home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 703 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  On her majestys secret service
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: On her majestys secret service  (Læst 2250 gange)
Gungner
Gæst
 
On her majestys secret service
« : 14 Aug 2009, 13:36 »




Queens Park Rangers Football Club er en engelsk fodbold klub, baseret i London. Klubbens førstehold spiller pt. i den engelske Football League Championship. I August 2007 blev QPR købt af Formel 1 magnaterne Bernie Ecclestone og Flavio Briatore, som solgte 20 % af aktierne til familien af stål-magnaten Lakshmi Mittal i december samme år.

Klubben refereres ofte som QPR, The R’s eller bare Rangers af deres fans.
De bliver også refereret til som The Hoops pga. deres blå og hvide stribede trøjer. QPR skal ikke forveksles med de skotske klubber Rangers og Queen’s Park.

QPR blev dannet i 1882, da et hold der hed St. Jude’s fusionerede med Christchurch Rangers. Holdet blev straks kaldt Queens Park Rangers, fordi de fleste af spillerne kom fra Queens Park området i Nord-vest London.
QPR blev professionel i 1889 og spillede deres hjemmekampe på næsten 20 forskellige stadions (liga rekord), før de flyttede permanent ind på Loftus Road i 1917. Loftus Road, ofte kaldet ”The Loft”, blev bygget i 1904 og har plads til ca. 18,200 tilskuere.

I 1991–92 sæsonen, sluttede de midt i rækken i første division og blev medstiftere af den første Premier League i 1992.
Manager Gerry Francis så en af QPR’s mest berømte sejre, da de på direkte TV slog Manchester United med 4-1 på Old Trafford, nytårsdag 1992. De sluttede deres første sæson i Premier League som nummer 5, og det efterfølgende år blev det til en 9. plads. Midtvejs i 1994-95 sæsonen, sagde Francis op for at blive manager i Tottenham. Han blev erstattet af Ray Wilkins, der guidede dem til en 8. plads det år. I Juli solgte man deres topscorer Les Ferdinand til Newcastle for et rekord beløb på £6 millioner.

QPR klarede sig skidt derefter, og rykkede ned i 1995-96 sæsonen. QPR spillede i 1. Division indtil 2001 under mange forskellige managere. Francis vendte tilbage i 1998, men sæsonen 2000-2001 viste sig at blive en katastrofe og Francis sagde op i 2001. Tidligere spiller Ian Holloway tog over, men kunne ikke forhindre at QPR rykkede ned i 2. Division for første gang i 30 år. QPR vendte tilbage til første division i 2003-2004 sæsonen.


Bloggen vil blive sat op på nogenlunde samme måde som min Blyth blog, da jeg synes det fungere fint. Jeg vender tilbage med de første transfers, truppen, venskabs kampe og meget andet gejl. Håber i vil læse med Smiley
« Seneste Redigering: 14 Aug 2009, 14:19 af Gungner » Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: On her majestys secret service
« Svar #1: 14 Aug 2009, 13:53 »

Flot start - men logo'et er strukket lidt ud.

Prøv at tilføje et mellemrum efter [img....  Så bliver det i den rigtige størrelse Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Gungner
Gæst
 
Sv: On her majestys secret service
« Svar #2: 14 Aug 2009, 14:31 »

Ah yes... I see that.
Det er nu rettet Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: On her majestys secret service
« Svar #3: 14 Aug 2009, 21:46 »



Det kan nogle gange være svært at starte et nyt sted, på et nyt job. Det er ikke anderledes i en fodbold klub. Der er masser af papir arbejde, møde med bestyrelsen, møde med spillerne og en masse andre ting. Det stod klart med det samme at truppen skulle forstærkes med en del spillere. Ikke fordi det var dårlige spillere der var at arbejde med, tværtimod, men fordi truppen var noget tynd. Jeg havde fra starten fået stillet ca. 95 millioner kroner til rådighed til at shoppe for. Ikke dårligt når man ligger i første division. Jeg havde allerede en lille liste over spillere jeg gerne ville se i truppen. På den liste figurerede den rumænske back Razvan Rat og den engelske back Michael Ball. En angriber skulle også hentes, og højt på min ønskeseddel lå bl.a. Kevin Doyle fra Reading og Lee McCulloch fra Glasgow Rangers. Men kun tiden vil vise hvem der kan trække QPR trøjen over hovedet. Selvom jeg er dansker, kender jeg London som min egen bukselomme og besluttede mig at gå en tur i det dejlige kvarter, inden jeg skulle møde til presse-konferencen. Jeg frygtede den ikke som sådan, men der kan jo altid gå noget galt.

