home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Los Rojablancos - Atletico Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Los Rojablancos - Atletico Madrid  (Læst 10583 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Los Rojablancos - Atletico Madrid
« : 21 Aug 2009, 00:56 »



Jeg er nu klar med en blog mere, og den sidste af slagsne i FM09, denne gang om en af favoritholdene i Spanien, Atletico Madrid.
Dette er ikke mindst min første blog i spansk fodbold, men også en af de få gange jeg vælger at spille i spansk fodbold, da jeg er normalt ikke så tiltrukket af spansk fodbold, trods der spiller spillere som Xavi, Messi, og nu Ronaldo og Kaka, så håber at dette både kan give mig lidt erfaring, en god blog, og muligvis lysten for at blogge i Spanien igen.
Jeg vælger at starte bloggen i det der vil svarer til den sidste kamp, af sidste sæson, fordi det vil passe bedre ind.
Jeg vælger at skrive skrive på en ny måde, jeg skriver nemlig bloggen fra managerens synsvinkel, og der vil derfor være lidt flere updates, end i de to foregående blogs jeg har haft kørende.
Hvis i ikke kan lide at jeg skriver fra managerens synsvinkel, så bare skriv, så skal jeg nok prøve at skrive på en anden måde.
Konstruktiv kritik og/eller ros modtages med kyshånd

    Regler for bloggen:
  • Kun købe spillere der spiller i Spanien, eller er Spanske.
  • Må ikke købe spillere der er over 25 år.
  • Minimum 7 u20 spillere i truppen.
  • Højst 5 spillere i truppen over 30.
  • Gennemsnitsalder maksimum 25



    Information om spillet:
    Ligaer loaded:
  • Spanien (Liga BBVA, Liga Adelante, 2. Division B)

Spiller med Champione update - V. 2.2

    Alle Spillere loaded fra:
  • Brasilien
  • Argentina
  • Holland
  • Frankrig
  • Portugal
  • Danmark
« Seneste Redigering: 21 Aug 2009, 20:26 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos
« Svar #1: 21 Aug 2009, 00:59 »

STATS

2008/2009
Kampe: 2
Sejre: 1
Tabte: 0
Uafgjorte: 1

Topscorer: 5 spillere 1 mål
Bedste Gennemsnit: 7.90, Maxi Rodriguez
Assist: 2, Simao Sabrosa
Gule Kort: 1, Pablo
Røde Kort: -


« Seneste Redigering: 22 Aug 2009, 16:21 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Rojiblancos
« Svar #2: 21 Aug 2009, 07:38 »

Hey Danielsen - hvor er det her da fedt. Wink Rigtig lækkert layout, og ser frem til at hjælpe med grafikken. Peace

KIU. Thumbs Up
Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos
« Svar #3: 21 Aug 2009, 07:43 »

Hey Danielsen - hvor er det her da fedt. Wink Rigtig lækkert layout, og ser frem til at hjælpe med grafikken. Peace

KIU. Thumbs Up

Hey MC, tak for kommentaren, ser frem til at få jælp med noget grafik :p
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Rojiblancos
« Svar #4: 21 Aug 2009, 07:45 »

Hehe, i´m in. Peace
Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojablancos
« Svar #5: 21 Aug 2009, 09:01 »



1. Juni - 2008

Sidste kamp i sæsonen blev spillet igår, vi slog Malaga med 2-1 på hjemmebane, begge mål blev scoret af Sergio Agüero. Luis Aragonés havde ringet til mig, spillerene og den resterende stab, han sagde, at vi skulle komme ind på Vicente Calderón omkring klokken tolv. Vi regnede med at vi skulle fejre vores den Champions League plads, vi havde sikret, efter vores flotte fjerde plads i ligaen.
Efter vi havde spist, rejste Luis sig på og sagde; ''Hør her drenge, jeg kan ikke klare dette job mere, jeg trækker mig tilbage fra fodbold'verdenen!''

Der blev meget stille, nogle af spillerene kneb endda en tåre, det samme gjorde jeg, og kunne ikke forstå hvad Luis lige sagde. ''Jeg har snakket med Enrique Cerezo om det.'' Han vendte sig om og kiggede på mig, ''og vi er blevet enige om at dú skal overtage holdet, hvis du har lyst?'' Jeg var måløs, endelig fik jeg chancen for at overtage holdet jeg elskede, men kunne jeg gøre det overfor Luis, jeg sagde til Luis, og spillerene ''Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, det er en stor mulighed for mig. Senere i dag, går jeg ind til Enrique Carezo, og snakker med ham om tingene.''

