home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  A New Beginning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Læser du med på bloggen?
Ja, hver gang!
- 9 (19,1%)
Jeg skimmer den..
- 14 (29,8%)
Engang imellem
- 9 (19,1%)
Sjældent
- 10 (21,3%)
Nej
- 5 (10,6%)
Antal Stemmer: 47

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: A New Beginning  (Læst 12749 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A New Beginning
« Svar #15: 27 Aug 2009, 08:18 »

Uha, uha, det går ikke super godt for dig.

Hmmm ... har du kigget på din taktik? Det er vigtigt at have en taktik, der passer til holdet når man ikke bare kan købe hvem som helst  Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A New Beginning
« Svar #16: 27 Aug 2009, 11:32 »

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg på min taktik - Jeg tror mere at det skyldes at jeg har lavet en hel del om på holdet i forhold til hvem der plejer at spille i Sochaux. I forhold til deres nuværende startopstillng i virkeligheden, har jeg 4 spillere med - Keeperen, en centerforsvarer, højre wing og angriber. Jeg har solgt de to normale centremidt og højre wing, så lidt tilvænningstid skal de nok have. Derudover var vi også branduheldige imod Caen..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A New Beginning
« Svar #17: 27 Aug 2009, 13:29 »

(Ligue 1) Lille -  Sochaux 3-1
Mevlüt (34)

Vi vidste på forhånd at kampen ude mod ligaens 3. plads Lille ville blive svær. Vi kom da også hurtigt bagud, men fik kæmpet os godt ind i kampen, og indskiftede Mevlüt fik udlignet. Desværre holdte det i kort tid, da de udlignede blot 4 minutter efter, da vi ellers havde haft et godt pres. I anden halvleg lignede det de andre kampe hvor vi godt kunne have udlignet, men skarpheden manglede. Og som så mange andre gange får de så en enkelt chance og scorer til sidst. 3-1 er en smule misvisende eftersom vi havde 54% possession og skudstatistikken sagde 17-13, men nederlaget var fortjent om ikke ærgerligt. Jeg tror dog efterhånden at taktikken er ved at være på plads, og næste kamp ude mod Guingamp bliver ganske spændende at følge.

Vi har nu sikret os en forstærkning til angrebet, når Niflore kommer til klubben 1. januar. Niflore er fundet i Litex og giver lidt ekstra bredde til angrebet, som hidtil har sin største styrke i løb og ikke styrke. Som I kan se på screenshottet er Niflore i stedet en fysisk stærk spiller som nok skal kunne heade nogle indlæg ind.

(Coupe de la Ligue) Guingamp-  Sochaux 1-2
Mevlüt (80), Sverkos (94)

Sæsonens første sejr kom i dag i hus, efter forlænget spilletid i den franske ligacup, på udebane mod Guingamp fra Ligue 2. En skudstatistik på 13-25 taler sit tydelige sprog, og med to stolpeskud og to på overliggeren var det en fuldt fortjent sejr. Det så dog ikke lovende ud, da vi som sædvanlig kom bagud efter at have presset på for et føringsmål. Holdet kæmpede dog stærkt videre, og fik endelig forløsning da Mevlüt scorede sit 3 sæsonmål og fuldt fortjent var det også da Sverkos scorede sit første mål nogensinde fra Sochaux. Selvom vi var foran i forlænget var det dog stadig os der sad på kampen, og sejren kunne nemt have været større. Lad os håbe at det giver et selvtillidsboost til næste kamp ude mod Le Mans hvor vores odds er helt oppe på 5.50.


(Ligue 1) Le Mans -  Sochaux 1-2
Sverkos (63), Morel (87)

En fantastisk sejr kom i hus, da vi fortjent vandt 1-2 ude over Le Mans og dermed fik sæsonens første 3 point. Vi kom som sædvanlig bagud og var i det hele taget ikke så godt med i første halvleg. Det ændrede sig dog med taktikken og anden halvleg stod i vores tegn og det var derfor fortjent at Morel kunne sikre os sejren med sit første mål for klubben siden vi købte ham. Sejren betyder dog ikke det store i tabellen hvor vi stadig ligger på 2. sidstepladsen. Men sejren har givet os håb og næste kamp mod Valenciennes bliver spændende at følge!

