home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  SommersDB
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: SommersDB  (Læst 12514 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: SommersDB
« Svar #15: 12 Aug 2009, 17:55 »

Menchov vandt et stjernebesat Giro d'Italia - Sastre fik to etaper. Tempoet var højere end nogensinde før, og jeg vil gerne vædde med, at hvis begge havde skippet Giro d'Italia, eller kørt som Wiggins gjorde under giroen (kun køre én bjergetape fuldt ud, for at se hvor han stod, for dernæst at falde tilbage i gruppetto hver dag) så havde de toppet langt bedre i årets Tour de France; det er for tidligt at afskrive dem i mine øjne. Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SommersDB
« Svar #16: 12 Aug 2009, 18:02 »

Men faktum er, at de ikke har slået nogen der var et niveau over dem i år. Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: SommersDB
« Svar #17: 12 Aug 2009, 18:07 »

Nu er sæsonen MEGET mere end Tour de France. At Menchov mødte op i Tour de France uden at være i form (hvilket er sket et par gange før), betyder ikke at han er ringe. Han har før vundet Vuelta uden at gennemføre Tour de France, hvor hans stats har været højere. At du så baserer bjergstats udelukkende på Tour de France er naturligvis dit valg - det illustrerer bare ikke de reelle styrkeforholdene i mine øjne. Smiley
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: SommersDB
« Svar #18: 12 Aug 2009, 18:13 »

Enig. Kan ikke forstå Evans kun for 79. På niveau med Samu og Pellizotti. Han viste i Paris-Nice og Dauphine Libere (specielt) han uden tvivl stadig høre til blandt de bedste i bjergene. At han så ikke rammer noget gør ham ikke lige så god (eller dårlig) som Samuel, der vel slet ikke har vist noget.
Logged

former zoesuckins

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SommersDB
« Svar #19: 12 Aug 2009, 18:16 »

Det gør jeg da heller ikke? Så havde Evans 50 i bjerg. Og Menchov og Sastre havde 70.

Nej, det er ikke baseret udelukkende på Touren. Menchov, Sastre og Di Luca ville dominere Giroen hvis man spiller med startlist. Så de kan vinde Giroen og Vueltaen, måske endda let, imens de kan spille en stor rolle i Touren, men ikke vinde. Du skal også kigge på UDH, MOD og RES. Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SommersDB
« Svar #20: 12 Aug 2009, 18:18 »

Enig. Kan ikke forstå Evans kun for 79. På niveau med Samu og Pellizotti. Han viste i Paris-Nice og Dauphine Libere (specielt) han uden tvivl stadig høre til blandt de bedste i bjergene. At han så ikke rammer noget gør ham ikke lige så god (eller dårlig) som Samuel, der vel slet ikke har vist noget.

Evans imponerede da de andre ikke var i form, imens han formodentlig ramte sin topform. Hvis man spiller i PCM spiller Dauphine Libere og Evans har 99 i form, imens Contador og Andy har omkring de 80, ja så kan Evans også sagtens vinde.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SommersDB
« Svar #21: 12 Aug 2009, 18:28 »

Men altså, man kan jo bare downloade og ændre lidt i den. Vi bliver aldrig helt enige om stats, disse har jeg opnået de mest realistiske resultater med. Og I kan altid rette i dem, så de passer jeres behov Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: SommersDB
« Svar #22: 12 Aug 2009, 18:47 »

Men en som Sastre har jo tidligere vist sig som en af de absolut bedste bjergrytter - at give ham 79 i bjerg udelukker ligesom muligheden for hans etapesejre som man så i år på Vesuv og Monte Petrano. Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SommersDB
« Svar #23: 12 Aug 2009, 18:55 »

Men en som Sastre har jo tidligere vist sig som en af de absolut bedste bjergrytter - at give ham 79 i bjerg udelukker ligesom muligheden for hans etapesejre som man så i år på Vesuv og Monte Petrano. Smiley

