home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At miste sin mødom
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: At miste sin mødom  (Læst 55455 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: At miste sin mødom
« Svar #135: 28 Jul 2009, 15:25 »

Ja jeg er meget ond og spiser børn  Peace.. Men forskellen på os to er at jeg diskuterer sagen, mens du angriber de personer du diskuterer med!.. Stor forskel i min bog Grin

Hvis det saa bare var den eneste forskel...

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #136: 28 Jul 2009, 15:33 »

Det her er for langt ude. Selvfølgelig skal man forvente, at Caspper bliver 'verbalt voldtaget' af samtlige mandlige brugere (selvom han nærer afsky til sjove lege imellem køn), når han er så forskruet, blind og intolerant som noget menneske kan være. No wonder, at Danmark blev besat af en tysk, forskruet, blind og intolerant herre, hvis det postmoderne menneske ikke har taget ved lære.

Hvis vi ikke lærer af vores fejl, hvor står vi så henne?..

Jeg vil smide 400-500 kroner på, at du har haft seksuelle fantasier om din ven og dig i en jacuzzi, og dermed er nødt til at afvise alt homoseksuelt blot for at være mand nok udadtil.

Og såvel som Verdenskrig er forarget over folks udbrud og forargelse over Casppers yderst forblændet holdning, er jeg forarget over (nok nærmere skuffet over), at Caspper kaldes menneske, og dansker....

Du er en skændsel for min race, art og mit land med din uvidenhed.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #137: 28 Jul 2009, 15:33 »

http://ekstrabladet.dk/112/article1199439.ece

apropos world out games og vold imod homoseksuelle.. suk.

It's all, part of the plan.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #138: 28 Jul 2009, 15:48 »

Det her er for langt ude. Selvfølgelig skal man forvente, at Caspper bliver 'verbalt voldtaget' af samtlige mandlige brugere (selvom han nærer afsky til sjove lege imellem køn), når han er så forskruet, blind og intolerant som noget menneske kan være. No wonder, at Danmark blev besat af en tysk, forskruet, blind og intolerant herre, hvis det postmoderne menneske ikke har taget ved lære.

Hvis vi ikke lærer af vores fejl, hvor står vi så henne?..

Jeg vil smide 400-500 kroner på, at du har haft seksuelle fantasier om din ven og dig i en jacuzzi, og dermed er nødt til at afvise alt homoseksuelt blot for at være mand nok udadtil.

Og såvel som Verdenskrig er forarget over folks udbrud og forargelse over Casppers yderst forblændet holdning, er jeg forarget over (nok nærmere skuffet over), at Caspper kaldes menneske, og dansker....

Du er en skændsel for min race, art og mit land med din uvidenhed.

Helt enig, respektløst!

-LFC-
Manager

« Svar #139: 28 Jul 2009, 15:55 »

Haha, nogle af jer snakker sku om bøsser, som om de er rumvæsner. Hvordan ved du, du aldrig har mødt en bøsse? Det er sku da helt vildt, bøsser præsenterer sig jo ikke ved at sige de hedder Bob, hvorefter de siger de er bøsse - du kan jo i mange tilfælde ikke kende forskel på bøsser og hetroer ...
"men de er sikkert flinke nok ... " omg hahaha!

Okay, mit indlæg var dumt, men det er dit sgu også... Rullende Øjne

Nej, jeg har aldrig mødt en bøsse, ihvertfald ikke hvad jeg ved af, derfor vælger jeg at tro på "at de sikkert er flinke nok",  hvilket du så åbenbart finder sjovt... Rullende Øjne Jeg er heller ikke tabt for realitetsfornemmels e og kan godt tænke mig frem til, at bøsser nok kun fortæller, at de er bøsser til deres nærmeste venner og familie, ligesom jeg også godt kan tænke mig til, at det er svært at kende forskel på bøsser og hetroer, som man ikke kender...