(Ligue 1) Sochaux – Valenciennes 1-0
Mevlüt (36)

I en ikke specielt velspillet kamp, fik vi hevet en arbejdssejr hjem, da Valenciennes blev besejret. En skudstatistik på 14-7 siger ikke lige så meget som en skud-på-mål statistik på 1-2. Vi var ikke specielt gode til at ramme målet i dag, men som altid kunne man stole på at Mevlüt puttede en enkelt kasse ind, og denne gang var det nok en sæsonens anden sejr – i rap. Som sagt var kampen ikke imponerende, men jeg tror at det har lidt at gøre med at vi mødte en modstander der spillede defensivt og da vi er vant til selv at spille mod større hold, var det en udfordring at finde vejen igennem deres forsvar. Ikke desto mindre kom der 3 vigtige point på kontoen og vi er dermed skubbet op på 18. pladsen i en meget tæt tabel
« Seneste Redigering: 27 Aug 2009, 13:45 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A New Beginning
« Svar #18: 27 Aug 2009, 13:36 »

Godt med et par sejre - nu må de være varme!

Linket på Niflore fører i øvrigt til Start3.jpg.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A New Beginning
« Svar #19: 27 Aug 2009, 13:46 »

Ja det hjælper på det, nu begynder jeg også at have en stamtrup til hver kamp..

Linket er rettet, tak for hjælpen Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A New Beginning
« Svar #20: 27 Aug 2009, 16:11 »

Yes, det ser ud som om du har vendt bøtten.

Godt gået!!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A New Beginning
« Svar #21: 27 Aug 2009, 16:28 »

(Ligue 1) Sochaux – Grenoble 1-0
Mevlüt (73)

Der lå en sejr i kortene, og spillet samt resultatet i dag mindede meget om kampen mod Valenciennes. Vi sad på det hele, og sejren kunne nemt have været større. Mevlüt viste sig igen som en goalgetter da han scorede kampens ene mål og sikrede tredje sejr i træk. Sejren betyder også rigtig meget for tabellen, da vi så pludselig tog et kæmpe hop og nu ligger helt oppe på en 11. Plads i en meget tæt liga. På den negative side fik både Morel og Perquis deres 3. gule kort og har dermed karantæne i en enkelt kamp. Desværre er det forunderligt nok ikke i næste kamp hjemme mod Nancy, men derimod i den svære udekamp mod PSG som kommer derefter. Dette giver så anledning til at nyindkøbet Adriano kan få noget spilletid.


(Ligue 1) Sochaux – Nancy 0-1

Vores fornemme sejrsrække blev i  dag brudt, da Nancy kom på besøg. Det var ellers en meget lige kamp, men med 10 minutter igen tog Gavanon chancen fra 25 meter og hamrede bolden op i krydset. Vi havde været tættest på før målet med et skud på overliggeren, men nærmere kom vi ikke, og måtte indkassere endnu et nederlag. Kampen var også hård for mange spillere, og det bliver ikke nemt i næste kamp ude mod PSG. Nancy er desuden vores værste rivaler, så at tage mod dem på hjemmebane var ikke så godt for tilskuernes gunst. Resultatet betød at vi røg ned på en 15. plads, dog med en kamp til gode i forhold til de tre hold over os.


(Ligue 1) Paris Saint-Germain - Sochaux 1-1
Privat (52)

I dagens kamp blev vi hjulpet godt på vej i dag af Horeau fra PSG som blev udvist efter blot 7 min pga. en albue i hovedet på Faty. Desværre for os blev Adriano skadet så jeg måtte sætte en 19 årig reserveholdsspiller ind i halvlegen. Dette skulle vise sig at være fatalt, på trods af at Privat bragte os foran blot 5 minutter inde i anden halvleg. Den føromtalte forsvarer valgte derfor at lave et dumt straffespark på kanten af feltet, og Richert kunne ikke forhindre udligningen efter 70 minutter. Kampen var derudover meget lige og på trods af stor overvægt i boldbesiddelse er 1-1 egentlig et fint resultat, især set i lyset af at PSG ligger på en klar 1. plads.


(Ligue 1) Sochaux – Toulouse 0-1

Endnu nederlag blev det denne gang, da Toulouse heldigt kunne trække sig sejrrigt ud af kampen. Vi var ellers det bedste hold på dagen, men en skade til Morel efterfulgt af en skade til Privat da vi havde brugt de tre udskiftninger, gjorde at vi måtte spille de sidste 10 minutter med 10 mand. Da Perquis pludselig lavede en fejlaflevering stod det 0-1 med 5 minutter igen, og det kunne vi ikke få indhentet. Dybt skuffende kamp hvor vi mindst burde have fået 1 point. Privat og Morel er i øvrigt begge uge i 9-14 dage og samtidig fik Appiah en karantænedag pga. tre gule kort. De næste to kampe er ude mod hhv. Bordeaux og Nantes, men humøret er bestemt ikke i top i truppen til de kampe.


