home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  [Ny side] Grafik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: [Ny side] Grafik  (Læst 2896 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
[Ny side] Grafik
« : 21 Aug 2009, 23:41 »

Hey Freaks

Jeg har nu leget med tanken om at lave en grafik hjemmeside i et stykke tid. Min plan er at lave en uofficiel side i starten. Altså først vil jeg se hvor stor en succes siden bliver før jeg vil købe et domænenavn, altså siden vil i starten hedder: " target="_blank">www.Bricksite.com/?Huh.

Grafikken vil jeg få fra alle de geniale ting som ligger rundt på forummet, altså så samle det hele på en hjemmeside. Der vil selvfølgelig stå hvem der har lavet det, så jeg tar INTET af æren for det.

Hvad siger folk til ideen? og hvad syntes i hjemmsiden skulle hedde? Smiley
« Seneste Redigering: 22 Aug 2009, 00:00 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [Ny side] Grafik
« Svar #1: 21 Aug 2009, 23:44 »

Uddyb lige. Fatter slet ikke projektet? Smiley
Er det FM grafik du vil ligge ud til download, eller er det alt muligt forskelligt kunst fra deviantart f.eks. du vil ligge ud til udstilling? Fatter det ikke jelt, så håber du vil uddbye. Peace
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Ny side] Grafik
« Svar #2: 21 Aug 2009, 23:46 »

Vil meget gerne høre foreslag til navn til hjemmesiden så hurtigt som muligt. Jeg har selv tænkt på disse:
www.bricksite.com/Detgrafiskehjørne
www.bricksite.com/grafikhjørnet
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Ny side] Grafik
« Svar #3: 21 Aug 2009, 23:49 »

Jeg har primært tænkt på "fodboldgrafik" Avatar, Wallpapers og signatur f.eks. Smiley
Men jeg havde dog også i tankerne bare med "almindelig" grafik.

undskyld den dårlige forklaring, men jeg har lidt svært ved at forklare ideen Smiley

Syntes bare at der bliver lavet så fabtastisk meget flot grafik herinde, som bare bliver gemt og alt dette ville nu kunne blive samlet på EN hjemmeside hvor folk så kan hente det Peace
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

motZ
Gæst
 
Sv: [Ny side] Grafik
« Svar #4: 21 Aug 2009, 23:50 »

Jeg har primært tænkt på "fodboldgrafik" Avatar, Wallpapers og signatur f.eks. Smiley
Men jeg havde dog også i tankerne bare med "almindelig" grafik.

undskyld den dårlige forklaring, men jeg har lidt svært ved at forklare ideen Smiley

Syntes bare at der bliver lavet så fabtastisk meget flot grafik herinde, som bare bliver gemt og alt dette ville nu kunne blive samlet på EN hjemmeside hvor folk så kan hente det Peace

Altså hvis det er avatars, wallpapers osv. så kan jeg ikke rigtig se ideen i at lave en hjemmeside hvor man kan "hente" det som du siger. Det kan man jo bare gøre ved at højreklikke på det, her på siden alligevel . Smiley

Men kan bedre forstå det hvis det er for at samle det hele et sted.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Ny side] Grafik
« Svar #5: 21 Aug 2009, 23:51 »

Vil meget gerne høre foreslag til navn til hjemmesiden så hurtigt som muligt. Jeg har selv tænkt på disse:
www.bricksite.com/Detgrafiskehjørne
www.bricksite.com/grafikhjørnet

Svar gerne hurtigt. Hælder selv mest til den øverste Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [Ny side] Grafik
« Svar #6: 21 Aug 2009, 23:52 »

Jeg har primært tænkt på "fodboldgrafik" Avatar, Wallpapers og signatur f.eks. Smiley
Men jeg havde dog også i tankerne bare med "almindelig" grafik.

undskyld den dårlige forklaring, men jeg har lidt svært ved at forklare ideen Smiley

