home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 743 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Den italienske skraldespand
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Den italienske skraldespand  (Læst 7244 gange)
Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Den italienske skraldespand
« : 01 Aug 2009, 11:33 »

   Den italienske skraldespand

Det er længe siden man i den hyggelige italienske by Firenze har set et mesterskab lande hos byens hold, AFC Fiorentina. En klub som er kendt for at overtage fiaskoer fra europas topklubber og genskabe stjerner. Seneste navn i den række har været Alberto Gilardino, men også Adrian Mutu skiftede til Fiorentina for at genoplive sin karriere. Det er et kendt fænomen at gøre dette på Artemio Franchi.

Dette er en kort beskrivelse over det hold jeg overtager fra 1 juni 2008 og skal forsøge at videreføre den flotte fjerdeplads holdet skrabede til sig sidste sæson, og måske endda ende højere end dette - kæmpe os ind i den varmen på den stærke italienske firkløver bestående af de to Milano klubber Internazionale og Milan, Juventus og Roma. Mit mål på transfermarkedet, er at videreføre hvad Fiorentina hovedsageligt har gjort de seneste mange år, forsøge at hente spillere hjem fra bænken på topklubberne, og så selvfølgelig studere det italienske marked for talenter og opkommende stjerner hos de mindre klubber.

Først og fremmest kan jeg lige præsentere mig selv, mit navn er Mads Nielsen. Jeg er 30 år og kommer oprindeligt fra Esbjerg i Danmark. Men jeg fik et spændende tilbud fra Fiorentina for fire år siden, at blive lærling i den italienske klub med det mål at skulle træne A-holdet senere hen. Et tilbud jeg hurtigt takkede ja til, og her er jeg så fire år efter cheftræner i AFC Fiorentina. En klub hvor jeg har selvskab af de to danske landsholdsspillere, Martin Jørgensen og Per Krøldrup. To gutter jeg har snakket meget med de seneste år i Italien, de er blevet to af mine allerbedste kammerater hernede.
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #1: 01 Aug 2009, 12:02 »

Sikkert avancement i Champions League

Efter træningskampene blev gennemført med tre sejre ud af fem mulige og en god portion modstand, gik det endelig for alvor løs. Første rigtige test for mig i min nye stilling fandt sted i Holland, nærmere Enschede, hvor vi i
tredje kvalifikations runde til Champions League havde trukket hollandske FC Twente blandt andre med danske Kenneth Perez. En modstander jeg på forhånd forventede at vi ville slå sikkert i begge opgør.

I Holland gik det rigtig godt, en ny mere offensiv taktik end normalt i Fiorentina blev prøvet af uden de store fejl på banen. Specielt Alberto Gilardino viste rigtig flot spil, hvorfor det så kom bag på mange at han ikke scorede i kampen. Det gjorde i stedet midterforsvars generalen Alessandro Gamberini til 1-0 efter 23 minutters spil. Men ikke nok med det, ville det brasilianske talent Jefferson også lege med bare 10 minutter efter, hvor han på flotteste vis hamrer bolden i netmaskerne. Kort efter pausen lukkede og slukkede vores offensiv kampen til 3-0 ved rumænske Adrian Mutu, endnu en stjerne på mit hold.

På hjemmebanen Artemio Franchi var jeg let overrasket over der faktisk var udsolgt til kampen. Men den store folkemængde kom for at se sin nye leder. Jeg var pave stolt da jeg satte mig i udskiftningsboksen med min assistent Gabriele Pin. En kamp hvor vi allerede inden næsten havde spillet os i gruppespillet, og var et stort skridt nærmere den økonomiske gevinst det giver at komme videre fra kvalifikationsfasen . Alligevel valgte Twente at tørne ud og skabe lidt spænding i den samlede stilling, to minutter spillet og 0-1. Men heldigvis fik vi hurtigt udlignet, bare seks minutter efter ved Adrian Mutu som igen viser sin målfarlighed. Alberto Gilardino lukkede hele opgøret af inden for 10 minutter, fra det 22 minut og til det 33 minut fik han sendt bolden i nettet to gange til 3-1. Flot af den giftige italiener. Det var derfor uden nytte Twente i anden halvleg fik reduceret til 3-2. Flot samlet sejr over Twente og nu er vi igang med sæsonen, samt med i det flotte selskab.

FIORENTINA vs. FC TWENTE

Artemio Franchi; 3-2 (Mutu, Gilardino, Gilardino)
Grolsch Veste; 3-0 (Gamberini, Jefferson, Mutu)
Samlet; 6-2 - avancement til gruppespillet
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #2: 01 Aug 2009, 12:53 »

Me like this!

