home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1375 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Nye tider for Liquigas
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Nye tider for Liquigas  (Læst 12227 gange)
Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

Nye tider for Liquigas
« : 06 Aug 2009, 15:53 »

Velkommen til bloggen der omhandler Liquigas. Liquigas skal ind og vise sig som et stort hold i Pro Touren.
Der er startet med lidt "udskiftninger" på holder hvor vi  har sagt farvel følgende ryttere:

Liquigas --> Bennati --> Ceverlo Test Team
Liquigas --> Chicchi --> Ceverlo Test Team
Liquigas --> Noe --> Skil Shimano

Vi har tilgængel også scoret et par ryttere:

Ceverlo Test Team --> Sastre --> Liquigas
Ceverlo Test Team --> Hushovd --> Liquigas
Ceverlo Test Team --> Haussler --> Liquigas
(Fri Transfer) --> Copelli --> Liquigas

Vi har fået os et fantastisk skærkt hold, og det hold som vi har nu skal ud at lave resutater, og vores store forventninger ligge i Touren.

Next update:
Sponsore, forventninger og løb i januar.

« Seneste Redigering: 07 Aug 2009, 17:41 af Vis mig Basso » Logged

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

Sv: Nye tider for Liquigas
« Svar #1: 06 Aug 2009, 16:35 »

Træner i denne sæson for Liquigas hedder Mads Tein.

Vi har nu fundet vores personale til den kommende sæson.
Personalet består af tre trænere. (Thorsteinsson, Mazzeo og Petito)
Thorsteinsson skal træne ryttere i enkelstart mens Mazzeo træner bjergrytterne og Petito træner sprinterne.

Liquigas går meget efter unge talenter så derfor har Mads Tein hyret 3 spejdere.
Gallepin og Parnaudeau er to af trænerne. De er nogen af de bedste i verden til at finde unge taleneter.
Gallepin og Parnaudeau skal ud og lede efter talenter i det syd-vestlige spanien, imens vores tredje træner Gozzi prøver lykken i Danmark.

Visentin har været læge for Liquigas i syv år, og skal self. også være vores læge i år.

(stopper her! Skal til fodbold Opstemt
« Seneste Redigering: 06 Aug 2009, 19:05 af Vis mig Basso » Logged

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 06 Aug 2009, 19:28 »

Liquigas har fået skrevet kontrakt med 3 store firmare der skal være vores sponsorer i år.
Den største virksomhed er nok Banco San Sebastian der giver 34.100 om måneden + 18.000 hvis vi komme i top 10 i World Championshcips ITT.
Vores sponsorer bliver også Imbogames der giver 28.500 om måneden + 105.000 hvis vi kommer i top 3 i Vueltaen.
Derudover er der Fluviatour der giver 27.100 om måneden + 63.000 hvis vi kommer i top 5 i Paris-Roubaix.

Alle forventninger:

Top 10: World Chapionschips ITT = 18.000
Top 3: Vueltaen = 105.000
Top 5: Paris-Roubaix = 63.000
Vinde: Touren
Vinde: Giroen
Vinde: Milan-San Remo

Den 4.januar 2009 er der igen kommet en ny rytter til holdet. Det danske supertalent Andre Steensen er købt til Liquigas på en fri transfer. Han får 8.000 om måneden.

Lidt statestik over de bedste ryttere:

Ivan Basso: Han skal kører klassemantet i Giroen. Basso skal måke kører Touren men ikke som kaptajn.

Carlos Sastre: Han skal ikke kører Giroen eller Vueltaen, men han skal være vores klassemants mand i Touren.

Roman Kreuziger: Han skal ikke kører Giroen, men skal værer kaptajn i Vueltaen sammen med Nibali. Kreuziger skal værer luksushjælpeytter i bjergen i Touren.

Vicenzo Nibali: Han skal både kører Giroen,Touren og Vueltaen. Han skal forgå som Luksuhjælperytter i bjegene for Basso i Giroen, og som luksushjælperytter i bjergene for Sastre i Touren. Han for lov at kører sin egen chance i Vueltaen sammen med Kreuziger.

Franco Pellizotti: Ved ikke om han skal kører Giroen eller Vueltaen, men han skal gå efter bjergtrøjen i Touren.

Brian Vandborg: Det er den mand vi ska bruge til indfri målet med a komme i top 10 i Wold Championschips ITT.

Hvis i vil have ss af rytterne så bare sig til Wink

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #3: 06 Aug 2009, 20:33 »

hvordan kan du skifte dine ryttere? alle det med Bennati, og hvordan kan du få Sastre fra start?

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 06 Aug 2009, 20:59 »

hvordan kan du skifte dine ryttere? alle det med Bennati, og hvordan kan du få Sastre fra start?

Når du trykker på spillet på skrivebordet så kommer der en gul boks frem hvor der øverst "spil" og længere nede står der "credits" og noget mere. Du trykker på den under spil den der hedder: "DBeditor". Så kommer der en hvid boks, hvor der står de databaser du har. Tryk på en af databaserne og tryk så "Load" så går der lige 3-4 sek. så kommer du ind hvor du kan skifte skills på rytterne, kan flytte ryttere over på andre hold og skifte navne.