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #140: 28 Jul 2009, 16:47 »

Okay, mit indlæg var dumt, men det er dit sgu også... Rullende Øjne

Nej, jeg har aldrig mødt en bøsse, ihvertfald ikke hvad jeg ved af, derfor vælger jeg at tro på "at de sikkert er flinke nok",  hvilket du så åbenbart finder sjovt... Rullende Øjne Jeg er heller ikke tabt for realitetsfornemmels e og kan godt tænke mig frem til, at bøsser nok kun fortæller, at de er bøsser til deres nærmeste venner og familie, ligesom jeg også godt kan tænke mig til, at det er svært at kende forskel på bøsser og hetroer, som man ikke kender...

Du ved ALDRIG om nogen i din omgangskreds er bøsse. Jeg har da fundet ud af, at flere af mine venner er bøsser lige pludselig. "Jeg er til drenge!", "Joker du!", "Nope" "Ok, hvad hedder han Opstemt"
Sådan kan det godt ske efter, man har fået lidt at drikke. Wink

For at komme tilbage til topic, så tror jeg man mister sin mødom, så snart man har givet eller modtaget. Og det dér med at gøre det på et toilet, er ikke så ubekvemt, hvis det er stort nok Opstemt

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #141: 28 Jul 2009, 16:55 »

Du ved ALDRIG om nogen i din omgangskreds er bøsse. Jeg har da fundet ud af, at flere af mine venner er bøsser lige pludselig. "Jeg er til drenge!", "Joker du!", "Nope" "Ok, hvad hedder han Opstemt"
Sådan kan det godt ske efter, man har fået lidt at drikke. Wink

For at komme tilbage til topic, så tror jeg man mister sin mødom, så snart man har givet eller modtaget. Og det dér med at gøre det på et toilet, er ikke så ubekvemt, hvis det er stort nok Opstemt
Nope, jeg ved det ikke, men som jeg nævner har jeg aldrig mødt en åbent bøsse. Tunge

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #142: 28 Jul 2009, 17:01 »

Og det dér med at gøre det på et toilet, er ikke så ubekvemt, hvis det er stort nok Opstemt

det er det bare sjælendt  Opstemt

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #143: 28 Jul 2009, 17:05 »

det er det bare sjælendt  Opstemt

Jeg har fået af vide, at DSB toiletter er meget bekvemmelige, men de koster også en femmer. Opstemt

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Danielsen
Manager

« Svar #144: 28 Jul 2009, 17:08 »

Jeg har fået af vide, at DSB toiletter er meget bekvemmelige, men de koster også en femmer. Opstemt

Det er de, meget!!

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #145: 28 Jul 2009, 17:29 »

Det er de, meget!!

det er ikke forvirrende med det klamme orange lys? Opstemt

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #146: 28 Jul 2009, 17:39 »

det er ikke forvirrende med det klamme orange lys? Opstemt

Det kan jeg så fortælle dig, at det er der på langt fra alle DSB toiletter.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #147: 28 Jul 2009, 19:40 »

har jeg aldrig mødt en åbent bøsse. Tunge

Det er nu også mere sikkert at kende de lukkede bøsser..

Mht. topic, så vil jeg ikke fortælle videre om hvordan jeg mistede min mødom eller hvor, men jeg kan fortælle at pigens kusine på 6 år vadede ind under akten.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #148: 28 Jul 2009, 19:57 »

Det kan jeg så fortælle dig, at det er der på langt fra alle DSB toiletter.
'

nå okay, ja hvad ved jeg :b

cjensen94
Gæst

« Svar #149: 28 Jul 2009, 20:31 »

Så vil jeg da lige smide et råd til Cassper.
Tag ned på København Bibliotek og "Lej en bøsse" som man kan i anledning af World Outgames. Der kan du sikkert få aflivet mange af dine fordomme.

Her efter vil jeg også erklærere mig enig med størstedelen af flokken som er uenig med Casper. Man kan ikke afskære folk grundet deres sexualitet. De hopper for gudsskyld ikke op på dig, og humper løs. Du hopper vel heller ikke op på den første og bedste pige?

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010