home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Allsvenskan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Allsvenskan tråden  (Læst 22315 gange)
bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Allsvenskan tråden
« : 26 Jul 2009, 23:25 »

Jeg vil gerne åbne for en god erfaringstråd om den bedste liga i sverige.

Jeg har efter mange save's i danmark startet med et spil i sverige. Jeg var gået lidt død i de samme hold i sas ligaen og tænkte jeg ville prøve at lave en svensk klub på niveau med FC København og Rosenborg..
Jeg kom ved en fejl til at trykke sæsonstart fra den danske liga og da den svenske liga starter i december, var der allerede spillet 16 kampe da jeg kom ind i den svenske liga. På det tidspunkt lå det aldrende mesterhold fra Djurgården på en skuffende 12 plads og jeg overtog dem derefter. Med 4 kampe igen har jeg fået kæmpet mig op på 5 pladsen, dog kan jeg sansyndligvis ikke nå 4 pladsen og dermed europæisk fodbold.  Jeg har købt Vazquez på fri transfer, Helginge fra rosenborg, Og sidst Rawas Lawan.

Djurgården er et gammelt storhold som er på vej nedad, og har blot en medieprognose som nummer 8 i første sæson.

Jeg håber der andre der spiller i den liga og vil fortælle lidt om deres erferinger..
Logged


Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #1: 26 Jul 2009, 23:29 »

Vil også starte et save i sverige med Malmö eller IFK Göteborg Smiley

Tror det vil blive en god tråd Peace
Logged

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #2: 26 Jul 2009, 23:34 »

Jeg vil gerne åbne for en god erfaringstråd om den bedste liga i sverige.

Jeg har efter mange save's i danmark startet med et spil i sverige. Jeg var gået lidt død i de samme hold i sas ligaen og tænkte jeg ville prøve at lave en svensk klub på niveau med FC København og Rosenborg..
Jeg kom ved en fejl til at trykke sæsonstart fra den danske liga og da den svenske liga starter i december, var der allerede spillet 16 kampe da jeg kom ind i den svenske liga. På det tidspunkt lå det aldrende mesterhold fra Djurgården på en skuffende 12 plads og jeg overtog dem derefter. Med 4 kampe igen har jeg fået kæmpet mig op på 5 pladsen, dog kan jeg sansyndligvis ikke nå 4 pladsen og dermed europæisk fodbold.  Jeg har købt Vazquez på fri transfer, Helginge fra rosenborg, Og sidst Rawas Lawan.

Djurgården er et gammelt storhold som er på vej nedad, og har blot en medieprognose som nummer 8 i første sæson.

Jeg håber der andre der spiller i den liga og vil fortælle lidt om deres erferinger..

Hvilke lande har du valgt ?

Mvh: C-R            Peace
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #3: 26 Jul 2009, 23:38 »

Göteborg kan anbefales!
Jeg havde et fremragende save med dem. Når man i første sæson vælger at starte i februar 2008 eller sådan noget, kan man handle. Og når man så kommer til juni/juli 2008 er Göteborg i CL kval. Jeg kvalificerede mig så, og fik en syg økonomi! Det er virkeligt sjovt, hvis man kommer i Champions League, får mange penge og et sygt hold! Smiley
Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #4: 26 Jul 2009, 23:49 »

Hvilke lande har du valgt ?

Mvh: C-R            Peace

Jeg håber også på en god tråd,  sys sas liga tråden er rigtig fed, når det vel og mærke er gang i den Smiley

Jeg valgte:
Danmark
Sverige  crazy
Norge
England

Da jeg primært vil bygge mit hold på spiller fra de skandinaviske lande. Smiley

Nogen speciel grund til du overvejer at Malmø eller Göteborg ?
Logged


Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #5: 26 Jul 2009, 23:51 »

Jeg håber også på en god tråd,  sys sas liga tråden er rigtig fed, når det vel og mærke er gang i den Smiley

Jeg valgte:
Danmark
Sverige  crazy
Norge
England

Da jeg primært vil bygge mit hold på spiller fra de skandinaviske lande. Smiley

Nogen speciel grund til du overvejer at Malmø eller Göteborg ?