Syntes bare at der bliver lavet så fabtastisk meget flot grafik herinde, som bare bliver gemt og alt dette ville nu kunne blive samlet på EN hjemmeside hvor folk så kan hente det Peace

Tja, held og lykke med at finde det altsammen og smidde det ind. Derudover skal du ikke blot bare give dem credit, men også spørger om lov først. Skal det være et forum eller hvordan? For så kan du jo bare starte et forum for grafik, lidt ala en dansk udgave af sportgfx.com, det ville være en del nemmere, og noget med større perspektiver. Var selv en ag bagmændende bag en lignende side, men den døde hurtigt, så det er svært at sige om du kan få en rigtig slagkraftig side på benene. Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Ny side] Grafik
« Svar #7: 21 Aug 2009, 23:52 »

Altså hvis det er avatars, wallpapers osv. så kan jeg ikke rigtig se ideen i at lave en hjemmeside hvor man kan "hente" det som du siger. Det kan man jo bare gøre ved at højreklikke på det, her på siden alligevel. Smiley
ja men jeg tror der er mange folk som ikke kigger 50-100 sider tilbage for at finde noget fed grafik. Nye brugere tjekker nok heller ikke så mange sider tilbage. Ville bare mene de ville være mere overskueligt hvis man kunne finde alt på EN hjemmeside, uden at skulle tjekke alle siderne igennem Peace
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Ny side] Grafik
« Svar #8: 21 Aug 2009, 23:54 »

Tja, held og lykke med at finde det altsammen og smidde det ind. Derudover skal du ikke blot bare give dem credit, men også spørger om lov først. Skal det være et forum eller hvordan? For så kan du jo bare starte et forum for grafik, lidt ala en dansk udgave af sportgfx.com, det ville være en del nemmere, og noget med større perspektiver. Var selv en ag bagmændende bag en lignende side, men den døde hurtigt, så det er svært at sige om du kan få en rigtig slagkraftig side på benene. Smiley
nej jeg regner bestemt ikke med forum og jeg er heller ikke parat til at smide penge i det, før jeg har set resultaterne. Men man kunne også kalde siden www.bricksite.com/FmFgrafik eller lign. ? Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Cesc
Gæst
 
Sv: [Ny side] Grafik
« Svar #9: 22 Aug 2009, 00:25 »

Jeg synes ikke at din vision omkring hjemmesiden er god nok, og derfor er jeg 110 % sikker på, at dit projekt med en hjemmeside dér ikke vil slå igennem på nogen måde. Tanken er da sød, og fedt du overvejer at bruge tid på det, men det er med sikkerhed spildtid, for det vil ikke kunne slå igennem. Din idé er kort sagt ikke stærk nok, og for folk betyder grafik altså ikke så meget, at de vil kigge på en hjemmeside hver eneste dag for at se noget nyt - slet ikke, hvis det hverken er med forum eller noget. Er det bare et udstillingsområde, får du eddermanme selv travlt med at skulle poste - og det ville kræve virkelig hårdt arbejde fra dig af.

Grafik er indrettet sådan, at man husker det smukkeste og mest sigende. Jeg tjekker da månedligt Cubes hjemmeside, da jeg synes rigtig godt om hans grafik. Han bliver husket, fordi han kan sit kram. Ghertesteas grafik kan jeg da også huske, men det er ikke sådan, at jeg vil kigge på det femten gange. Så flot er vores grafik altså heller ikke her på siden. Din tanke er flink, spændende, men den holder ikke. SportGFX er kun slået igennem fordi den er international. Ellers var den ikke blevet til noget overhovedet.

Jeg synes du skal droppe det. Nyd din ungdom i stedet. Hyg med vennerne, lav dine lektier og drik din mælk. Alt det der med at starte en hjemmeside og sådan, skal du slet ikke bruge din kostbare fritid på.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Ny side] Grafik
« Svar #10: 22 Aug 2009, 00:31 »

Jeg har også allerede droppet det Peace der er ikke rigtig opbakning til det.
Men tak for rosen Cesc! Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010