home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  A.S Saint Etienne - På vej mod nye mål[stoppet]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: A.S Saint Etienne - På vej mod nye mål[stoppet]  (Læst 1628 gange)
phil0883
Gæst
 
A.S Saint Etienne - På vej mod nye mål[stoppet]
« : 02 Aug 2009, 14:22 »


Transfer Markedet

Bafatembi Gomis


Truppen efter transfer markedet:
Målmænd:
Jody Viviani
Jeremie Janot
Papa Coulibaly


Forsvar:
Sylvain Monsoreau
Yohan Benalouane
Stathis Tavlaridis
Mustapha Bayal
David Sauget
Loic Perrin
Mouhamadou Dabo


Midtbane:
Gelson Fernandes
Christophe Landrin
Daisuke Matsui
Dimitri Payet
Geoffrey Dernis


Angreb:
Ailton
Bafatembi Gomis
Vagner Love
Sebastian Grax
David Gigliotti
Kevin Mirallas


Kampe:
St.Gallen - 2-0
Kocaelispor - 2-2
Kartalspor - 1-0
Dardanelspor - 2-0
Germinal Beerschot - 4-0
Aalen - 6-0
Stade Rennais F.C - 2-2
F.C Nantes - 2-0

SS:
Formation
Kampprogram
Bafatembi Gomis
Vagner Love
Kevin Mirallas

Topscorer:
Bafatembi Gomis - 2mål
Kavin Mirallas - 2mål




Hele Frankrig blev chokeret, da den ellers meget gode træner Laurant Roussey sagde op, og anbefalede den hidtil ukendte træner, Phillip Budtz. Phillip Budtz Udtaler:
Avis: Hej Phillip. HVordan har du det med, at dit første job er hos store A.S Saint Etienne?
PB: Det er da en stor ære, og så vil jeg gerne føre Saint Etienne til tops.
Avis: Hvad er dine Forventninger i år?
Pb: Jeg vil sælvfølgelig håbe på et mesterskab, men forventningen er mindst en 3.Plads.
Avis: Tak for interviewet.
PB: Selv tak.
Phillip Budtz vendte der efter ind på sit kontor, hvor man regner med at han sad og kiggede på mulige spiller indkøb.
Vi Følger op på træneren.
De næste par dage sad jeg, og og havde fundet 4 spillere, der var mulige spller indkøb, og 3 spillere til salg. 
Ønskeliste:
Vagner Love +
Marek Hamsik +
Ailton +
Ivan Rakitic +

Ilan -
Daisuke Matsui -
David Sauget -

Budene kom frem og tilbage, da Stade Malherbe Caen bød på den ellers ikke til salg, Blaise Maitudi, 37 mio. var buddet på,
 og jeg accepterede straks. Og havde nu i alt 102 mio. Og så tænkte jeg, hvorfor ikke tage chancen, og derefter bød jeg 102 mio. på Vagner Love. Og det blev accepteret, jeg blev helt spændt indeni, det ville være fantastisk at få en spiller af den

kaliber til klubben. Så jeg gav ham et kontrakt tilbud, og han accepterede. Så da Vagner Love ankom til lufthavnen fra Rusland, var jeg den første henne og takke ham for at han gad at komme til klubben. Senere, kom der bud på:
Yohan Hautcoeur
Ilan
Og, Cecric Varrault.
Alle blev solgt, for hver især, 13 20 og 6,5 Mio.
Så vi havde penge igen, og da jeg ikke ville bruge alle pengene, bød jeg halvdelen på Ailton, og fik ham derfra.


























Vagner Love








« Seneste Redigering: 02 Aug 2009, 17:31 af phil0883 » Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: A.S Saint Etienne - På vej mod nye mål
« Svar #1: 02 Aug 2009, 14:23 »

Undskyld Billedet med Vagner Love er gået ned, i forhold til da jeg trykkede prøv:)
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S Saint Etienne - På vej mod nye mål
« Svar #2: 02 Aug 2009, 14:30 »

Hej Phil.

Der en del ting du kan arbejde på for at få din blog til at se bedre ud.
Først og fremmest vil jeg gerne rose dine indkøb, de er rigtig gode og truppen ser stærk ud til sæsonen. Der er mulighed for at slutte højt i tabellen.

Men.. Jeg synes du skal tage din grafik op til overvejelse. Dine billeder er for store og for dårlig opløsning, ser ikke så godt ud. Fin idé med de SS du har lagt ind, de er bare for små.
Din skrift er ikke så enkel og sammenhængede som jeg havde håbet på. Måske skal du overveje at lave bloggen lidt mere simpel. Bare skrive teksten fra højre side, og ikke prøve at rykke så meget rundt på den. De billeder du har med, skal du lave lidt mindre så det kommer til at se indbydende ud.

En måde der måske kan hjælpe dig er at du tager et kig i nogle andre blogs, og måske "stjæler" et par ideér der fra. Evt. kan du også få én af de mange rigtig gode grafiske gutter til at hjælpe dig med opsætningen.