(Ligue 1) Bordeaux - Sochaux1-0

1-0 er virkelig vores ”thing” for tiden, men desværre er det modstanderne der vinder kampene. Vi er egentlig godt med, men ind vil bolden ikke, men det vil den så desværre for modstanderne. Kampen i dag var meget lige, men alligevel fik vi intet ud af det. Vi er nu nede på 16. plads i tabellen, á point med de to hold under os – og ét af dem har spillet en kamp færre. Vi går fra at have spillet 6. pladsen Bordeaux på udebane til at skulle spille 9. pladsen Nantes på udebane. Der skulle helst komme point i hus selvom de ligger et godt stykke over os. Nu vil jeg snart have sejre igen! Sapara blev desværre skadet i 3-4 uger i kampen mens Perquis er ude i 8-10 dage.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A New Beginning
« Svar #22: 27 Aug 2009, 16:33 »

(Ligue 1) Sochaux – Grenoble 1-0
Mevlüt (73)

Der lå en sejr i kortene, og spillet samt resultatet i dag mindede meget om kampen mod Valenciennes. Vi sad på det hele, og sejren kunne nemt have været større. Mevlüt viste sig igen som en goalgetter da han scorede kampens ene mål og sikrede tredje sejr i træk. Sejren betyder også rigtig meget for tabellen, da vi så pludselig tog et kæmpe hop og nu ligger helt oppe på en 11. plads i en meget tæt liga. På den negative side fik både Morel og Perquis deres 3. gule kort og har dermed karantæne i en enkelt kamp. Desværre er det forunderligt nok ikke i næste kamp hjemme mod Nancy, men derimod i den svære udekamp mod PSG som kommer derefter. Dette giver så anledning til at nyindkøbet Adriano kan få noget spilletid.


(Ligue 1) Sochaux – Nancy 0-1

Vores fornemme sejrsrække blev i  dag brudt, da Nancy kom på besøg. Det var ellers en meget lige kamp, men med 10 minutter igen tog Gavanon chancen fra 25 meter og hamrede bolden op i krydset. Vi havde været tættest på før målet med et skud på overliggeren, men nærmere kom vi ikke, og måtte indkassere endnu et nederlag. Kampen var også hård for mange spillere, og det bliver ikke nemt i næste kamp ude mod PSG. Nancy er desuden vores værste rivaler, så at tage mod dem på hjemmebane var ikke så godt for tilskuernes gunst. Resultatet betød at vi røg ned på en 15. plads, dog med en kamp til gode i forhold til de tre hold over os.

(Ligue 1) Paris Saint-Germain - Sochaux 1-1
Privat (52)

I dagens kamp blev vi hjulpet godt på vej i dag af Horeau fra PSG som blev udvist efter blot 7 min pga. en albue i hovedet på Faty. Desværre for os blev Adriano skadet så jeg måtte sætte en 19 årig reserveholdsspiller ind i halvlegen. Dette skulle vise sig at være fatalt, på trods af at Privat bragte os foran blot 5 minutter inde i anden halvleg. Den føromtalte forsvarer valgte derfor at lave et dumt straffespark på kanten af feltet, og Richert kunne ikke forhindre udligningen efter 70 minutter. Kampen var derudover meget lige og på trods af stor overvægt i boldbesiddelse er 1-1 egentlig et fint resultat, især set i lyset af at PSG ligger på en klar 1. plads.
(Ligue 1) Sochaux – Toulouse 0-1

Endnu nederlag blev det denne gang, da Toulouse heldigt kunne trække sig sejrrigt ud af kampen. Vi var ellers det bedste hold på dagen, men en skade til Morel efterfulgt af en skade til Privat da vi havde brugt de tre udskiftninger, gjorde at vi måtte spille de sidste 10 minutter med 10 mand. Da Perquis pludselig lavede en fejlaflevering stod det 0-1 med 5 minutter igen, og det kunne vi ikke få indhentet. Dybt skuffende kamp hvor vi mindst burde have fået 1 point. Privat og Morel er i øvrigt begge uge i 9-14 dage og samtidig fik Appiah en karantænedag pga. tre gule kort. De næste to kampe er ude mod hhv. Bordeaux og Nantes, men humøret er bestemt ikke i top i truppen til de kampe.

(Ligue 1) Bordeaux - Sochaux1-0

1-0 er virkelig vores ”thing” for tiden, men desværre er det modstanderne der vinder kampene. Vi er egentlig godt med, men ind vil bolden ikke, men det vil den så desværre for modstanderne. Kampen i dag var meget lige, men alligevel fik vi intet ud af det. Vi er nu nede på 16. plads i tabellen, á point med de to hold under os – og ét af dem har spillet en kamp færre. Vi går fra at have spillet 6. pladsen Bordeaux på udebane til at skulle spille 9. pladsen Nantes på udebane. Der skulle helst komme point i hus selvom de ligger et godt stykke over os. Nu vil jeg snart have sejre igen! Sapara blev desværre skadet i 3-4 uger i kampen mens Perquis er ude i 8-10 dage.a
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010