Fed trup men nu blev det Elfsborg Smiley

Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #6: 26 Jul 2009, 23:53 »


Elfsborg har også et rigtig fedt hold Smiley
Glæder mig til at høre næmere, gerne dine foventninger til specielle spillere og køb og salg osv Smiley
Logged


bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #7: 27 Jul 2009, 00:00 »

Göteborg kan anbefales!
Jeg havde et fremragende save med dem. Når man i første sæson vælger at starte i februar 2008 eller sådan noget, kan man handle. Og når man så kommer til juni/juli 2008 er Göteborg i CL kval. Jeg kvalificerede mig så, og fik en syg økonomi! Det er virkeligt sjovt, hvis man kommer i Champions League, får mange penge og et sygt hold! Smiley
Hvad opnåede du ? Fik du nogle gode spillere til klubben ?
Logged


Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #8: 27 Jul 2009, 00:22 »

Ja nu blev min første kamp som træner for Elfsborg afviklet og vi åbnede kampen med 2 gode chancher på den 1 var det Svensson der skød forbi det 2 forsøg på mål var Fredrik Berglund som scorde på et fladt skud fra distancen efter kun 8 minutter og lige ved 20 minutter scorer Berglund igen ved et skud inde fra fæltet efter 23 minutter ved et flot hjørnespark fra Ishikazi bliver den dog clearet og Keene skyder lige ude fr fæltet og så flyver den op i hjørnet og 3-0 efter 24 minutter. Vi får dog mange gode skud ude fra de sejler dog over mål Skuffet i det 52 minut scorer Hans Berggren med et skud inde i feltet og der fik de reduceret vi appelere for offside men linjedommeren vinker afvisende dog 10 minutter efter får vi frispark og Ishikazi spiller den til Martin Svensson som afslutter førstegang og den ligger perfekt Smiley
og så bliver der flytet af her på Borås Arena med en fantastikt 4-1 sejr til os. Smiley
 
Logged

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #9: 27 Jul 2009, 00:55 »

nu er jeg kvalafikiceret til Euro Vase Cup 2 runde der er det mod det stærke hold Hannover svær opgave.

undskyld stavefejl Peace
Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #10: 27 Jul 2009, 01:16 »

nu er jeg kvalafikiceret til Euro Vase Cup 2 runde der er det mod det stærke hold Hannover svær opgave.

undskyld stavefejl Peace

Ja, det lyder som en svær opgave..
Har du fået nogle spillere til klubben endnu ?
Logged


Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #11: 27 Jul 2009, 01:23 »

ja Rawez Lawan og vi sad rigtig godt på kampen mod Hannover 96 men vi tabte desværer 2-3 på hjemme bane så vi må bare vinde retur kampem Smiley
Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #12: 27 Jul 2009, 01:30 »

ja Rawez Lawan og vi sad rigtig godt på kampen mod Hannover 96 men vi tabte desværer 2-3 på hjemme bane så vi må bare vinde retur kampem Smiley
Bliver han starter ?
Logged


Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #13: 27 Jul 2009, 01:33 »

ved det ikke endnu hvad synes du james Keene eller Rawez Lawan i start opstillingen sammen med Fredrik Berglund ?
Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Allsvenskan tråden
« Svar #14: 27 Jul 2009, 01:37 »

ved det ikke endnu hvad synes du james Keene eller Rawez Lawan i start opstillingen sammen med Fredrik Berglund ?

Har lige lukket min com, så det svar får du imorgen.. Men Lawan har ikke været så skarp for mig endnu, men håber han udvikler sig og lever op til min forventninger..

Godnat Fmfreaks Peace
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010