Håber du kan bruge min konstruktive kritik til noget. Det er et rigtig godt initiativ, fremførelsen af den mangler bare en del. Smiley
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: A.S Saint Etienne - På vej mod nye mål
« Svar #3: 02 Aug 2009, 14:33 »

Ok tak, det er første gang jeg bruger "grafik" i en blog:)
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S Saint Etienne - På vej mod nye mål
« Svar #4: 02 Aug 2009, 14:41 »

Ok tak, det er første gang jeg bruger "grafik" i en blog:)
Det er også helt i orden, jeg er heller ikke selv særlig god til det. Men bare brug lidt tid på at sidde og rode med det, inden du lægger næste update ud. Smiley

Denne blog er et godt eksempel på hvad jeg mener med "simpel opsætning". Hans grafik er lavet af en anden bruger på siden, som du kan se er den rigtig fed. Hvis du kigger på hans tekst er det meget enkelt sat op. Men kommer stadig til at give et super resultat!
Pepe's blog

Ved ikke du kender denne guide, men den hjalp mig MEGET der jeg skulle i gang med at skrive blog. Tag et kig på den. Held og lykke! Thumbs Up
Billeder i forummet
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: A.S Saint Etienne - På vej mod nye mål
« Svar #5: 02 Aug 2009, 15:35 »


Holdets første store kamp


Sæsonen startede Nogenlunde, med en 2-2 mod Stade Rennais, og en 2-0 sejr, mod FC Nantes. Næste kam p var mod det ligestillede hold fra AS Monaco FC, hvor det var et intenst opgør, men vi tabte 2-1.  Efter det gik det bare ned af for os, Vagner Love blev skadet 6 uger, så blev Mustapha Bayal skadet, så underpræstere holdet OSV.  Ognæste kamp mod Auxerre, skulle vindes, derfor brugte vi udskiftnings spilleren, Kevin Mirallas, til at tage over for Vagner Love.  Inden kampen udtalte jeg til pressen at, at ville bruge en Off. taktik.


Så jeg skiftede til en 4-3-2-1 taktik laved af mig selv. Inden kampen, var jeg nede i omklædnings rummet, og give peptalk til holdet. "Den her kamp, den er meget vigtig, vi skal vise vi er et hold der kan ligge i toppen, ikke i midten. De er ubesejrede i tre kampe, og meget i de tre kampe, har været Benoit Pedretti været skyld i. Så han skal stoppes, det bliver dit job Gelson. Og Ailton, du skal drible forbi forsvaret, eller lave nogle langskud. Det nytter ikke du bare står stille. Men gå så op, og træn."  15.minutter inden kampen, stopper jeg lige Gomis, og siger: Du starter ikke inde, Grax, starter inde istedet, spørg mig ikke hvorfor." Gomis accepterede det jeg havde sagt, men var ikke glad for det.  Mens jeg havde mange nerver på, prøvede jeg at tænke på noget andet, jeg tænkte på vores modstandere i Euro Cuppen. Racing Santander, var de heldige. I spanien var de skifted mellem midterhold til Nedryknings hold, og tilbage igen. Så dem skal vi nok vinde over. Under træningen bliver Ailton Skadet, så derfor kommer Gomis ind alligevel. 1.minut inden kamp start, står spillerne i tunnelen, og løber ud. De gir hinanden hånd, og finder ud af hvem der skal starte. Prrrffftt! Dommerens fløjte lyder, og kampen er igang...  Kampen er ret kedelig, men i det 11.min får auxerre et frispark, som bliver sparket af Birsa, Som sætter den helt oppe i krogen, hvor Janot ikke kan nå den, 1-0 til Auxerre. Efter 21.minutter skader Pedretti, Dernis, som bliver skiftet ud med Gigliotti.  Ufortjent 1-0 til Auxerre, i Halvlegen. BAre 6.min inde i anden halvleg, ligger Mirallas et indlæg som kommer lidt for tæt på målmanden, men målmanden lader den gå forbi, og et fantastisk mål af Mirallas. 1-1. Efter 65.min står monsoreau helt alene med bolden i frosvaret, alligevel, vælger han at spille Jelen, som sætter den ind til 2-1 til Auxerre.
Og det var også slut resultatet, 1-2 til Auxerre
Efter kampen, kampen tænkte jeg meget over, hvad der skulle gøres, for at få sådan et godt hold som A.S Saint Etienne, til at præstere.  Pling, jeg fik en ide, den vil jeg bruge mod Valenciennes.
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: A.S Saint Etienne - På vej mod nye mål
« Svar #6: 02 Aug 2009, 16:06 »


14 Dages pause, og en Joker

I de 14 dage der var fra Nederlaget mod Auxerre, og så kampen mod Valenciennes. Brugte vi tiden på nye taktiker, spillere, og træningen. Joker vinduet var lige startet, så derfor ledte vi efter en off. midtbane. Derbød vi på Havre Atlethic spilleren Mamadou Diallo. Vi gav et bud på 19 mio. Og gik derefter hen til at disskutere(staveplade) taktik, der kom en masse forslag, som 4-5-1, og 3-5-2, og 4-3-3, men jeg gik hen og valgte, at vi blev med den samme taktik, jeg afslørde min ide, jeg fik efter kampen mod AUxerre, det var at vi prøvede at starte med Gomis ude, og se hvordan Grax klarer sig, og i halvlegen skifter vi Gomis ind. Det var en god ide syntes alle, og der blev det vedtaget at Gomis startede ude i næste kamp.
Den 7 september skrev Havre Atlethic klub, at Diallo afviste Kontrakten, fordi han lige var kommet til Havre. Derefter bød jeg på, Satde Rennais Moussa Sow, 19 mio. igen.  Bagefter kom klubbens læge, og sagde han havde fremragende nyheder. Han fulgte mig ind på stadion, hvor Vagner Love står og spiller, han er blevet klar tl næste kamp, det er fantastisk. Nu har vi en god chance for at vinde, det er bare at tage den.  I Ligacup lodtrækningen fik vi holdet vi havde vundet over en gang i sæsonen, nemlig FC Nantes.



---------------------------Moussa Sow






Vagner Love---------------------------
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: A.S Saint Etienne - På vej mod nye mål
« Svar #7: 02 Aug 2009, 17:31 »

Men jeg sad og spillede, crash dumpede mit spil! Avligt, bloggen slutter!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010