Glæder mig til at se hvad du kan præstere for La Viola, og jeg sikker på at det nok skal blive en succesfuld blog hvis du kan holde dampen oppe, for dine kvaliteter inden for dette fag kan der ikke stilles spørgsmål ved.

God start, og en (forventet) flot sejr over Twente.  Smiley
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #3: 02 Aug 2009, 23:45 »

    FORRYGENDE START I FIRENZE
    JUNI-OKTOBER 2008

Mine første fem måneder som cheftræner i min store drømmeklub, AFC Fiorentina er nu veloverstået. Efter vi kom videre i Champions League blev vi trukket sammen med de forsvarende spanske mestre FC Barcelona, tyske Schalke 04 og fra Østrig Rapid Wien. Vi var hverken favoritter eller forventede tabere i denne gruppe, en blød
middelvarer som helt klart kommer til at kæmpe med om andenpladsen stod i de italienske medier dagen derpå, kampene indbyrdes mod tyske Schalke 04 blev alt afgørende for hvem der gik videre i Champions League og hvem der ryger i UEFA Cuppen af de to.

I den hjemlige liga kører det på skinner for os, uden den store modstand indtil videre ligger vi nummer et i Serie A. Syv kampe er spillet, seks af dem vundet og bare en enkelt tabt. Den tabte skete i Milano på San Siro mod de forsvarende italienske mestre fra FC Internazionale, Italiens bedste pt ifølge italienske eksperter og medier. Men det ville vi lave om på, kom foran 1-0 men tabte så 1-2 i en tæt og spændende kamp hvor de scorer det afgørende mål i overtiden. Ellers er Catania, Cagliari, Atalanta blevet slået. De har alle noget til fælles med Chievo, Bologna og Genoa, alle har fået den kolde skuldre af mine drenge, topscorer for os i den hjemlige liga er indtil videre Gilardino som også fører topscorerlisten i Serie A med seks andre, alle har scoret 4 gange i de første syv kampe.

I Champions League er vi halvvejs i gruppespillet. En sikker 2-0 sejr i Østrig satte gang i vores internationale tour 08/09, målene i den hektiske udekamp blev scoret af Mutu og Santana. Næste kamp internationalt var hjemme på Artemio Franchi, hvor Schalke 04 kom på besøg. En meget vigtig kamp som vi skulle trække os ud af med 3 point i behold. Tre flotte mål satte os også på kortet i denne kamp, selvom det var spændende helt til det sidste. 1-0 og 2-1 kom vi foran, før vi først til sidst kunne afgøre det ved Montolivo, Gamberini og Santana havde forinden stået for to fantastiske mål, med hovedet og langskud. I Barcelona kom vi med selvtilliden i behold, men stadig velvidende det blev svært at få point med hjem. Det gav os en mere fri måde at spille på, allerede efter tre minutter bragte Gilardino os foran. Men kort efter pausen udlignede Henry for hjemmeholdet. En udskiftning sendte Mutu på banen, klogt træk stod der i aviserne dagen efter, han skulle nemlig ikke bruge mere end 3 minutter så var han på tavlen og 2-1 med 20 minutter igen. Messi stod for endnu en udligning for Barca holdet, og islændingen Gudjohnsen gjorde det onde ved os i to minutters overtid, 3-2 til Barcelona - lige ved og næsten, fandens også.

Vi må op på hesten igen, desuden har jeg fra forårets start sikret os den lille argentiner Gonzalo Higuaín for små 50 millioner danske kroner fra Real Madrid. Den unge angriber kan ikke rigtig finde sig til rette i kongeklubben og ser lyst på en fremtid hos os; - "Fiorentina er en klub i fremgang og det samme er jeg selv. Jeg skifter for at udvikle mit talent fuldt ud, og jeg glæder og håber at komme til at spille sammen med enten Mutu eller Gilardino, måske endda begge to, det er to rigtig dygtige spillere," sagde den unge argentinske landsholdsangriber til MARCA i Spanien. Gonzalo har ikke fået spilletid i denne sæson i Real Madrid.