Senere på aftenen gik jeg, som lovet, ind til bestyrelsesformand Enrique Cerezo, vi snakkede i cirka tre kvater, om mit nye job. Og til sidst blev vi enige om at jeg skulle være den nye manager for Atletico Madrid, i de næste to år. Jeg var overlykkelig da jeg vendt hjem til kone og børn, og kunne fortælle den glædelige nyhed. Jeg viste på forhånd at jeg ville sove helt fantastisk, velvidene om at jeg når jeg stod op imorgen, og kørte til træningen, så var det mig der stod for træningen, og ikke bare skulle stå i baggrunden.



Viva Los Rojablancos
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojablancos
« Svar #6: 21 Aug 2009, 16:56 »



2. Juni - 2008

Jeg var lige stået op, og besluttede mig for at gå ned og hente avisen, jeg fik et hurtigt blik af avisen, da der ikke var flere tilbage, og med stort på forsiden kunne jeg se der stod, ''Abel Resino er ny mand ved roret!'' Jeg var så glad, og kunne kører glad til træning. Jeg blev lykkeønsket af næsten alle jeg mødte på vej til og fra træning.
Jeg havde cirka to måneder til at gøre holdet klar i, og få spillet nye indkøb ind på holdet, jeg var spændt på om fansene ville byde mig velkommen på en god eller dårlig måde, til pressekonferencen senere på dagen.
Enrique Cerezo bedte mig om at være klar til pressekonferencen klokken 17:30.

Klokken havde lige slået 17:00 da jeg ankom til Vicente Calderón, Carezo gjorde mig klar til at møde pressen, og informerede mig om at det ville blive en anden slags pressekonference, den ville foregå ude på Vicente Calderón, altså lige foran trænerbænkene, det forventes at der ville komme cirka 20.000 til min præsentation. Jeg var ellevild, mens jeg også havde sommerfugle i maven.
Så var det tid, jeg så at Carezo gik ind Vicente Calderón, jeg blev bedt om at vente, så gik Atletico Madrid kaptajen, Maxi Rodrigues og Vice-kaptajen, Sergio Agüero ind, og blev modtaget med et kæmpe biffald, nu kunne jeg for alvor mærke sommerfuglene i maven.
Så blev det min tur til at gøre min entré, Carezo sagde; ''Nu skal vi byde vores nye Manager vekommen, i kender ham godt i forvejen, Abel Resino!'' Jeg gik ind på Vicente Calderón, og så alle de mennesker der var omkring mig, jeg så sågar et kæmpe banner, der stod...

Los Rojiblancos - Bienvenido Abel Resino
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojablancos - Atletico Madrid
« Svar #7: 21 Aug 2009, 17:56 »



28. Juni - 2008

Jeg havde lige spist en god stor potion cornflakes inden jeg gik ud og tømte postkassen, den var lutter regninger, hvilken kedelig ting at vågne op ti, dusinvis af regninger, så tjekkede jeg telefonsvaren, der var, 1 ny besked fra- Enrique Carezo: ''Abel, når du hører denne basked, bedes du komme ned på mit kontor, vi skal lige diskutere noget! -Enrique Carezo''
Jeg gik spændt ud i bilen, og spekulerede over hvad Enrique ville snakke med mig om, kunne det være forventningerne for den nye sæson? Forventningerne til transfermarket? Hmm, ja det kunne være mange ting, men jeg var spændt, og glædede mig til mit første rigtige møde, med Carezo, som Atletico Madrid Manager.

Jeg ankom til Vincento Calderón, og gik direkte hen til Carezo's kontor, jeg bankede på og fik lov til at komme ind, jeg satte mig ned overfor Carezo, han begyndte med, ''Abel, vi skal snakke om næste sæson, og transfers osv. men først vil jeg begynde med at introducere dig for vores nye assistentræner, Ignacio Ambriz, Ambriz har som du ved tideligere været talentchef her i klubben, og har nu fået en ny mulighed.
Men vi skulle snakke om vores kommende sæson, vi,i bestyrelsen, forventer og håber at du kan fører os til en top fire placering i Liga BBVA, men alt under en top seks, er uakseptabel. I Champions League, forventer vi at mindst blive nummer tre i gruppespillet, og derved ryge i Europa League. Copa del Rey, er bare en turnering hvor de unge og nye spillere skal spilles ind på holdet, og skal vende sig til taktikkerne.
og mht. transferbudget, så giver vi dig omtrent 180 millioner at arbejde med, og vi regner med at vi kan stole på at du bruger dem fornuftigt, du kan evt. snakke med Ambriz om hvem der vil være gode at hente til klubben. held og lykke med det!''