Det gør det da ikke? Hvis man er oppe mod Menchov (80) og Di Luca (79) og er langt bagude i klassementet, så er det slet ikke umuligt!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: SommersDB
« Svar #24: 12 Aug 2009, 19:05 »

Nej, men derimod kommer han op mod 'talenter' - folk som Cunego, Pellizotti osv. (ok, ikke 'talenter') vil begge udvikle sig i løbet af en sæson. Cunego har typisk 79-80 i bjerg omkring Giro d'Italia, Pellizotti vil typisk have 81-82 inden Giro d'Italia - en Sastre vil IKKE udvikle sig på samme måde, fordi hans alder er stigende og det går dermed kun én vej for ham. Smiley Der er jo langt flere end Menchov og di Luca i Giro d'Italia, og en startliste holder ikke i en karriere; i karrieren vil Sastre og Menchov toppe i Tour de France (og her kan du udskifte Monte Petrano og Vesuv med Alpe d'Huez fra sidste år), og der vil de næppe kunne lave de resultater, som de vil lave i virkeligheden. Hvis du tager og kører én enkelt tour, ja så vil resultaterne sikkert passe nogenlunde; men ikke hvis du kører en karriere.

I øvrigt forstår jeg ikke, at du giver Samuel Sanchez så høje stats i bjerge, som du gør; manden har intet lavet i år, mens Sastre har vundet to bjergetaper i år... Sanchez skal først begynde at køre under Vuelta a Espanña, men indtil videre har man jo intet vurderingsgrundlag - bortset fra sidste år, hvor Sastre vandt Tour de France.. kan du se hvor jeg vil hen? Smiley

EDIT: lige for at knytte en kommentar til 'bakke', så synes jeg du har ramt det ganske fint.. Valverde er en habil 'bakkerytter', men vinder hovedsaligt takket være sin spurt, som han har fra sin fortid som sprinter, så jeg synes hans stats er ok, omend han burde være lige en enkelt tand bedre end Cunego Smiley

By the way: Er Samuel Sanchez din yndlingsrytter? Tunge
« Seneste Redigering: 12 Aug 2009, 19:16 af JosepGuardiola » Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: SommersDB
« Svar #25: 12 Aug 2009, 22:28 »

I øvrigt forstår jeg ikke, at du giver Samuel Sanchez så høje stats i bjerge, som du gør; manden har intet lavet i år, mens Sastre har vundet to bjergetaper i år... Sanchez skal først begynde at køre under Vuelta a Espanña, men indtil videre har man jo intet vurderingsgrundlag - bortset fra sidste år, hvor Sastre vandt Tour de France.. kan du se hvor jeg vil hen? Smiley

Den er jeg meget enig. Selvom vi som du siger aldrig finder frem til det samme synes jeg det er syndt Samuel har samme stats som Evans og Sastre. Hvis de to havde kørt som Samu i år ville de så stadig have 81-82?
Logged

former zoesuckins

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SommersDB
« Svar #26: 15 Aug 2009, 16:44 »

Tak for rosen.

Til kritikken: Jeg kommer med en ny version, hvor nogle af jeres ønsker vil være opfyldt. Omvendt kan jeg hverken opfylde alles ønsker eller se bort fra mine egne standpunkter.

Og nej, Samuel Sanchez er langt fra min yndlingsrytter.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SommersDB
« Svar #27: 15 Aug 2009, 20:09 »

Den opdateret DB er kommet op, og downloadlinket i første indlæg er opdateret. Jeg håber I nyder den, det betyder dog at der lidt ændringer i forhold til de SS der ligger her, men det har jeg ikke tid til at ændre lige nu.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SommersDB
« Svar #28: 19 Aug 2009, 14:24 »

Har du nogle eksempler på hvad du har ændret i den nye opdaterede fil?
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SommersDB
« Svar #29: 19 Aug 2009, 14:37 »

Danilo Di Luca er erstattet af U23 verdensmesteren i TT, Maluri.

Men generelt er det kun små rettelse, baseret på den kritik der er kommet Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010