- - - - - -
1.   Fiorentina, 18
2.   Internazionale, 17
3.   Roma, 17
4.   Milan, 16
5.   Juventus, 15
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #4: 02 Aug 2009, 23:54 »

Spændende blog du har kørende. Jeg glæder mig til at se hvordan det går for The Comeback-boys & co. for fremtiden Thumbs Up
Logged


rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #5: 03 Aug 2009, 00:14 »

først og fremmest tillykke med 1. pladsen, men smatidig kan jeg se at giganterne ligger lige efter. syntes din indkøbspolitik er spændende og du holder den jo med higuain som dit første indkøb, når han som sagt er "røget i skraldespanden" i real madrid. bliver interessant at følge om du kan fortsætte din fine start når modstanden bliver hårdere.
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #6: 03 Aug 2009, 13:21 »

Jeg vil præsentere et nyt layout og skrivestil fra næste update, det er sikkert set før, men ikke med mit præg på det.
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #7: 03 Aug 2009, 13:24 »

Jeg vil præsentere et nyt layout og skrivestil fra næste update, det er sikkert set før, men ikke med mit præg på det.
Lyder rigtig spændende. Dit nuværende layout kan jeg rigtig godt lide, da det er simpelt og grafisk flot. Men jeg glæder mig til at se hvad du har fundet på til næste update Smiley
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #8: 03 Aug 2009, 15:32 »


FIORENTINA FORTSÆTTER
22. DECEMBER 2008

Velkommen til min nye del af Nove da Firenze. Jeg vil i min nye klumme her fortælle og berette hvordan det går byens lokale hold fra AFC Fiorentina. Der blev inden sæsonstart ansat ny træner i danske hr. Mads Nielsen, første indkøb blev columbianske Nelson Rivas hos Inter. Dernæst gik der nogle måneder med flotte resultater i den hjemlige liga, samt kvalifikation til gruppespillet i Champions League.
 
Holdet lå i nogle uger som førende hold i Italien og i den Gruppe H de var havnet i, i det fornæmme selskab med Barcelona, Schalke og Rapid Wien. Tæt på overraskelser mod Inter, Milan og Barcelona gjorde at eksperter og fans i og omkring Fiorentina begyndte at tro på denne nye ukendte herre i det flotte selskab, Mads Nielsen. Selv udtaler han fortsat at det ikke er ham der skal takkes for de flotte præstationer, men kort og kontant spillerne der bare
spillet op til deres bedste og mere til hver gang.
   
Endnu en transfer blev offentliggjort på Artemio Franchi, fra nytår råder klubben også over det unge argentiske angrebstalent Gonzalo Higuaín, som tager til den italienske klub fra et mindre vellykket ophold hos den spanske kongeklub Real Madrid. Et økonomisk boost har ramt klubben siden sidste sæson, ikke bare deltagelsen i Champions League giver gode indtægter, men også flere tilskuere kommer og ser Fiorentinas kampe, også mod mindre italienske hold. Et gennemsnit på lidt over 38 tusinde tilskuere gør det muligt for Fiorentinas bestyrelse at fodre Mads Nielsen med transferpenge meget tit. Det har resulteret i endnu en transfer fra nytår, det unge belgiske talent Eden Hazard bliver jagtet af alverdens europæiske topklubber, men Fiorentina har været meget hurtigt ude og sikret spilleren fra franske Lille for omkring 40 millioner kroner.
   
Videre deltagelse i Champions League blev sikret ved hjælp af ikke bare uafgjort hjemme mod Barcelona, to sejre over Rapid Wien, men også et pointplus på ialt 3 point i de indbyrdes kampe mod den største konkurrent til andenpladsen i gruppen tyske Schalke 04. Med denne videre deltagelse gør det igen det muligt for Fiorentina at stille flere penge til rådighed andre steder i klubben, i første knockout runde venter franske Olympique de Marseille som højest overraskende endte som vinder af Gruppe D foran Liverpool og Werder Bremen, sidstnævnte skal spille Euro Cup efter vinter.

I den hjemlige liga ligger Fiorentina fortsat med i toppen af rækken, pt tre point fra Inter som fører rækken. Nielsen & co. ligger nummer fire med 38 point for 17 kampe.

- - - - - -
1. Internazionale, 41
2. Milan, 41
3. Juventus, 40
4. Fiorentina, 38
5. Roma, 37

- - - - - -
FC Bayern vs. Internazionale
Liverpool vs. Atletico Madrid
Olympique Lyonnais vs. Chelsea
Steaua vs. Manchester United
Juventus vs. Real Madrid
Fiorentina vs. Olympique de Marseille
Roma vs. Arsenal
Sparta Moskva vs. Barcelona
Davide de Pinna
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #9: 03 Aug 2009, 15:48 »

Virkelig flot!
Jeg kan godt lide din nye måde at fortælle om transfers, osv. på. Din grafik er rigtig god, men det har den generelt været hele vejen i gennem. Der er mange spændende blogs i gang i øjeblikket, og denne her er bestemt én af dem.
Flotte indkøb, det skal nok blive en god sæson.

