i Heerenveen for omkring DKK 55Mio. Den 21-årige hollænder kan spille angriber hor han skal konkurrere om pladsen ved siden af Shevchenko. Jeg forventer mig meget af han, både i nutoden og i fremtiden.

15. Juli 2005
Duff solgt
Idag har vi solgt vores første spiller. Det er venstrefløjen Damien Duff. Han er solgt til Liverpool for DKK 72,5Mio. Jeg er allerede igang med at finde en erstatning.

16. Juli 2005
Tevez til Chelsea
Som overskriften siger er Tevez idag blevet præsenteret i Chelseatrøjen. Han er kommet fra brasilianske Corinthians for hele DKK 162,5Mio. Hen skal også ind i kampen om angriber-pladsen ved siden af Shevchenko. Endnu en spiller jeg har store forventninger til.

17. Juli 2005
Venskabskamp - Malaga VS Chelsea
Idag var det blevet tid til min første kamp i london-klubben. Malaga kommer foran efter kun 3 min. på et heldig mål af Antonio. Vi kæmper for at komme tilbage i kampen men det kunne vi ikke og der skal helt sikkert arbejdes med denne trup.

21. Juli 2005
Endnu en brasilianer trækker i Chelsea-trøjen
Idag er en brasilianer ankommet til klubben. Han er 27 år. Han kan spille venstre- og midtmidtbane. Han er købt for DKK 67,5Mio i Fenerbahce. AHn forventes at gå ind på pladsen på venstre midtbane. Og nårja hans navn er Alex. Jeg har haft ham i et par andre spil hvor han har imponeret ekstremt og det håber jeg også han vil går i den blå trøje.

23. Juli 2005
Kitambala til Chelsea
Ja som overskriften siger har Lynel Kitambala valgt at trække Chelseaq-trøjen over hovedet i en alder af 16 år. Den unge boksspiller spås en meget stor fremtid. Han starter med at gøre laudrup selskab på U/18-holdet. Han kom fra Auxerre for DKK 4,25Mio

23. Juli 2005
Venskabskamp - Eupen VS Chelsea
En kamp vi simpelthen ikke må tabe. Vi kommer dog også hurtigt foran da Crespo scorer. Lige før halvegen udbygger Lampard stillingen på et fantastisk langskud.
Kort tid inde i 2. halveg scorer Drogba kampens 3. mål. Efter det mål slappede iv mere af og der kom ikke fler mål i kampen og vi vinder sikkert 0-3.

Det var alt hvad jeg kunne nå at komme med nu. Der komemr mere senere idag. Der vil jeg forhåbentlig få spillet venskabskampene færdigt og måske får nogle flere handler på plads. Og skriv hvis i vil se SS af noget Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #13: 13 Jun 2006, 18:20 »

Den største udfordring må være at slå Barca i CL, hvilket jeg gerne ser du gør Opstemt

Men held og lykke da Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MisterFCK
Gæst

« Svar #14: 13 Jun 2006, 18:35 »

25. Juli 2005
Dani Alves skifter til Chelsea
Den brasilianske back fra Sevilla er idag ankommet til Stamford Bridge. Transfersummen ligger omkring de DKK 197,5Mio. Han forventes at overtage Paulo Ferreira's plads på højreback. Han er kun 22 år så han har mange gode år endnu.

25. Juli 2005
Venskabskamp - Sint-Truiden VS Chelsea
Dagens modstander har jeg aldrig i mit liv hørt om. Derfor forventer jeg en stor sejr. Vi kommer godt fra start da Crespo efter kun 4 min. bringer os foran. Midt i første halveg får vi scoret 3 hurtige mål. Målene blev scoret af Robben, Shevchenko og Alex.
I anden halveg får de en mand udvist men ellers sker der ikke mere så vi fik en sikker 0-4 sejr.

25. Juli 2005
Schweizer til Chelsea
Der er tale om den nu tidligere Rennes-angriber Alexander Frei. han er blevet hentet for hele DKK 107,5Mio Men jeg kunne ikke få ham for mindre. Han skal kæmpe om pladserne i angrebet. Der er efterhånden stor konkurence deroppe så jeg forventer også at få solgt nogle.

26. Juli 2005
Afrikaner og Miliardær forenes
Afrikaneren er Lebohang Mokoena og Miliardæren er Roman Abramovic. Grunden til dette er at Mokoena har skrevet under på en kontrakt med de engelske mestre fra Chelsea. Handlen indbringer Orlando Pirates omkring DKK 5,5Mio. Mokoena er også angriber og derfor har jeg nu nok angribere til at kunne sælge ud af de gamle. Han kan dog også spille AMC og AMR.

27. Juli 2005
Venskabskamp - Cercle Brugge VS Chelsea
Endnu en kamp vi skal vinde og Shevchenko sender os godt på vej med et mål efter kun 45 SEKUNDER. Senere får vi starffespark men Lampard brænder. Heldigvis får nyindkøbte Frei fulgt op og score i sin debutkamp.
Med 20 minutter tilbage af anden halveg får Klaas-Jan Huntelaar scoret sit 1. mål for klubben. Der bliver ikke scoret mere i kampen og vi vinder 0-3.

Det var en lidt kort update men jeg har ikke tid til mere.

Næste update kommer nok senere i aften.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010