Jeg havde allerede massere af ideer til hvem der skulle hentes, og jeg havde sat mig selv op for at der kun ville blive hentet spanske spillere. I nødstilfælde, ville andre spillere fra de spanske ligaer, også være lovlige at hente, det bliver et spændende transfervindue.
Med transfervinduet og sæsonstarten i sigte, var der kun en ting at sige ...



Viva Los Rojablancos
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Rojablancos - Atletico Madrid
« Svar #8: 21 Aug 2009, 20:20 »

spændene blog, du skriver godt Wink! glæder mig til at se hvem du henter ! Smiley
vil lige sige at jeg selv ligenu spiller med atletico.. og køb en centralforsvar ! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojablancos - Atletico Madrid
« Svar #9: 21 Aug 2009, 20:28 »

spændene blog, du skriver godt Wink! glæder mig til at se hvem du henter ! Smiley
vil lige sige at jeg selv ligenu spiller med atletico.. og køb en centralforsvar ! Smiley

Tak for det Johannesfalkenberg,
Jeg spiller med en update, så er udemærket bemandet på den centrale forsvars'plads.
Men hvem ved ?
« Seneste Redigering: 21 Aug 2009, 20:30 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Rojablancos - Atletico Madrid
« Svar #10: 21 Aug 2009, 20:35 »

Tak for det Johannesfalkenberg,
Jeg spiller med en update, så er udemærket bemandet på den centrale forsvars'plads.
Men hvem ved ?
nåja, hvem er det som de har der Smiley?
hvornår kommer der en update  Wink?
Logged

Kolo Abib Touré

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojablancos - Atletico Madrid
« Svar #11: 21 Aug 2009, 20:39 »

nåja, hvem er det som de har der Smiley?
hvornår kommer der en update  Wink?

Juanito, Pablo og Heitinga
Vides endnu ikke
« Seneste Redigering: 21 Aug 2009, 20:42 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Rojablancos - Atletico Madrid
« Svar #12: 21 Aug 2009, 21:03 »

nåja, Juanito Smiley.
bliver den næste update om transfers Smiley?
Logged

Kolo Abib Touré

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojablancos - Atletico Madrid
« Svar #13: 21 Aug 2009, 21:08 »

nåja, Juanito Smiley.
bliver den næste update om transfers Smiley?

Jeps, og den kommer lige om lidt Thumbs Up
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojablancos - Atletico Madrid
« Svar #14: 21 Aug 2009, 21:27 »



31. August - 2008

ind
Gai Assulin (3,75 Millioner)
Jonathan Dos Santos (1,25 Millioner)
Thiago Alcântara (4,25 Millioner)
Markel Azpiroz (28 Millioner)
Mikel Arteta (125 Millioner)
Fernando Amorebieta (52,5 Millioner)

Ud
Roberto (Leje - Chelsea - 300 K)
Gonzalo Bozzoni (450 K - Celta)
Keke (0 DKK - Castilla)
David Vidal (0 DKK - Barcalona)
Chipi (Fri Transfer)

Transfervinduet er netop slut, og der har været fuld gang i det, og jeg havde allerede, efter to uger, forstærket mig på midtbanen, og som ventet, så er det unge talenter, der nok skal blive noget inden for nogle sæsonner.
De første der ankom til Vincente Calderón var de unge talenter fra FC Barcelona, Gai Assulin, Thiago Alacante og Jonathan Dos Satos. Jeg har hentet alle tre for meget små beløb, og de skal fungere som udviklings'spillere i starten, men vil senere gå ind på holdet, og få ledende roller.
Og der skulle ikke gå længere tid end to dage, før den 16'årige centrale midtbanespiller Markel Azpiroz, blev hentet i Osasuna, for cirka 30 millioner, Markel Azpiroz er blevet udset som den næste Xavi, og jeg mener at han har et meget stort potientiale.
Næste indkøb der stod i kø' var sommerens største og dyreste indkøb, jeg havde hentet Mikel Arteta i Everton for 125 millioner. Jeg sagde følgende efter mit køb af Mikel, ''Jeg har ufattelige store forventninger til Mikel, og Mikel har store forventninger til sit ophold her i Madrid''
Jeg var dog endnu ikke færdig med at handle, denne gang var det en central forsvarsspiller, hans navn er Fernando Amorebieta, han er købt i Athletic og kostede mig mine sidste 52,5 millioner, og derfor bliver der ikke flere indkøb i denne sæson.

Med disse indkøb, har jeg kun en ting at sige, og det er ...



Viva Los Rojablancos
« Seneste Redigering: 21 Aug 2009, 21:29 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010