KIU! Thumbs Up
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #10: 06 Aug 2009, 14:18 »



HÅRD START FOR HIGUAIN
14. FEBRUAR 2009

Fiorentina har spillet flot og underholdende fodbold denne sæson. I vinterpausen har to spillere tiltrådt i klubben, to indkøb der allerede var på plads før vintermånederne. Der er tale om argentinske Gonzalo Higuain som er hentet hos Real Madrid for 50 millioner kroner. Den anden spiller er en spiller der med tiden kan gå hen og blive blandt verdens bedste på hans placering, unge belgiske Eden Hazard som er hentet hos franske Lille for 37 millioner kroner. Gonzalo er gået direkte ind i startopstillingen som ny makker til Alberto Gilardino på toppen, mens Adrian Mutu har skubbet unge Stevan Jovetic af venstre kanten.

Det har været en hård månedstid man har været igang i italiensk fodbold efter vinterpausen. Fiorentina har skulle møde tre af de fire tophold til at kæmpe med om guldet, AS Roma, Internazionale og Juventus. Førstnævnte fik noget af en sæk i deres første opgør mod hinanden i Serie A, da de gæstede Artemio Franchi. På en flot kamp af hele Fiorentina holdet, og i særdeleshed Mario Santana der med et mål og flot oplæg gjorde sig selv til Man of the Match, vandt Firenze holdet 4-1 og sendte dermed Roma hjem med noget af en sæk, de andre målscorere var Kuzmanovic, Gilardino og Montolivo.

I Pokalturneringens kvartfinale gik det anderledes til i Rom mod Roma, 1-3 tabte Fiorentina efter en meget flot kamp af Roma, som ville have deres revanche. Samme sæk fik man i weekenden efter af Inter på hjemmebane, Artemio Franchi. 1-3 blev resultatet også der, selvom Fiorentina ellers fint kunne have sikret et point på en flot anden halvleg. I mod Juventus tabte Fiorentina igen, denne gang meget ufortjent hvor Juventus hjemme på Olimpico i Torino sikrede 3 point på mål af Amauri tidligt i en kamp Fiorentina styrede totalt.

Ellers er det blevet til sejre over Cagliari og Atalanta på hhv. 1-0 og 2-0. Catania hentede højest overraskende en 2-0 førring på Artemio Franchi, og vendte det til et flot point med 2-2 i behold fra Firenzes hjemmebane. Stillingen i den Italienske Serie A ser ud som følger, efter 23 spillerunder. Husk også i næste update kan i se hvordan det er gået Fiorentina i første Knockout runde mod franske Marseille, de to kampe spilles d. 25 februar i Italien og d. 10 marts i Frankrig.

- - - - - -
1. Internazionale, 59
2. Milan, 57
3. Fiorentina, 48
4. Roma, 47
5. Juventus, 47
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #11: 06 Aug 2009, 17:42 »


UBESEJRET PERIODE FOR FIRENZE
23. MARTS 2009

Endnu en periode er overstået i det italienske hvor Mads Nielsen pt har sin succestid. Yderligere otte kampe er gennemført. Kampe hvor Fiorentina har haft succes og ikke tabt en gang i. Det gør at de igen er inde i varmen om at få sølvet med hjem i år, tilmed er holdet også kommet videre i Champions League, hvor der venter en speciel modstander. Specielt for Gonzalo Higuain.

Første to modstandere var i Serie A, Chievo og Napoli stod på menuen. På papiret to kampe der burde give seks point samlet i hus for Fiorentina. Det gik også efter planen hjemme mod Chievo, 3-0 på mål af Gilardino, Gamberini og et selvmål af Squizzi. Men mod Napoli blev Gamberinis førrings mål udlignet til allersidst af Denis. En kæp i hjulet på en cykel der for Fiorentina stræber mod toppen af bjerget.

Champions League stod også på programmet. Første kamp hjemme på Artemio Franchi blev det rene helved for franske Olympique de Marseille. Specielt gjorde nyindkøbte Gonzalo Higuain det værst for franskmændende. Et vaskeægte hattrick i første halvleg, gjorde anden halvleg skulle køres hjem sikkert for Fioretina. Fjerde mål i kampe faldt også italienernes vej, forsvarsspilleren Dario Dainelli gjorde det til 4-0. Wiltord fik reduceret til allersidst, men det ændrede ikke på returkampen blev en del lettere for Fiorentina. To uger senere i Frankrig blev returkampen spillet, her kørte Firenze den sikkert hjem på 0-0 og videre deltagelse.

