home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  2 Brugere, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks FM2009
| | | | |-+  Foto-tråden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Foto-tråden.  (Læst 18250 gange)
MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Foto-tråden.
« : 23 Jul 2009, 08:43 »



Hejsa alle Designer-freaks. Smiley

Jeg har i noget tid godt ville have en tråd herinde, der omhandler fotografier. For personligt er fotografier, nok den del af designer-verden, som jeg går mest op i. Derfor har jeg valgt at lave denne tråd, hvor man kan ligge sine photos ind, vurdere andres og bare snakke om fotografier generalt. 

Her er mine sine fotoer:

http://i30.tinypic.com/20fq45j.png - jeg er netop kommet hjem fra et sommerhus, i den lille strandby Kongsmark, som ligger nær Slagelse. Vi havde en rigtig dejlig udsigt, ud over vandet, og det skulle da udnyttes. Og det her var så hvad det blev til. Og det skal lige siges, at det eneste ved billedet der er redigeret, det er rammen som der er kommet på.

http://i32.tinypic.com/44ard.jpg - Et billede jeg tog for et par uger siden, i min forhave.  crazy Billedet er ikke redigeret. 

Begge billeder er taget med mit Nikon D40. Wink

Må man se jeres billeder? Smiley Og så ville det også være dejligt med lidt kritik. Wink

Mvh. Magnus Christiansen.
« Seneste Redigering: 23 Jul 2009, 08:45 af MagnusChristiansen » Logged


Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #1: 23 Jul 2009, 09:11 »

Kreative billeder, i like it...

Har umidlbart ikke en mulighed for af poste nogle billeder, u know.
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #2: 23 Jul 2009, 09:32 »

Mange tak, fætter. Wink
Logged


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #3: 23 Jul 2009, 10:52 »

Min portfolio: http://frederiksommer.daportfolio.com/

Min DeviantART:http://frederiksommer.deviantart.com/

Begge steder er der nogle fotos fra min hånd Smiley
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #4: 23 Jul 2009, 11:02 »

Fuuck, hvor er det fedt main! Smiley Dejlige billeder fra Kina, var det Beijing? Smiley Var der selv da jeg var mindre, og der er sgu fedt nok.
Rigtig godt arbejde med portræterne. Wink

KIU. Thumbs Up
Logged


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #5: 23 Jul 2009, 11:59 »

Jeg takker! Smiley

Angående dine billeder;

Billede nummer 1: Horisonten er helt galt og det ødelægger billedet, der ellers er dramatisk Smiley

Billede nummer 2: Du mangler fokus og derfor skarphed, derudover er det nødvendigt at lære redigering når man tager billeder..
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #6: 23 Jul 2009, 15:03 »

Okay, tak for kritiken. Wink

Angående nummer 2, kan du uddbybe det med fokus og skarphed? Smiley Og kan godt redigere, men har bare ikke lige fået tid til det. Wink
Logged


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #7: 23 Jul 2009, 17:46 »

Okay, tak for kritiken. Wink

Angående nummer 2, kan du uddbybe det med fokus og skarphed? Smiley Og kan godt redigere, men har bare ikke lige fået tid til det. Wink

Altså, hvad vil du have mig til at uddybe? Det ligner at du har fokuseret forkert, eller har et dårligt objektiv på, som ikke rigtig kan få fundet fokus rigtigt.. Og derfor er skarpheden for dårlig, og desuden er baggrunden også kedelig; der findes tusinde og atter tusinde af blomsterbilleder. Tænk nyt! Smiley
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #8: 23 Jul 2009, 17:58 »

Nårh, tak, det var bare lige det. Wink
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #9: 23 Jul 2009, 21:03 »

Jeg har også lagt nogen billeder ind på min deviantart, og selvom de måske ikke er topklasse, så er jeg da glad for allerede at have fået et par faves indenfor få timer. Og med i købet kan i jo også se mine smileys/emoticons. Wink
http://mikkandro.deviantart.com/

btw Inferno, så vil jeg lige watche dig, for jeg synes det ser godt ud. Der kunne også godt lige falde et par faves af. Wink Thumbs Up
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #10: 23 Jul 2009, 21:08 »

Rigtig fede billeder. Wink Det dér med tørresnoren bryder jeg mig så ikke så meget om, men resten er fede. Smiley
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #11: 23 Jul 2009, 21:10 »

Rigtig fede billeder. Wink Det dér med tørresnoren bryder jeg mig så ikke så meget om, men resten er fede. Smiley

Tak Magnus. Thumbs Up

Nej det er også den eneste der ikke har fået en +fav, så det er der flere der er enige i. Opstemt Men nogen bliver mere vellykkede end andre. Thumbs Up
Logged

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #12: 23 Jul 2009, 21:20 »

Men nogen bliver mere vellykkede end andre. Thumbs Up
Og dog... Lidt kontruktivt kritik skal der altid til.

Belysningen falder ikke til i min smag, i hvert fald ikke på dit andet billed. IMO mangler du også af sætte noget i focus, hvis du kan følge mig. Motiverne er i sig selv fine, men mener ikke af du har opnået det optimale ud af dine billeder.
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #13: 23 Jul 2009, 21:48 »

Og dog... Lidt kontruktivt kritik skal der altid til.

Belysningen falder ikke til i min smag, i hvert fald ikke på dit andet billed. IMO mangler du også af sætte noget i focus, hvis du kan følge mig. Motiverne er i sig selv fine, men mener ikke af du har opnået det optimale ud af dine billeder.

Ja, det har jeg heller ikke sagt, og jeg er glad for du giver en god respons på det. Det vi jeg kigge nærmere på. Thumbs Up
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Foto-tråden.
« Svar #14: 24 Jul 2009, 02:00 »

Tak Ghert! Og tak for både fav'en, watch'en og kommentaren! Det er sgu lækkert at få lidt kritik og ros til sine billeder.

Jeg er desuden lige blevet featured i en photo-chain hvilket jeg er meget stolt over! ^^

Men vær' for guds skyld ikke bange for at poste jeres billeder, jeg giver gerne en omgang konstruktiv kritik!
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010