home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  3 Brugere, 603 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bedste transfervindue
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Bedste transfervindue  (Læst 3204 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Bedste transfervindue
« : 25 Aug 2009, 14:53 »

Hey, ville høre hvem i synes har handlet bedst i dette transfervindue, og hvorfor ?

Ps: Skal til at starte er nyt spil med summerDB, så mangler noget inspiration  Thumbs Up
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #1: 25 Aug 2009, 15:08 »

napoli, genoa, Real madrid off course..
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #2: 25 Aug 2009, 15:34 »

Der er et par hold, som jeg synes har gjort et par fantastiske indkøb:

REAL MADRID
Den spanske kongeklub skal naturligvis nævnes som den første, og som den klub, der uden tvivl har handlet bedst ind - hvert fald på papiret. Real Madrid har hentet så mange fantastiske boldspillere, og jeg er helt sikker på, at de nok skal vise et par glimt af deres klasse. Deres ageren på transfermarkedet har været rigtig stærkt, og de har forbedret alle hullerne på Real Madrids hold. Et sandt klassemandskab får vi at se til næste år!

NAPOLI
Jeg har fulgt Napoli tæt over sommeren, da jeg er meget vild med den indkøbspolitik de har lagt for dagen. De køber italienske profiler, og det er jeg utrolig vild med. Det er et par spændende folk de har hentet til klubben og især Quagliarella glæder jeg mig til at se i aktiv for klubben. Han er en fantastisk fodboldspiller, og han kan helt sikkert danne et perfekt angreb med Lavezzi.

MAN CITY
Man kan ikke komme uden om Manchester City over denne sommer, og i mine øjne, har de klart gjort de bedste indkøb på papiret af alle hold. Det er så mange gode spillere de har hentet til Manchester, og kommer det til at fungere, har de rigtig slagkraftigt hold. Jeg er hvert fald lidt skræmt som Arsenalfan, og jeg tror på, at de kan være med et godt stykke tid af sæsonen i år. Indkøbene taler vist fint for sig selv.

JUVENTUS
Den Gamle Dame har forynget sig en smule selv om en ældre herre som Cannavaro er kommet ind, og han vil sandsynligvis komme til at få en meget stor rolle i klubben. Han er meget populær i Torino-klubben, og jeg er sikker på, at han kan tage det store ansvar til sig. Felipe Melo og Diego er også kommet til Juventus, og de kommer til at være fantastiske på Juventus' midtbane. Diego har allerede vist sit værd, og han bliver alle pengene værd. Han er henrivende!

Dette var lige et par hold jeg kunne komme på, og gad fortælle lidt om. Ellers har Marseille også gjort det spændende, mens at jeg også synes AC Horsens har haft god og spædende handel.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #3: 25 Aug 2009, 15:44 »

Jeg må være enig med Cesc, og så lige tilføje Notts County. Selvom de er blevet overtaget er det da flot at en klub fra 4. bedste række kan tiltrække - især - Sven-Göran Eriksson men også Kasper Schmeichel og Sol Campbell.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #4: 25 Aug 2009, 15:48 »

herhjemme syntes jeg man bør nævne Aab, for de har sku handlet nogle spændende folk. Chanko er blevet en profil fra Dag et, Würtz og Fredheim Holm skal nok blive succeser når de kommer igang igen. Gaardsøe har værdifuld erfaring fra PML og både han og Kenneth Emil er klassereserver, og meget kompetente afløsere, i tilfælde af skader/karantæner Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #5: 25 Aug 2009, 15:52 »

REAL MADRID
Den spanske kongeklub skal naturligvis nævnes som den første, og som den klub, der uden tvivl har handlet bedst ind - hvert fald på papiret.
MAN CITY
Man kan ikke komme uden om Manchester City over denne sommer, og i mine øjne, har de klart gjort de bedste indkøb på papiret af alle hold.

Synes du modsiger dig selv. Tunge
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #6: 25 Aug 2009, 15:55 »

Der er et par hold, som jeg synes har gjort et par fantastiske indkøb:

REAL MADRID
Den spanske kongeklub skal naturligvis nævnes som den første, og som den klub, der uden tvivl har handlet bedst ind - hvert fald på papiret. Real Madrid har hentet så mange fantastiske boldspillere, og jeg er helt sikker på, at de nok skal vise et par glimt af deres klasse. Deres ageren på transfermarkedet har været rigtig stærkt, og de har forbedret alle hullerne på Real Madrids hold. Et sandt klassemandskab får vi at se til næste år!

NAPOLI
Jeg har fulgt Napoli tæt over sommeren, da jeg er meget vild med den indkøbspolitik de har lagt for dagen. De køber italienske profiler, og det er jeg utrolig vild med. Det er et par spændende folk de har hentet til klubben og især Quagliarella glæder jeg mig til at se i aktiv for klubben. Han er en fantastisk fodboldspiller, og han kan helt sikkert danne et perfekt angreb med Lavezzi.

MAN CITY
Man kan ikke komme uden om Manchester City over denne sommer, og i mine øjne, har de klart gjort de bedste indkøb på papiret af alle hold. Det er så mange gode spillere de har hentet til Manchester, og kommer det til at fungere, har de rigtig slagkraftigt hold. Jeg er hvert fald lidt skræmt som Arsenalfan, og jeg tror på, at de kan være med et godt stykke tid af sæsonen i år. Indkøbene taler vist fint for sig selv.

