home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 467 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Torino - En Klub med Ambitioner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Torino - En Klub med Ambitioner  (Læst 7659 gange)
phil0883
Gæst
 
Torino - En Klub med Ambitioner
« : 16 Aug 2009, 12:44 »


Start info:

Jeg har prøvet at lave mange blogs, men enten er de Crash Dumpet, eller også har jeg bare været dårlig. Men u vil jeg lave en seriøs en, inden FM10 kommer. Valget faldt på Torino, som ligger i Serie B(spiller med Champione's update, inde fra FmDanmark.dk) Og dem skal jeg så føre til tops i Italien.
Oplysninger omkring spillet:
Database: Stor
Lande: Kun Italien, ned til Serie C2
Loadet spiller fra: Italien

Jeg vil ikke bruge grafik, andet en SS, og så lige Torino's klublogo, i toppen. For jeg er IKKE særlig god til grafik. Men hvis der er nogen som ville hjælpe med grafikken, ville det også være rart, men indtil videre, næsten ikke noget grafik. Første update kommer om 10-20.Minutter.
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #1: 16 Aug 2009, 13:45 »


Pre Season

Den 26.Juni 2008, kunne Urbano Cairo, præsentere Allan Simonsen(mig), som ny træner i Torino, efter jeg havde skrevet under på en kontrakt, som gav mig 24.000 om ugen, og udløb den 30,juni 2012. Jeg, udtalte til bestyrelsen, at vi klart ville vinde Serie B, og snart Serie A. Mange mener det er alt for langt at sigte, men alt kan ske i Fodbold, som man siger. Den første Venskabskamp, var først om 12 dage, så der var masser af tid til spillerindkøb, og spillersalg. Efter nogle få dage, kom det første indkøb, Davide Santon, Italiensk u-21 spiller, som spiller på højrebacken. 4 dage efter købet af Santon, solgte jeg Aimo Stefano Diana til Bologna, og Simone Barone til Reggina. Rosina, blev solgt til Fiorentina på medejerskab, for 26mio. Så nu har jeg 31.mio til Indkøb. Dem valgte jeg at byde på,  Så Holdet er efter min mening, klar til at vinde Serie B.
Kampe:
Vs. Unterhaching 2-0
Vs. TOP Oss 4-1
Vs. MVV 1-0
Vs. ADO Den Haag 2-0
Vs. Virton 5-0
Vs. Tournai 5-0
Så en godkendt Pre Season, for Torino, hvor vi skal spille den første "rigtige" kamp, mod Ascoli, i Italienske Pokalturnering 3.Kvalrunde.

« Seneste Redigering: 23 Aug 2009, 18:22 af phil0883 » Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #2: 16 Aug 2009, 13:48 »

Ser spændende ud, udemærket køb, og god preseason,
Kiu,
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

phil0883
Gæst
 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #3: 16 Aug 2009, 13:54 »

Tak:)
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #4: 16 Aug 2009, 13:57 »

Du har et par underlige kommaer, hvor jeg engang imellem ville sætte et punktum.
Og så håber jeg at der vil komme lidt mere kød på i de næste updates Smiley

Ellers er det et fedt klubvalg og med dine store ambitioner kan det sagtens blive godt Smiley
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #5: 16 Aug 2009, 14:04 »

Ok, jeg er næsten lige stået op, så er sådan lidt gennemsmadret, men kan faktisk godt se det nu. Men jeg skrev ikke så meget, fordi det bare var Pre Season, og venskabskampene, ikke var værd at skrive om.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #6: 16 Aug 2009, 14:17 »

Helt i orden Smiley
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #7: 16 Aug 2009, 14:34 »


En udfordring
Endelig kom dagen. Den første rigtige kamp, mod Ascoli, i den italienske cup, kvalrunde 3. Idag var også tæt på u-21 landskampen, så Santon, Fiorillio, og Rubin. Måtte undværes. Jeg sad inden kampen og så på Formationerne Og så at Ascoli var meget Offensive, så derfor skulle vi ramme dem på Counter Angreb. I Teamtalken, bad jeg Torino spillerne, om at gøre det for Fansene. Klokken 15:00, startede kampen så. De første 20.minutter af kampen styrede Torino hele kampen, med et brilliant spil, og masser af skud på stolpen. Efter det, sker der stort set ikke noget, men, i det 44.minut, bliver Vailatti spillet fri foran målet, han trækker ud til højre, og spiller Jôrgen Samuel, helt fri, som sætter den sikkert ind. 1-0! Fantastisk spil af Torino. Ved pausen, stod det 1-0. Jeg valgte at sætte, Stellone ind istedet for Bianchi. Og sagde til dem, at de skulle blive ved i det tempo. Det viser sig at give pote, allerede 10.minutter inde i anden halvleg, scorer Stellone, på et hovedstød, efter et hjørne spark af Gasbarroni. Ellers er der bare en masse skyd for hver side af. Men ingen for noget ud af det. Indtil det 79.minut, hvor Ascoli's Bucchi for sneget en tåfiser ind. Og i resten af kampen, er der bare stille.
Torino - Ascoli 2-1
Jûrgen Saûmel 1-0
Roberto Stellone 2-0
Christian Bucchi 2-1
En godkendt, præstation af mine drenge. Men de kunne godt spille bedre, så derfor kiggede vi på nogle nye spillere, og endte med at byde på, Mads Albæk, Michael Lumb, og Radja Nainggolan. Alle blev accepteret, og alle sagde ja til kontrakten, og nu er startopstillingen meget stærkere.
Det kan godt være, at den næste update først kommer om nogle uger, eller senere. Og så til en ting jeg lige opdagede:
Mærkelig ting


« Seneste Redigering: 23 Aug 2009, 18:23 af phil0883 » Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #8: 16 Aug 2009, 14:36 »

Og hvis der er nogen der vil lave nogen Grafik(Banner til Bunden, billeder, OSV.) Skriver i ikke lige en PB?
Tak på Forhånd.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #9: 16 Aug 2009, 14:46 »

Det ser udemærket ud,
følger med..

du mangler [/url] til sidst i dit signatur

Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

phil0883
Gæst
 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #10: 16 Aug 2009, 14:49 »

Tak Fedt, og Ups ja:)
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #11: 16 Aug 2009, 16:42 »

Nogen der har forslag til forbedringer OSV..?
Logged

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #12: 16 Aug 2009, 16:46 »

Ganske udemærket blog, men lidt mere fantasi og fyld ville være godt.
Tænkter specielt på det med team-talken, der kunne du vælge at skrive noget i retning af: "I halvlegen valgte jeg at sige til mine spillere, at de skulle fortsætte med at spille på den måde og ikke begynde at lave dumme fejl..."

Følger da med Smiley
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #13: 16 Aug 2009, 16:51 »

Ok. MEd Fantasi og sådan noget:) Det er jeg ikke lige... så god. Men vil prøve næste gang:)
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Torino - En Klub med Ambitioner
« Svar #14: 16 Aug 2009, 21:54 »

Andre forslag???
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010