Selve presse-konferencen gik godt. Første spørgsmål der fløj om øret på mig, var om det at jeg faktisk var medlem af Chelseas fanklub ville komme i vejen for min evne til at styre et andet London hold. Jeg svarede at det ville det selvfølgelig ikke, og lige meget hvem vi mødte gik jeg på banen for at vinde.
Efter en veloverstået konference, gik jeg ud af lokalet med de høje herrer, som jeg lige afleverede min ønskeliste til.

Jeg havde jo også en venskabs kamp at gøre spillerne klar til.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: On her majestys secret service
« Svar #4: 14 Aug 2009, 22:36 »

god start ville følge med tror det bliver en underholdene save for dig Opstemt
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: On her majestys secret service
« Svar #5: 15 Aug 2009, 21:23 »

Flot start, glæder mig til mere!
Logged

[Min signatur er for stor]

Gungner
Gæst
 
Sv: On her majestys secret service
« Svar #6: 16 Aug 2009, 22:23 »

RUMÆNER SÆTTER FØDDERNE I LONDON


Queens Park Rangers kunne idag sætte navn på sæsonens første forstærkning. Han er rumæner og hedder Razvan Rat. Han er født i byen Slatina i 1981, og spiller venstre back. Han var en del af den rumænske trup der kvalificerede sig til EM i 2008. QPR manager Egon Skovmand er ekstatisk over indkøbet af Rat."Med Razvan har vi fået en back der kan gå med frem og udfordre og samtidig er en fantastisk defensiv spiller. Jeg er meget glad for at have fået ham tilknyttet." Razvan Rat er købt i Shakthar Donetsk for ca 20 millioner kroner, og har fået rygnummer 30. Razvan Rat selv siger at han ikke kan vente med at spille for QPR. Det kan vi heller ikke! Med købet af Rat er venstre back pladsen fint besat. Rygterne siger at manager Skovmand i morgen eller dagen efter præsenterer en ny angriber og en defensiv midtbane i klubben







Et par venskabskampe er det også blevet til:

Ross County- QPR 0-3
0-1 Angelo Balanta (44)
0-2 Wayne Routledge (51)
0-3 Patrick Agyemang (81)

Northampton- QPR 2-2
0-1 Wayne Routledge (13)
0-2 Martin Rowlands (32)
1-2 Leon Constantine (37)
2-2 Colin Larkin (64)

En godkendt start, dog er jeg ikke tilfreds med at vi smider en 2-0 føring væk mod Northampton.
Jeg mangler lige et par kampe til at se truppen helt an, og snart kan jeg også præsentere to nye spillere.




Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: On her majestys secret service
« Svar #7: 17 Aug 2009, 15:54 »

IRSK FIREPOWER SLUTTER SIG TIL QPR


Den irske skarpretter Kevin Doyle er nyeste mand i QPR trøjen. QPR har smidt omkring 55 millioner kroner på bordet for at få fat i bomberen. Et tilbud Reading's bestyrelses formand ikke kunne sige nej til. Doyle, der er født i den lille by Adamstown i Irland, er udset til at skulle bombe QPR i Premier League. En betegnelse han selv har det godt med: "Det er klart der er pres på mig, sådan er det med alle angribere. Men jeg trives under pres, og vil gøre alt for at score de mål der sender os i Premier League!", siger Doyle. Manager Skovmand er ligeledes begejstret: "Med indkøbet af Kevin er vi godt rustet til at kæmpe med om opryknings-pladserne".
Doyle er også fast mand på det irske landshold, som han debuterede for mod Sverige den 1.marts 2006.









Gillingham- QPR 0-2
0-1 Kevin Doyle (38)
0-2 Lee Cook (58)

Stockport- QPR 0-3
0-1 Heidar Helguson (41)
0-2 Liam Millar (68)
0-3 Kevin Doyle (82)

Queens Park- QPR 0-2
0-1 Kevin Doyle (63)
0-2 Hogan Ephraim (86)

Tre kasser i tre kampe fra Doyle må siges at være godkendt!
At det kun er venskabs kampe gør ikke noget, her viser han hvad han er værd.
Jeg er rigtig godt tilfreds pt., og det ser godt ud inden åbningskampen mod Charlton.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: On her majestys secret service
« Svar #8: 17 Aug 2009, 15:56 »

det ser godt ud, havde begge, købte også begge i min QPR blog,
KIU
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Gungner
Gæst
 
Sv: On her majestys secret service
« Svar #9: 17 Aug 2009, 22:05 »

Denne blog er desværre allerede afgået ved døden...
Spillet er væk, og det er der desværre ikke noget at gøre ved.
Så en eller anden må gerne låse tråden.

Regner dog stærkt med at starte en ny blog op med et spil jeg har haft kørende meget længe.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010