JUVENTUS
Den Gamle Dame har forynget sig en smule selv om en ældre herre som Cannavaro er kommet ind, og han vil sandsynligvis komme til at få en meget stor rolle i klubben. Han er meget populær i Torino-klubben, og jeg er sikker på, at han kan tage det store ansvar til sig. Felipe Melo og Diego er også kommet til Juventus, og de kommer til at være fantastiske på Juventus' midtbane. Diego har allerede vist sit værd, og han bliver alle pengene værd. Han er henrivende!

Dette var lige et par hold jeg kunne komme på, og gad fortælle lidt om. Ellers har Marseille også gjort det spændende, mens at jeg også synes AC Horsens har haft god og spædende handel.

Gode analyser Smiley

udover de gode bud der er kommer, synes jeg også Lyon skal nævnes, på trods a de mange mistede spillere, har Lyon alligevel formået at erstatte dem med klasse-spillere, jeg tror især Bastos og Lisandro bliver profiler for Lyon i år
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #7: 25 Aug 2009, 19:06 »

Taler vi om at handle fornuftigt eller bare at hente en masse store navne? I sidste tilfælde har Real Madrid handlet bedst, men man kan diskutere, hvorvidt det er fornuftigt at hente en masse celebre spillere for groteske summer til positioner, hvor man i forvejen er glimrende besat. Det samme gælder i øvrigt City.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #8: 25 Aug 2009, 19:14 »

Taler vi om at handle fornuftigt eller bare at hente en masse store navne? I sidste tilfælde har Real Madrid handlet bedst, men man kan diskutere, hvorvidt det er fornuftigt at hente en masse celebre spillere for groteske summer til positioner, hvor man i forvejen er glimrende besat. Det samme gælder i øvrigt City.
Enig, det jo ikke sikkert det er City og Real der har lavet de bedste køb, de har bare hentet de største stjerner Smiley
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #9: 25 Aug 2009, 19:16 »

Taler vi om at handle fornuftigt eller bare at hente en masse store navne? I sidste tilfælde har Real Madrid handlet bedst, men man kan diskutere, hvorvidt det er fornuftigt at hente en masse celebre spillere for groteske summer til positioner, hvor man i forvejen er glimrende besat. Det samme gælder i øvrigt City.

Hold nu op med alt det der. Real Madrid har hentet de bedste indkøb med City i denne sæson. Om de bliver en succes må vi se, men de har hentet de bedste indkøb, det kan man ikke komme uden om. Også selvom man måske hader Cristiano Ronaldo  Smiley
Logged

Hala Madrid!

Cesc
Gæst
 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #10: 25 Aug 2009, 19:21 »

Hvis man går ud fra det som United-styrer siger, kan vi først spå om det er gode eller dårlige indkøb når sæsonen er slut. Dette har jeg også overvejet før jeg skrev mit indlæg, og derfor har jeg sagt "på papiret" et par gange i mit indlæg. Real Madrid og Manchester City har uden tvivl gjort de bedste indkøb når man ser på navnet på ryggen af spilleren. Om det så bliver gode indkøb kan ingen af os spå om, og det synes jeg heller ikke at vi skal begive os ud i.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #11: 25 Aug 2009, 19:22 »

Hold nu op med alt det der. Real Madrid har hentet de bedste indkøb med City i denne sæson. Om de bliver en succes må vi se, men de har hentet de bedste indkøb, det kan man ikke komme uden om. Også selvom man måske hader Cristiano Ronaldo  Smiley

Er nu engang enig med US her. Det er da ikke selvsagt, at Cristiano Ronaldo bliver et godt køb, bare fordi han er et stort navn. De har hentet store navne, ja, men kan sætte et lighedstegn mellem det og et godt transfervindue? Ikke nødvendigvis, hvis du spørger mig Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #12: 25 Aug 2009, 19:24 »

Heller ikke her, så kan Kenneth Emil Petersen i princippet være et bedre køb, hvis han får succes og Ronaldo flopper Smiley
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #13: 25 Aug 2009, 19:27 »

Er nu engang enig med US her. Det er da ikke selvsagt, at Cristiano Ronaldo bliver et godt køb, bare fordi han er et stort navn. De har hentet store navne, ja, men kan sætte et lighedstegn mellem det og et godt transfervindue? Ikke nødvendigvis, hvis du spørger mig Smiley

Ja det er heller ikke det jeg skriver. Men Real Madrid har lavet de bedste indkøb udfra spillerne. Det kan jo næsten alle se. Noget andet er så om de bliver gode. Det kan hverken du eller jeg svare på endnu da sæsonen ikke er gået i gang endnu. Men inden sæsonen her, må man sige Real Madrid og City har lavet de bedste indkøb. Så må vi så se hvordan det går.  Smiley
Logged

Hala Madrid!

Chril
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bedste transfervindue
« Svar #14: 25 Aug 2009, 19:28 »

På papiret har R. Madrid og City forstærket deres trupper mest, så på den led kan man godt dige de har handlet bedst. Men sådan skal det også være når man bruger 1-2 mia. på indkøb. Personligt vil jeg sige Sunderland er en god kandidat til dem der har fået mest for pengene.

De har fået Marseille's kaptajn, Lorik Cana til omkring 50-60 mill. Han er en hård hund som kan styre midtbanen. Undrede mig over de fik ham så billigt. (Hvis det jeg har læst da er sandt)

Så har de købt Darren Bent fra Spurs, som i sine første kampe har vist stor målfarlighed og til sidst Lee Cattermole i Wigan, som flere store klubber også skulle have jagtet.

En rutineret kaptajn fra et stært hold i den franske liga, 1 talent der har fået sit gennem i PL og en angriber der har spillet mange sæsoner i PL og har bevist han kan score mål.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010