home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke  (Læst 3859 gange)
mcaddies
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« : 12 Aug 2009, 01:04 »

Hej folkens

Ja grin bare jeg ved godt AC Horsens ikke er verdens bedste hold, men er ved at miste modet helt med dem. Jeg synes jeg har udmærket styr på defensive med små udfald "har luret lidt herinde". Det store problem er at mine angribere brænder alt for mange chancer "Lawan, Berisha og Gilberto" og det koster meget dyrt.

Og det er jo ikke lige frem nemt at tiltrække gode trænere til klubben heller.

Så jeg håber nogen herinde vil hjælpe mig med taktikken. Jeg er så træt af det lige nu hehe.

Mvh
Rune
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« Svar #1: 12 Aug 2009, 01:11 »

Et par råd som jeg selv ville bruge til et Horsens angreb.

Få langskud, korte afleveringer, meget kreativ frihed og så sid angriberne til at bytte plads. jeg tror det virker, du kan jo altid prøve det af Smiley

Edit, ville også passe godt til kontrafodbold.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2009, 01:20 af Laziofan » Logged

mcaddies
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« Svar #2: 12 Aug 2009, 01:26 »

Det må jeg prøve og mange tak:-)=

Flere foreslag er velkomne.

He he er lige blevet fyret som træner så nu starter jeg forfra igen igne igne
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« Svar #3: 12 Aug 2009, 01:40 »

Jeg sidder godt nok i et barca spil hvor jeg er i 2018 nu, er ved at blive lidt kedsommeligt da jeg har været i barca i alle år, overvejer faktisk et horsens spil nu. holdet er spænende, og så kunne jeg godt tænke mig at styre gilberto og lawan i angrebet :p

Starter du et Horsens spil nu? for så tror jeg hellere jeg også må prøve Smiley
Logged

mcaddies
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« Svar #4: 12 Aug 2009, 01:53 »

Jeg har lige startet et nyt op ja:-)=

Når du skriver at jeg skal spille med korte afleveringer og få langskud mener du så kun lawan og gilberto som de to angribere? Hvad med midtbanen?
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« Svar #5: 12 Aug 2009, 01:56 »

ja det er kun henvendt til angriberne. ellers forsøg at spil kontra fodbold. Jeg starter også et Horsens save nu så kan jeg altid lige skrive hvis jeg kan få det til at fungere Wink og det samme kan du self Smiley
Logged

mcaddies
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« Svar #6: 12 Aug 2009, 02:01 »

Lyder rigtig godt:-)= Og vi må lige skrives ved:-)=
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« Svar #7: 12 Aug 2009, 03:44 »

Nå nu er jeg så kommet igang med mit Horsens spil.

Presæson har indtil videre gået overraskende godt.

Jeg har solgt et par spillere da de ikke passede ind i mit system som er end med at blive en:

      x
x  x  x  x
    x  x
x         x

    x x

Ud:

Allan Søgaard 2,1 mil.
Søren Friis 3,5 mil.

Ind:

Martin Ørnskov 2,3 mil.
Mikkel Andersen 600k
Alexander Fisher 700k
Andreas Bjelland 1,5 mil. (dog først pr. 1/9/2009

Synes selv handlerne er gode, ud med det gamle skidt der aligevel ikke passer ind i systemet, og så ind med 4 potentielle stjerner på mit Horsens hold som jeg helt sikkert vil kunne sende videre om nogle år med en god fortjeneste.

Træningskampene har været rigtig gode. Jeg har holdt nullet i 3/4 og i den sidste eksperimenterede jeg lidt og vandt aligevel stort:

Horsens - Silkeborg 1 - 0
F. C. Svendborg - Horsens 0 - 5
Ølstykke - Horsens 0 - 5
Horsens - Viborg 6 - 3

Indtil videre rigtig godt spil og mål fra alle kæder. Skriver igen til vinterpausen hvor jeg forhåbentlige har sikret mig en fornuftig placering midt i rækken Smiley
Logged

mcaddies
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« Svar #8: 12 Aug 2009, 16:05 »

Hmm lyder spændende. Kan du sige lidt mere om hvordan du spiller? Spiller du direkte eller hvordan? Kunne være fedt at se nogle af dine indstillinger for holdet og de enkelte spillere:-)=
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« Svar #9: 12 Aug 2009, 17:19 »