Bologna, Genoa og Lazio er alle også blevet besejret på udebane, hhv. 4-1, 2-1 og 3-0. Specielt 3-0 sejren over Lazio var en flot og underholdene kamp. På hjemmebane er også Torino blevet besejret, efter det ellers så ud til Fiorentina skulle tabe, men til allersidst fik de vendt kampen til 2-1. I kvartfinalen af Champions League venter der en speciel modstander for Higuain, hans tidligere klub Real Madrid. Stillingen efter 29 runder ser ud som følger, Fiorentina nærmer sig Inter på andenpladsen.

- - - - - -
1.  AC Milan, 75
2.  Internazionale, 68
3.  AFC Fiorentina, 64
4.  AS Roma, 60
5.  Juventus, 58

- - - - - -
Internazionale vs Liverpool FC
Manchester United vs Chelsea FC
Real Madrid vs AFC Fiorentina
Arsenal vs FC Barcelona
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #12: 07 Aug 2009, 20:23 »


MERE FIRENZE-SUCCES
26. APRIL 2009

Somom dette års helt store overraskelse fra Italien, Fiorentina ikke har haft succes nok. Denne april måned 2009 har været et vendepunkt for Fiorentina. I den hjemlige liga er de to tophold, Inter og Milan blevet indhentet. Nu er det pludselig ikke umuligt at se guldet lande i Firenze, meget skal gå galt for Milan. Men muligheden er der bestemt, specielt efter de på Artemio Franchi viste store svaghedstegn og blev straffet prompte af et tændt Fiorentina hold med Mutu i front, 3-0 sejr blev det til i den kamp.

Andre tophold er også blevet slået på Artemio Franchi i løbet af denne sæson. Senest gik det også udover Real
Madrid i Champions League Kvartfinalerne. På Santiago Bernabéu hentede italienerne et flot 2-2 resultat hjem efter mål af Gilardino og Dainelli. Hjemme på Artemio Franchi så det muligt ud for Fiorentina at komme til semifinalerne i dette års Champions League. På mål af Gamberini blev det også en realitet da de 90 minutter plus det løse var overstået, en meget fornem 1-0 sejr over kongeklubben blev det til på Artemio Franchi - hold frygter i øjeblikket at møde Fiorentina på eget græs.

Fiorentina er i øjeblikket ubesejret i hele atten kampe, ikke siden d. 25 januar har holdet tabt en kamp. Det er blevet til flotte og koncentrerede præstationer. Hvilket glæder Hr. Nielsen meget godt, han udtalte følgende i et længere interview efter Real Madrid sejren, selvom han egentlig er en mand man næsten aldrig ser på pressemøder: - "Det er fremragende den måde vi formår at holde koncentrationen gennem alle de minutter vi har spillet fodbold de seneste tre måneder. Flot, meget flot. Nu ser vi frem til semifinalerne i Champions League samt de afgørende kampe i Serie A."

Som Mads Nielsen siger venter der afgørende kampe i Champions League og Serie A for hans mandskab, Fiorentina. Fiorentina, som i øvrigt i år er det italienske hold smamen med Milan der er nået længst internationalt - Milan spiller dog "kun" Euro Cup. I semifinalerne venter Fiorentina, FC Barcelona mens den anden semifinale står mellem Liverpool og Chelsea. I den hjemlige Serie A, mangles der fire spillerunder, mod Udinese og Juventus hjemme, samt Sampdoria og AS Roma på udebane.

- - - - - -
1.  AC Milan, 79
2.  AFC Fiorentina, 75
3.  Internazionale, 74
4.  AS Roma, 71
5.  Juventus, 68

10.05.09 > Fiorentina vs Udinese (6)
17.05.09 > Sampdoria (13) vs Fiorentina
24.05.09 > Fiorentina vs Juventus (5)
31.05.09 > AS Roma (4) vs Fiorentina


- - - - - -
FC Barcelona vs AFC Fiorentina
Liverpool vs Chelsea
Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #13: 07 Aug 2009, 20:32 »

god update og meget flotte resultater. jeg glæder mig til den næste update, hvor du forhåbentligt har vundet Serie A. KIU
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den italienske skraldespand
« Svar #14: 07 Aug 2009, 20:47 »

Ved godt det har NADA med bloggen at gøre, men hvis der er nogen som er skraldemænd så er det AC Milan Peace Emerson, Beckham, Ronaldo, Seedorf, Huntelaar, Ronaldinho, Rivaldo, Kluivert og Zambrotta har alle være i Barca og Real før milan Opstemt
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010