home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1260 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  "Gå på ferie"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: "Gå på ferie"  (Læst 2411 gange)
N-R-Madsen
Ynglingespiller

"Gå på ferie"
« : 06 Aug 2009, 16:50 »

Ovenstående funktion; "gå på ferie", medfører den nogle konsekvenser? Som fx i form af, at man får ringere stats i sin manager-profil, eller hvad?

Hvis fx man bruger den til at simulere sine kampe med eller andet..

Mvh Nicolai

Guldbrand
Gæst

Sv: "Gå på ferie"
« Svar #1: 06 Aug 2009, 16:58 »

Ved ikke om man får ringere stats af det. Men det betyder at det er din ass. manager der skal styre kampene, og alt efter hvor god han er, så får du også resultaterne derefter..  Men hvad er det sjove i at stimulere kampene?

Det eneste jeg bruger "gå på ferie" til er hvis jeg vil hurtigere frem i f.eks. vinter og sommer pausen, hvor man alligevel bare klikker sig frem. F.eks. under VM eller EM slutrunden.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #2: 06 Aug 2009, 17:08 »

Nej du får ikke ringere, de stiger bare ikke

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3: 06 Aug 2009, 17:13 »

Jeg mener at have hørt, at det påvirker en af dine stats. Jeg tror det er den, der hedder noget med dagligt arbejde... kan virkelig ikke huske hvad stat'en hedder, men har hørt den skulle påvirke lidt der i hvert fald. Smiley

N-R-Madsen
Ynglingespiller

« Svar #4: 06 Aug 2009, 17:26 »

Ja, det var også det jeg tænkte på.. At den måske ødelægger "indsats i det daglige arbejde i klubben" ...

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5: 06 Aug 2009, 17:28 »

Jep, lige præcis.. det er i al fald hvad jeg har læst, men kan ikke huske hvorhenne Smiley

N-R-Madsen
Ynglingespiller

« Svar #6: 06 Aug 2009, 17:38 »

Nej okay..

Men det er ellers en dejlig funktion at bruge engang imellem.
Brugte den da jeg havde vundet superligaen 6-7 runder før sidste runde. Så gad jeg ikke til at bruge tid på at spille de sidste kampe selv (doven manager) ...

Nu har jeg skrevet under på en kontrakt med Celtic, og har købt 5 nye spillere, som absolut styrker truppen. Jeg har helt klart det bedste hold i den skotske liga, uden tvivl.. Men alligevel har jeg spillet de tre første kampe, og jeg har virkelig problemer med at score, selvom jeg er fuldstændig overlegen i kampstatistikken, hvad angår skud på mål.

Jeg har tabt 2 gange 0-1, hvor jeg havde 20 skud på mål, og modstanderne blot 1-3 skud..

Fatter det ikke. Det er virkelig frustrerende. Skulle ellers mene jeg havde købt en bomber i Keirrison.

Er der andre, der kender til, at man har et meget overlegent hold og at det BARE ikke formår at vinde??

Den taktik jeg bruger er den samme som jeg brugte i FCK i samme save, og med FCK vandt jeg alt. Så det er ikke taktikken, der er noget galt med Skuffet

Ved godt dette indlæg ikke hører til i denne tråd, men bær lige over med dét ....

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #7: 06 Aug 2009, 18:00 »

Jeg tror bare de skal i gang, altså vænne sig til taktikken osv. Når man har så mange skud, plejer jeg at sige, at på et eller tidspunkt skal målene nok komme. Smiley

N-R-Madsen
Ynglingespiller

« Svar #8: 06 Aug 2009, 18:03 »

Ja, det håber jeg sandelig også godt nok.

På de forreste 6 pladser har jeg købt 5 nye spillere - ved godt det ikke er smart, men der var bare brug for forbedringer.

Men det er ikke fordi de mange nye spillere oppe foran ikke kan spille sammen, for de producerer omkring 20-25 chancer hver kamp, men formår højst at score 0-1 mål. Det godt nok trist.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010