Jeg har nu overstået første halvdel af sæsonen, og indtil videre er det gået rigtig fint. Jeg har vundet 5 kampe, 6 uafgjort og 6 tabte, hvilket jeg er ovenud tilfreds med. Desuden har jeg et par gange måtte lukke mål ind i de døende minutter hvilket naturligvis ikke har været så godt. Jeg har dog ikke scoret voldsomt mange mål, men dette har heller aldrig været min plan da jeg først og fremmest fokusere på at holde modstanderne fra at score og så score de mål som så kommer på dødbolde og kontraer.

Liga stilling:



Kampe:

Sønderjyske - ACH 1 - 1, Vejle - ACH 1 - 1, ACH - AGF 2 - 0, ACH - Brøndby 0 - 1, OB - ACH 0 - 2, ACH - FCK 0 - 1, AAB -ACH 1 - 2, ACH - FCM 2 - 1, ACH - EFB 2 - 0, ACH - Randers 1 - 1, FCN - ACH 2 - 0, ACH - Vejle 0 - 0, AGF - ACH 4 - 2, ACH - Sønderjyske 2 - 2, Brøndby - ACH 3 - 2, FCK - ACH 1 - 1, ACH - OB 1 - 0

Gilberto har næsten været skadet hele sæsonen, så han har forståeligt nok ikke scoret mange mål, men her følger mine målscorerer:

Besart Berisha (5)
Lawan (3), Lodberg (3)
Morten Rasmussen, Thomas Kortegaard (2)
Adam Eckersley, Gilberto, Alexander Fischer, Mayasi, Nagel, Augustsson (1)

Er meget godt tilfreds med hvordan målene fordeler sig da der er kommet mål fra alle rækker, og kontraspillet generelt har fungeret rigtig fint!

TAKTIKKEN

Først opstillingen:

Jeg har forsøgt at spille hårdt fysisk fodbold, og forsøgt at score mål på kontrafodbold som du jo nok har bemærket Smiley
Har fokuseret på en solid defensiv, og spillet med direkte afleveringer. Resten kan du se i holdinstrukser, jeg har også markeret i "kontra" og "targetman" hvor jeg har Gilberto som targetman, og så med dybe stikninger til ham.

Holdinstrukser:

Spillerinstrukser:

CF - Ingen kreativ frihed, defensiv, skærm af ved eget felt, markering (man)
Backs - Indlæg fra bag
Defensiv midt - Skærm af fra midt/eget felt
Fløje - Indlæg fra dyb, tackling - normal
Angreb - Offensiv mentalitet, byt plads, kreativ frihed, tackling - let.

Det var sådan ca. sådan jeg har spillet i min førset halvsæson i Horsens, og synes da selv det er gået udemærket. Håber meget du kan bruge det, og hvis du eventuelt har noget du mangler eller er i tvivl om så spørger du selvfølgelig bare Smiley



« Seneste Redigering: 12 Aug 2009, 17:21 af Laziofan » Logged

mcaddies
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« Svar #10: 12 Aug 2009, 18:00 »

Det simpelthen perfekt det der:-)= Jeg takker og bukker i støvet mange for din tid og lyst til at skrive herinde.


Med venlig hilsen

Rune
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens Hjælp til taktik og måltørke
« Svar #11: 12 Aug 2009, 18:20 »

Godt at du kan bruge det.

Jeg kan dog også godt justere i holdinstrukser frem eller tilbage før en kamp, eller under en kamp hvis jeg kan se det går helt galt.

Et eksempel var fra min kamp i Parken. Jeg satte indstillingerne en anelse mere defensive og lidt mere direkte.

Kampen udspillede sig sådan at jeg var helt presset i bund i første halvleg. Jeg var kommet foran på min eneste chance og FCK havde været totalt dominerende. Jeg satte så mit forsvar og mentalitet en del op i pausen fordi jeg indså at jeg stod for dybt, det udmøntede sig i at de ikke fik halvdelen af de skud de havde haft i første halvleg, dog kunne jeg ikke holde dem fra at udligne, men det regner jeg med at du også selv bruger.

/Laziofan
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010