Sig til hvis det ikke dur  Wink

cjensen94
Gæst

« Svar #5: 06 Aug 2009, 21:00 »

Det er jo snyd Opstemt Opstemt

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 06 Aug 2009, 21:18 »

I realeteten ja det er det

søgaard
Gæst

« Svar #7: 06 Aug 2009, 21:21 »

Jeg må indrømme, at det havde været sjovere, hvis du havde prøvet med det oprindelige hold, som jo helt sikkert er stærkt nok.

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 06 Aug 2009, 21:31 »

Ja, ved det godt. Men jeg syntes man skal have tre forskellige ryttere til de tre af de forskllige strore løb.
En rytter til Giroen en til Touren og en til Vueltaen.

søgaard
Gæst

« Svar #9: 06 Aug 2009, 21:33 »

Basso, Kreuziger, Nibali og Pellizotti kan vel også allesammen køre klassement? Wink

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 06 Aug 2009, 21:42 »

Nej... Pellizotti kan ikke kører så meget klassemant, og Nibali og Kreuziger er stadig lidt for unge.

U-4-E
Manager

« Svar #11: 06 Aug 2009, 23:03 »

Tjaa, hvis du nogensinde har kørt Giroen, ville du nok vide at Di Luca, Basso, Nibali og Pellizotti altid er dem der kæmper om sejren. Men nok om det..

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 06 Aug 2009, 23:13 »

11. Januar 2009

Den 11. Januar 2009 rullede næsten alle australske ryttere ud på de australske landeveje ca.70 km. fra storbyen Sydney.
Evans, Rogers, Gerrans og O'Grady var de største farvoritter i løbet.
Liquigas har et ikke australsk besat hold, så de måtte se på fra sidelinjen.

Da alle ryttere var kommet i mål blev en meget stolt Gerrans hyldet på podiet.
Evans tog andenpladsen mens Hansen fra Columbia-HTC endte som nummer 3.
Bedste rytter fra Saxo Bank blev O'Grady der kom ind på en fjerdeplads.

12. Januar 2009

Hele Liquigas mandskabet tog den 12.Januar på træningslejer i Monaco i 8 dage.

20. Januar 2009

Alle ryttere kom hjem fra en fin tur i Monaco.

22. Januar 2009

Så blev det endelig tid til det første etapeløb. Tour Down Under som løbet hedder, vil vi satse på flest muglige etapesejre, men vi går ikke efter den samlet stilling. Rytterne der skal gøre en forskel for Liquigas er:
Hushovd. Han skal kører spurterne for os, men han er også vores samlet kaptajn.
Fischer. Han skal kun gøre en ting, nemlig at sende Hushovd afsted i spurterne.
Quinziato og Capecchi. De to ryttere skal forsøge sig i udbrud.
Vandborg, Franzoi og Steensen. De ska hjælpe med at hente udbrud og, ja, bare hjælpe holdet. Nogen af rytterene for også chancen i et udbrud.

Shaft
Manager

« Svar #13: 06 Aug 2009, 23:21 »

Øhm Steensen?

Og jeg vil nok ikke læse med, af den ene grund det er for urealistisk med DB ændringerne. Den slags kan jeg ikke lide.

Men held og lykke alligevel.

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 07 Aug 2009, 00:00 »

22. Januar 2009

Første etape af Tour Down Under

Den 140 km. lange første etape skal vi med i et udbrud, men ellers skal Fischer bare kører Hushovd frem til en etapesejre.

Da 14 mand kørte væk og fik ca. 1,00 min. så tog Lotto holdet over, og 30 km. senere var de hentet.
Brian Vandborg stak sammen med 3 andre ryttere efter der var kørt ca. 55 km.
Feltet sneglet sig afsted og udbruddet havde arbejdet sig op på 5,30 min.
Da der var ca.30 km. tilbage af etapen kørte Vandborg væk fra de andre og fik et hul på hele 1,20 min.
Da der manglede 10 km. lignede det en etapesejre til Vandborg, men så tog sprinterholdene over. Især Milram arbejdet hårdt nede i feltet med hele 5 ryttere til at trække. De tre andre fra udbruddet blev hentet med 7 km til mål.
Da der manglede 4 km. gav feltet op. Vandborg var for stærk og havde stadig et forspring på 1,20 min. ned til feltet.
Vandborg kørte flot først over stregen med hele 36 sek. ned til feltet, hvor Fischer ,trods ingen håb om etapesejre, havde sendt Hushovd helt perfekt afsted og kørte og stregen som nummer 2 lige foran en aggresiv Ciolek.

Top 3:
1. Vandborg
2. Hushovd +42
3. Ciolek +46

I pointkonkurenccen fører Vandborg, men da han har sikret sig den gule trøje, får holdkammeraten Thor Hushovd lov til at kører i grønt imorgen.

I bjergkonkurenccen har Vandborg lagt sig tungt på prikkerne med hele 3 point ned til Domullin fra Cofidis. Men da Vandborg skal kører i gult, får Domullin lov til kører i prikker på morgendagens etape.

Med Cioleks flotte tredjeplads tager han den hvide ungdomstrøje i løbet.

Første dag er ovre og vi ser frem til de næste etaper, og vi vil måske prøve at vinde samlet med Vandborg.

« Seneste Redigering: 07 Aug 2009, 00:47 af Vis mig Basso » Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010